webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

19.8.06

παιδεύομαι...





Προσπαθώ απεγνωσμένα να βάλω αυτό το... καρδουλοσκυλάκι για φωτογραφία μου -δε θέλω σχόλια!- και δεν μπορώωωωωω! Θέλω να φαίνεται αυτό όπως φαίνονται αυτοί οι... αγαλματένιοι άνθρωποι εκεί! Λέτε να φταίει που είναι .gif ;;; μπου-χου-χουουουουουου! Ουαααααααααα!!! (αυτό δε σημαίνει, αυτόματα, ότι τρέχουν οι πάντες να σε βοηθήσουν;;;)

Για να δούμε...

5 Comments:

Blogger kyriaz said...

Να βοηθήσω...μόνο μη σου βγάλω κάνα χέρι φοβάμαι....

Μη νομίζεις,δεν είμαι κι εγώ ειδικός....αλλά δοκίμασε να την μετατρέψεις σε jpg κι ύστερα ξαναπροσπάθησε με τη νέα της ..υπόσταση.
Πολύ γλυκό avatar θα είναι(έτσι λέγεται η εικόνα που μας αντιπροσωπεύει....)
Έτσι είναι,όλα είναι δύσκολα στην αρχή τους.Θα μάθεις όμως σιγά-σιγά...

19/8/06 17:43  
Blogger kyriaz said...

Α! Κι ένα χρήσιμο link μ ε πληροφορίες στα ελληνικά ,για επιπλέον βοήθεια στη δημιουργία μπλογκ:

http://mickey2006-help.blogspot.com/

19/8/06 17:50  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Καλωσόρισες Μαριλία!Καμιά φορά σκέφτομαι, πως εγώ ο άσχετος κάθισα και έφτιαξα blog!Δεν κάνω πλάκα!Καλά εσύ έβαλες αμέσως και εικόνες!!!Μωρέ μπράβο!!!Τις ερωτήσεις και τις απορίες θα τις κάνεις συγκεκριμένες για να τις καταλαβαίνω!!!

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!

19/8/06 19:20  
Blogger marilia said...

kyriaz: Μη φοβάσαι -όπα και ο ενικός! Μάλλον επειδή σε διαβάζω πολύ καιρό-, δεν είμαι από ... πορσελάνη, είμαι κανονικό παιδάκι κι εγώ, κατασκευασμένο από... πλαστελίνη! :) Προσπάθησα να κάνω άβαταρ την εικόνα, τη μετέτρεψα σε .jpg αλλά... ΔΕΝ! Δοκίμασα και με τις τρεις φώτο που φαίνονται εδώ. Ξανά-ουάαααααααααααααααααααααααααααα! Θα προσπαθήσω με άλλον browser μήπως και αλλάξει το γούρι!
Μεταξύ μας όμως, δε μας διαβάζει και κανείς, αρχή στο Δίκτυο έκανα πριν τρία χρόνια, άσχετα πως εγώ είμαι ακόμα... ενός! χεχεχε!

ioannisxen: Αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες για το ανέβασμα άβαταρ, σκεφτόμουν αυτό ακριβώς! Πώς εσύ ο... άσχετος έφτιαξες blog!!! :):):):):):):):) Εντάξει, παραείμαι κακιά! Αλλά παίρνω το αίμα μου πίσω! Ξέρεις πόσα κουνούπια με "στόλισαν" περιμένοντάς σε χθες μάταια να προσγειωθείς με αλεξίπτωτο;;;!!!

19/8/06 19:47  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Διοργανώνεται διαδήλωση!!!Κεντρικό σύνθημα θα είναι: ΔΩΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΙΑΣ!!!Επίσης θα λειτουργήσουμε ως μοχλός πίεσης για να γίνει στην περιοχή που διαμένεις ο απαραίτητος ψεκασμός για την εξολόθρευση των κουνουπιών!Αρκετά δεν θα κάνουμε για εσένα;

Καληνύχτα ...κακιά!

19/8/06 22:35  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home