webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

8.3.15

Ανδρικές συμπεριφορές




Συναντιόμαστε

Σε διεκδικώ

Κρατάς αποστάσεις

Με διεκδικείς

Με κερδίζεις

Σε φροντίζω

Παίζεις μαζί μου

Παίζω μαζί σου

Σε απαιτώ

Δεν σε έχω

Με απαιτείς

Με έχεις

Κοιμάσαι στο κρεβάτι μου (ενίοτε και στη μεριά μου)

Προσπαθώ να σε προσεγγίσω

Δεν αφήνεσαι (έτοιμος πάντα για αναχώρηση…)

Γίνομαι τρυφερή

Βγάζεις νύχια


Και μετά σου λένε… «Είναι μόνο ένας γάτος!»…!

2 Comments:

Blogger mahler76 said...

Είναι ένας πανέμορφος γάταρος!!! Καλό σου απόγευμα :)

8/3/15 18:23  
Blogger marilia said...

:)))))

Πιάσε ένα σνουποφιλί, Μαλεράκο μου! Πολύ χαίρομαι που υπάρχει ακόμα αυτή η γωνιά και μπορούμε να τα λέμε πού και πού. ;)

Να ομορφοπερνάς! :)

8/3/15 18:35  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home