webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

17.7.13

Δημιουργικές διαθέσεις

Γλυκέ μου mortal, μπορεί, πράγματι, να μην πήγα γυμναστήριο σήμερα, αλλά άμα πάω στο γυμναστή μου αυτό που του ολοκλήρωσα σήμερα, λες να με μαλώσει πολύ; 


*** "Jim loves gym", είπε η papiera κι έγινε!!!!



Κι άμα του εξηγήσω τι τράβηξα για να το φτιάξω, λες να με μαλώσει που έλειψα μια ολόκληρη βδομάδα; 





Και άμα του πω πως σήμερα ήταν η γιορτή μου και του κρατήσω και γλυκάκι; Λες να τη γλιτώσω; 



Όχι; Ε, όπως και να 'χει, εγώ ομορφοπέρασα! ;)


Ενημέρωση: χιχιχιχιχιχι! Τίποτα δεν έκανε! Του άρεσε!!!!!


12 Comments:

Blogger mortal said...

Ωραία η δουλειά σου και τα γλυκά σου αλλά οι γυμναστές, συνήθως, σε ανεβάζουν στη ...ζυγαριά!

19/7/13 01:54  
Blogger marilia said...

Μη με προκαλείς πρωί πρωί!!! Θου, Κύριε! :D Έλα, μωρέ κι έτσι να 'ναι... θα έρθεις εσύ να του πεις ότι είμαι κουκλάκι ζωγραφιστό -δε θέλω γέλωτες!!!- και ότι αδυνάτισα τουλάχιστον 2 κιλά τις μέρες της απουσίας του. Και, πρόσεξε, ΘΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΣΤΙΚΑ!!! χαχαχαχαχα

κεϊκοφιλάκι πρωινό

19/7/13 11:28  
Blogger Άιναφετς said...

Δεν είχα κεραστεί... και κεράστηκα!
Τώρα για τον "δικό σου" γυμναστή, δεν έχω λόγια, νομίζω πως είναι απ΄τις πιο πετυχημένες σου κατασκευές, έτοιμος να πάει στα παιδάκια σου τον Σεπτέμβρη... και μήπως μέχρι τότε, έχετε και οι δυο σας ποδαράκια;... Χμ! λέω τώρα! ;-)
Μπράβο και για τα κιλάκια!
ΑΦιλάκια και πάντα να ομορφοπερνάς (από σένα και μόνο εξαρτάται!)

22/7/13 10:24  
Blogger marilia said...

Καλά έκανες και κεράστηκες, Άιναφετς! Όσο για τον Τζιμάκο, δεν θα πάει στα παιδιά. Από την Παρασκευή βρίσκεται στο... φυσικό του χώρο, το γυμναστήριο, κι εκεί θα παραμείνει, για να μας προτρέπει να συνεχίζουμε κι εμείς.

Αυτό με τα ποδαράκια δεν έπιασα. Εκείνος σίγουρα δεν θα "βγάλει" ποδαράκια, αλλά εγώ... έχω, τα τελευταία 31 χρόνια!
Δεν κατάλαβα τι εννοείς...
Όσο για τα κιλάκια, πάνε εξαιρετικά καλά (-7) και συνεχίζουμε. :)

22/7/13 11:47  
Blogger dreamteamk9 said...

Μαριλία, χρόνια σου γλυκά και δημιουργικά!

Πανέμορφη η δημιουργία σου!

22/7/13 22:45  
Blogger marilia said...

Να 'σαι καλά, ρε Ματούλα! Ευχαριστώ πολύ! :) Κι εσύ ό,τι επιθυμείς! :)

22/7/13 22:48  
Blogger Ψονθομφανήχ said...

Μείον επτά?

Πώς έγινε αυτό?

Με διαιτητικό διαλογισμό?

26/7/13 17:13  
Blogger marilia said...

Με άσκηση μόνο, να 'ναι καλά ο Κυριάκος! Μ' έχει εξοντώσει, αλλά πολύ καλά κάνει! Τις δυο τελευταίες μέρες πονάω παντού. χαχαχαχα!

Το καπέλο σου δεν πάει φοβερά στον Τζιμάκο;;; χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Έλα, αφού δεν το φορούσες!!!!!

26/7/13 18:30  
Blogger Άιναφετς said...

Μα....Με ποδαράκια εννοούσα αυτά τα δυο πράγματα που όταν και τα δυο λειτουργούν καλά...μπορεί κανείς και παίρνει τα βουνά, ενίοτε!
Τώρα αν θεωρείς πως σ' ένα γυμναστήριο στέκει ένας Τζιμάκος-κούκλος δίχως πόδια... εμένα δεν μου πέφτει λόγος!!!
Καλημεροφιλάκι!

29/7/13 10:56  
Blogger marilia said...

Μαγισσούλα, δε φταίω εγώ για την παρανόηση. Εσύ έγραψες: "και μήπως μέχρι τότε, έχετε και οι δυο σας ποδαράκια;...". Τέλος πάντων, ο Τζιμάκος έχει ενθουσιάσει τους πάντες τολμώ να περηφανευτώ! Όχι, δε "στέκει" κανένας... κουτσός σε γυμναστήριο. Απλά... ΚΡΕΜΕΤΑΙ!

29/7/13 11:11  
Blogger ekoletsou said...

Μια μέρα θέλω να με μάθεις και μένα να φτιάχνω Τζίμιδες! :P

9/10/13 10:48  
Blogger marilia said...

Χαρά μου! Είναι και η φίλη Ελευθερία που ενδιαφέρεται, να μαζευτούμε να παίξουμε! Όποτε θέλετε! χιχιχι!

Πάντως, παραδέξου το, όχι πως είναι παιδί μου... αλλά είναι πολύ κούκλος!!!! χαχαχαχαχαχα

9/10/13 16:05  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home