webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

7.3.13

Εχμμ...

Μαζευτήκαμε πάλι και οι 150 στο φιλόξενο χώρο του 40ου Δημοτικού και... οργιάσαμε: 



Μπορώ να πω ότι ζήλεψα τις ταλαντούχες νηπιαγωγούς -κυρίως- γιατί ο δικός μου... Ξωτικός έγινε έτσι: 




Αλλά... με λίγη εξάσκηση θα βελτιωθώ! Υπόσχομαι να μην αφήσω εφημερίδα για εφημερίδα και σεντόνι για σεντόνι!!!!!!!! 

Τα πρώτα σχόλια, πριν τη δημοσίευση της ανάρτησης: 

α. Κατά τη φάση του... φασκιώματος: 
1. "Παναγία μου!" (έντρομο)
2. "Εξαιρετικό!"
3. "Ωραίο! Γαϊδούρι θα το κάνεις;"
4. "Καταπληκτική δουλειά! Πρωταγωνιστείς στη νέα ταινία avatar!" 
5. "Ουάουυυυυυυυυ!!!" (από τους διοργανωτές του εργαστηρίου. Μεγάλη τιμή!) 

β. Σήμερα λίγο μετά τον... καλλωπισμό:
1. "χα, χα, χα... Εξαιρετικό!" 
2. "Τέλεια! Αλλά γιατί μου θυμίζει την Όλγα Τρέμη;" 
3. "Μιλάμε θα τη δουν τα Πρωτάκια και θα κάνουν να κοιμηθούν μέρες!!!"
4. "Είναι όμορφη!"
5. "Είναι πολύ άσχημη, αλλά είναι δική μου και την αγαπώ. Θα της γράψω κι ένα παραμύθι..." (μπας και το σώσουμε! χαχαχαχαχαχαχαχα)

Κουράστηκα με τόση δημοσιότητα. Ας κάτσω. 


Αλλά για να μη με πείτε αγενή, ας βγάλω το καπέλο, μες στο σπίτι. 


Περιμένω τις προτάσεις σας για το όνομα του ξωτικού. Συντέκνοι μουουουουουουου!!!!!!!!! :):):)

8 Comments:

Anonymous papiera said...

Είναι υπέροχος!! Μοιάζει να το έσκασε από άλλη ταινία τώρα... Του Αλμοδοβαρ! Γι αυτό το όνομα που μου ρχεται στο μυαλό είναι το Αμόριος! (Από το αμόρ μου ρθε)... :-D εννοείται ότι πρέπει να του φτιάξεις φίλους...περιμένουμε τη συνέχεια!!!!

7/3/13 18:24  
Blogger marilia said...

Από ταινία σε ταινία μού το πας, αγαπητή παπιέρα! χαχαχαχαχαχα! Θα του φτιάξω σύντομα και φίλους!!!! Όποτε ανακατεύομαι με χαρτιά, κόλλες και χρώματα ενθουσιάζομαι. Η αδερφή μου "παράγγειλε" ήδη τα χρώματα της επόμενης για να ταιριάζουν με το σαλόνι της! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Παπιέρα μου, σ' ευχαριστώ πολύ που μ' έβαλες σε τέτοια διαδικασία, αλλά και για όλα τα ενθαρρυντικά σχόλιά σου. :)

Σμακ

7/3/13 22:52  
Blogger Άιναφετς said...

χαχαχα! τέλειο το ξωτικό σου, ευτυχώς που του έβαλες αυτάρες για να το καταλάβουμε!
Είναι ο Μαριλίκος!
Καλή συνέχεια στ' άλλα ξωτικά και χαίρομαι που το καταδιασκεδάζεις!

ΑΦιλάκια συναδελφικά (ως μαγισσούλα!) :)

8/3/13 14:22  
Blogger marilia said...

Αν δεν είχε τις αφτάρες δηλαδή... θα 'ταν ταμάμ το όνομα, ναι; :):):)

8/3/13 14:58  
Blogger mortal said...

Καλά, καλά ....θα το φάω όλο το φαγητό!!!

8/3/13 22:55  
Blogger marilia said...

Όχι όλο, ρε γλυκουλάκο μου!!!!!! Θέλω κι εγώ!!!!!!!!!!!!!! :):) Έλα, παραδέξου το: Σ' αρέσει πολύ!!!! ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΤΟ!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχα

8/3/13 22:58  
Blogger Ψονθομφανήχ said...

Όντως, ο συνδυασμός που σκοτώνει:
Αυτιάς-Τρέμη!

Σκιαχτικό δεν το λες, αλλά νομίζω τη δειλειά του στα πρωτάκια θα την κάνει...

9/3/13 10:05  
Blogger marilia said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Σαν δεν ντρέπεστε και οι δύο!!!! χαχαχαχαχαχα! Θα σου πω περισσότερα όταν γράψω την ιστορία του και την αφηγηθεί ο ίδιος στα Πρωτάκια. :):):)

9/3/13 10:08  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home