webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

23.2.13

Ξωτικοδημιουργίες



Ενδιαφέρουσα η αφίσα. Πιο ενδιαφέρον το θέμα. "Και δεν πάω;"... Μαζεύτηκαν γύρω στις 150 νηπιαγωγοί και δασκάλες και η φιλόξενη αίθουσα του σχολείου γέμισε. 


Τα υλικά απλά και ευτελή:



Οι ειδικοί από θρανίο σε θρανίο να βοηθήσουν για την κατασκευή της κούκλας μας. 


Οι έτοιμες κούκλες εντυπωσιακότατες να μας κοιτούν περιμένοντας με αγωνία τα νέα τους... ξαδερφάκια.








Πέρασε το τρίωρο χωρίς να καταλάβω πώς! Και φυσικά δεν... χόρτασα παιχνίδι και είπα να συνεχίσω και στο σπίτι. Ελπίζω οι δάσκαλοί μας να μη με μαλώσουν... Έτσι, ζήτησα βοήθεια από το Μίου...



Σε λίγη ώρα είχε γίνει αυτό το... κεφάλι ξωτικού.


Όχι, δεν πρωταγωνιστεί στο "Άβαταρ"!!! Ευελπιστώ να γίνει ο πολύτιμος συνεργάτης μου, το Ξωτικό της Τάξης μου. :)

6 Comments:

Blogger mortal said...

Πολύ ...ξωτικό! Ποιον είχες για μοντέλο, καλέ;

26/2/13 02:07  
Blogger marilia said...

Κανέναν! Κι αυτό ήταν το ενδιαφέρον! Δεν υπήρχε "μοντέλο"! Το σχήμα έβγαινε μόνο του από το χαρτί! Και φυσικά εδώ είναι και το δύσκολο... όταν δηλαδή θα 'θελες να φτιάξεις κάποιο πρόσωπο συγκεκριμένο...

Ελπίζω να γίνει όμορφο όταν τελειώσει. Για την ώρα... μήπως σου βρίσκονται τίποτα υφάσματα που να μην τα χρειάζεσαι; Βάλτα σε μια σακούλα και φέρτα μου, σε παρακαλώ. ;)

26/2/13 15:05  
Blogger Side21 said...

Μου θυμίζει κάτι ...
απ' τον Άρχοντα των δαχτυλιδιών !!!
Είδες άμα κάνεις παρέα με παιδιά ...

28/2/13 16:49  
Blogger marilia said...

Side21 μου, εμένα πάλι δε μου θυμίζει τίποτα, γιατί... δεν έχω δει ποτέ Άρχοντα, ούτε και Άβαταρ. Αυτό όμως ήθελε να πεταχτεί μέσα απ' το χαρτί, αυτό πετάχτηκε! Τι να πεις; :):):):) Με το ζόρι κρατιέμαι μην το βάψω και τους το πάω την Τετάρτη έτοιμο. χιχιχιχι!

28/2/13 16:52  
Blogger mortal said...

Υφάσματα; Ας πούμε κάτι παλιά ...εσώρουχα κάνουν;

6/3/13 02:14  
Blogger marilia said...

Δε νομίζω. Εκτός κι αν έχεις εσώρουχα ξωτικού. Αν έχεις τέτοια -ενδιαφέρον θα 'ναι- φέρτα. Αλλιώς... ΥΦΑΣΜΑΤΑ και όχι... θου Κύριε!!!!

Γιατί μου βγάζεις το βίαιο εαυτό μου, μέρα που 'ναι σήμερα;;;;;

Πιάσε ένα... ξυλοφιλί σβουριχτό, να συνέλθεις. Μμ.

6/3/13 14:30  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home