webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

18.11.13

32

Τι καινούργιο, "εορταστικό" ποστάκι, βρε Ματούλα; Να, δες πώς πήγε η μέρα:


Ε, εντάξει, δεν έχω σημερινή, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ!

Μετά με περίμενε η αδερφή μου έτσι:



Ίσα που πρόλαβα να κάνω μπάνιο και πήγα... εκεί:


Για να μπλέξω με καλώδια, βιβλία, παρουσιάσεις, παιχνίδια φιλαναγνωσίας και να πω στους συναδέλφους: "Φτιάξε, καρδιά μου, το δικό σου παραμύθι"!






Μετά μας ζητήθηκε να φτιάξουμε το δικό μας αστεράκι και να γράψουμε πάνω του τη δική μας ευχή.


Κι έπειτα να προσπαθήσουμε να... πείσουμε το αστέρι μας να πραγματοποιήσει την ευχή μας, ρίχνοντάς το στη γη! 


Λίγο πριν τη λήξη, μου τραγούδησαν οι τριάντα συνάδελφοι, φύσηξα ένα... αναπτήρα και τέλειωσε το πανηγύρι.

Και μόλις (21.30) μπήκα στο σπίτι, να πιω ένα μπιράκι στην υγειά μου και να κοιμηθώ γιατί το πρωί ξαναρχίζουμε με ένταση και ρυθμό.

Α, μου ευχήθηκε και... το google!!!!


Άντε, και του χρόνου.


13 Comments:

Blogger mahler76 said...

Χρόνια σου πολλά με υγεία, χαμόγελα και ο,τι άλλο επιθυμείς!!!

18/11/13 23:21  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ, Μαλεράκο μου! Ευχαριστώ πολύ! :)

18/11/13 23:23  
Blogger dreamteamk9 said...

Πολύ ωραία γιόρτασες!!! :)

19/11/13 16:14  
Blogger marilia said...

Πράγματι! :) Αν μη τι άλλο ήταν... δημιουργικά.

19/11/13 16:51  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Χρόνια πολλά χαρούμενα και δημιουργικά
Με υγεία.

19/11/13 20:39  
Blogger marilia said...

Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, Τάσο!

Φιλάκι γλυκό

19/11/13 20:52  
Blogger mortal said...

Αν η παλάμη με το αστεράκι είναι δική σου, να πας σε χειρομάντη. Βλέπω πολλές γραμμές...

23/11/13 02:12  
Blogger marilia said...

Ναι, δική μου είναι. Οι γραμμές είναι λόγω... ηλικίας! :Ρ:Ρ:Ρ
Δε μ' αφήνεις ήσυχη μωρέ; Θα αφήσεις ένα σημείο πάνω μου για το οποίο να μη μου δημιουργήσεις δεύτερες σκέψεις;

Κουταβοφιλί

23/11/13 14:50  
Blogger mortal said...

Η ηλικία έχει κι άλλες επιπτώσεις που δεν τις βλέπω!

ΥΓ. Υπάρχουν πολλά σημεία ακόμα...

24/11/13 02:18  
Blogger marilia said...

Τι να σε κάνω που σ' αγαπώ... αλλιώς...

Αγκαλιά

24/11/13 10:41  
Blogger mortal said...

Ματς!

25/11/13 00:36  
Blogger Άιναφετς said...

Τώρα μπορεί να ξέχασα τη προηγούμενη γιορτή γενεθλίων... αλλά τη μισή σημερινή δεν την ξεχνώ ποτέ!
Έτσι, Μαριλίτσα διπλά χρόνια πολλά, με διπλές ευχές χαράς, υγείας και τύχης σου εύχομαι!

ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! :)))

26/11/13 13:36  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ πολύ, Άιναφετς. Κι εσύ να χαίρεσαι το μεγάλο γιο. Πολύχρονος κι ευτυχισμένος.

26/11/13 17:07  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home