webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

13.4.08

Άντε πάλι παιχνιδάκι!


Η diavatis μού ζήτησε να απαντήσω σε μια σειρά ερωτήσεις. Ορίστε λοιπόν...

1)Όνομα
Μαριλία

2)Γενέθλια
18 Νοεμβρίου

3) Ζώδιο
Σκορπιός

4) Χρώμα μαλλιών
Καστανόξανθα

5) Χρώμα ματιών
Καστανά

6) Έχεις ερωτευθεί στην ζωή σου;
Γιατί, γλιτώνει κανείς απ' αυτό;

7) Τι είδος μουσική σου αρέσει;
Έντεχνα

8) Ποιος χαρακτήρας της Disney/Warner Bross σε χαρακτηρίζει;
Συμπαθώ πάρα πολύ τον Γκούφυ!

9) Ποιος φίλος/φίλη μένουν μακριά;
Οι περισσότεροι και οι πιο αγαπημένοι... :(

10)Τι σκέπτεσαι πρώτο μόλις σηκώνεσαι το πρωί;
Το μωρό μου!

11)Κάτι που δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
Τα γυαλιά μου (αν και σκεφτόμουν να δοκιμάσω τους φακούς επαφής)

12)Τι έχεις στον τοίχο σου;
Ένα παζλ που έφτιαξα στην Κέρκυρα, τον καιρό που δεν είχα σύνδεση ίντερνετ

13)Τι υπάρχει κάτω από το κρεβάτι σου;
Σκόνη! :)))

14)Πέφτει και σπάει ξαφνικά ένα βάζο σου όταν είσαι μόνος, τι κάνεις;
"Φτου, γαμώτο!" και κλείνω τις ανοιχτές μπαλκονόπορτες

15)Το αγαπημένο σου νούμερο
Δεν έχω κάποια αδυναμία στα νούμερα. Εκτός κι αν έχω γίνει νούμερο εγώ! χεχε!

16)Αγαπημένο σου όνομα
Ακτινίδιο! Ποιο άλλο; ;)

17)Ποιο το χόμπυ σου;
Διάβασμα

18)Πού θα ήθελες να ήσουν αυτήν την στιγμή, αν μπορούσες;
Στη φρουτιέρα, μαζί με το ακτινιδιάκι μου!

19) Τι θα ευχόσουν για σένα;
Να μ' αγαπάνε

20)Σε ποια χρονική περίοδο θα ήθελες να ήσουν αν ταξίδευες στον χρόνο;
Στην Αθήνα του 5ου αιώνα π. Χ.

21)Αν έπιανε φωτιά το σπίτι σου τη νύχτα κι έπρεπε να το εγκαταλείψεις, τι θα έπαιρνες μαζί σου;
Τηλέφωνο και τα κλειδιά του αυτοκινήτου

22)Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Το τριαντάφυλλο

23)Ποια παλιά σειρά σου άρεσε;
"Εκείνες κι εγώ"

24)Ποια ταινία;
"Ο γάμος του καλύτερού μου φίλου"! χαχα!

25)Ποιο τραγούδι είναι το αγαπημένο σου;
Δύσκολα μου βάζετε... Αυτή τη στιγμή ακούω το "Στιλίτη" που μ' αρέσει πολύ. Δεν μπορώ να διαλέξω εύκολα...

26)Ποιο βιβλίο;
Συνεχίζετε να με δυσκολεύετε! "Οι Πύλες της Φωτιάς" είναι ένα από τα αγαπημένα μου

27)Ποια ζώα σου αρέσουν;
Αρφ! Νιάρρρρρρρρ!

28)Ποιο είδος ρούχου σου αρέσει;
Άνετα καθημερινά

29)Ποιος ο αγαπημένος σου τραγουδιστής;
Τι να λέμε τώρα... Φραγκούλης, Θηβαίος, Μαχαιρίτσας, Αρβανιτάκη, οι Νάμμα... ...

30)Αγαπημένο χρώμα;
Ροζ, καφέ

31)Αγαπημένο φαγητό;
Παστίτσιο

32)Με ποιο κινούμενο σχέδιο νομίζεις οτι ταυτίζεσαι;
χμ… Με τον Μίκυ Μάους (γιατί εμφανίζομαι σε οθόνες και απορούν οι μαμάδες: "Πώς μπήκε αυτό το Μίκυ Μάους εκεί μέσα;;;" χιχιχιχιχιχιχι!)

33)Ποια η αδυναμία σου;
Είπαμε να παίξουμε, μην ξεφτιλιστούμε κιόλας!!! Το μωρό μου. Ορίστε, το είπα!

34)Ποιο το προτέρημα σου;
Μπορώ να κάνω την "ξανθιά" με περισσή επιτυχία!

35)Ποιο είναι άσχημο στον χαρακτήρα σου;
Η κυκλοθυμία μου

36)Ποια φράση επαναλαμβάνεις σαν ρητό;
"Ψυχραιμία, Μαριλίαααααααα"

37)Τι άλλο θα ήθελες να κάνεις σαν επάγγελμα εκτός από αυτό που έχεις;
Κάνω αυτό που ήθελα! Πέραν τούτου θα 'μουν μάλλον δυστυχής. Αλλά όλο και σε κάνα βιβλιοπωλείο θα μ' έβρισκες...

38)Για ποιο πράγμα νιώθεις τρόμο;
Για τις ακρίδες

39)Ποια πίτσα σου αρέσει;
Μία πίτσα λαχανικών Creta, χωρίς κρεμμύδι, παρακαλώ! Οδό και αριθμό σημειώνετε;

40)Ποια η γνώμη σου για τα κατοικίδια;
Σέλω ένα γατάααααααααακιιιιιιιιιι!

17 Comments:

Blogger βασίλης said...

Ωραίες απαντήσεις. Και μένα μου αρέσει ο Γκούφυ, έχω και κυκλοθυμίες... Πάντως μάλλον εννοείς θα θέλες να ζεις στην Αθήνα του 5ου αι. Π.Χ.

13/4/08 15:10  
Blogger marilia said...

Έχεις δίκιο, το διορθώνω πάραυτα! :$

13/4/08 15:17  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Βρε Μαριλίτσα, αν διάβασα καλά, οι 39 απ' τις 40 απαντήσεις σου αφορούσαν το ... ακτινίδιο!

13/4/08 15:34  
Blogger marilia said...

Κάπου θα μου ξέφυγε και η 40η, Ασκαρδαμυκτούλη μου!!!!! :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

13/4/08 15:42  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μόνο στην πρώτη απάντηση δεν αναφέρθηκες στο ακατονόμαστο φρούτο!

13/4/08 15:46  
Blogger patsiouri said...

Βάλε φακούς, μια χαρά είναι!! Εχω βρεί την υγειά μου!! Απλά φρόντισε να έχεις πάντα εφεδρικό ζευγάρι!!

13/4/08 17:24  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Καλησπέρα Μαριλίτσα μου
Πρόσεξε γιατι ο Ασκαρδά
ζήλεψε χαχαχαχα

ΥΓ.Μήπως έμεινε κανένα κομμάτι
πιτσα???

κοτσυφοφιλώ σε

τσιου!!!

13/4/08 17:39  
Blogger marilia said...

Μ' αρέσει που τα... παίρνεις κιόλας εσύ!!! :)))

Πατσιούρι μου, φλερτάρω έντονα με την ιδέα, αλλά φοράω γυαλιά από το Γυμνάσιο και θα μου είναι πολύ δύσκολο να τα αποχωριστό.

Τι λες, ρε κοτσύφι μου, σε άνθρωπο που κάνει δίαιτα;;;; Μπρόκολα, κολοκυθάκια, κοτόπουλα και τα τοιαύτα. Όλα ανάλαδα και νερόβραστα. Μπλιάχ!
Μα, τον είδες ρε Κοτσυφάκο, που κάνει και ζήλιες;;; :Ρ:Ρ:Ρ

13/4/08 19:43  
Blogger marilia said...

Ντροπή, το ρήμα, δασκάλα! Ντροπή! Είδες οι κακές παρέες;;; ΑποχωριστΏΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ήθελα να γράψω. τς τς τς! Ά(σ)καρδε, με κατέστρεψες!!!

13/4/08 19:46  
Blogger Dr. Feleki said...

Προσεξε βρε τι ζητας γιατι μπορει να βρεθεις με καναν Κουφοντινα και αντε να μετανοιωνεις που ζητας γατακι :p

Χαιρετουρες...

14/4/08 02:55  
Blogger diavatis said...

την καλημέρα μου marilitsa...
ευχαριστώ για την ανταπόκριση
και εσύ παστίτσιο, ε;

είναι ωραίο το άτιμο

βουνίσιο φιλί και καλή εβδομάδα..

14/4/08 08:23  
Blogger marilia said...

Βρασίδα, αμήν και πότε!!!! :)))

Διαβάτη, ωραίο το... άτιμο, αλλά απαγορεύεται, πλέον, διά... διαιτολόγου! (πώς λέμε... διά ροπάλου; Έτσι!) :))))

Ας πάω να φάω το γιαούρτι μου, πρωί πρωί (γκρρρρρρρ)

14/4/08 09:31  
Blogger Aντώνης said...

Χαίρεσθε, χαίρεσθε! Σου' χω έντεχνο you tube... για κόπιασε!

14/4/08 14:53  
Blogger marilia said...

Και τι έντεχνο, Αντώνη!!! Απίθανο!!!

Φιλάκι cheese cake και σε σένα

14/4/08 16:30  
Blogger Dr_MAD said...

Ο Φραγκούλης τραγουδιστής είναι?

Οχι μοντέλο?

[ο σκυλάς]

17/4/08 05:39  
Blogger Salome said...

Μαριλια,τυχαια επεσα στο ιστολογιο σου!καλως σε βρηκα λοιπον και μια και προσεξα οτι θες γατακι,για ριξε και μια ματια εδω!!!
http://salomes-veils.blogspot.com/2008/04/blog-post_20.html

να εισαι καλα!!!!

22/4/08 20:45  
Blogger marilia said...

salome καλωσόρισες! Ναι, είδα! Πολύ γλυκό πλασματάκι!!! Θέλω γατάκι, αλλά θα πρέπει να μου υποσχεθεί ότι δε θα σκάψει το μικρούλι κήπο με τις τριανταφυλλιές, τις ζουμπουλιές, τα πανσεδάκια και τις μαργαρίτες! Επίσης, είναι εφικτή η... αποστολή του στην Κρήτη; Θέλω να πω, μήπως να έβρισκε αγκαλίτσα κάπου κοντά σου;

Σνουποφιλιά

22/4/08 22:04  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home