webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

19.11.07

26...

Ναι, λοιπόν, γεράσαμε!!! Φτάσαμε, αισίως, τα... 26 και, για να μην κάνουμε την τούρτα... γραβιέρα από τα κεράκια, είπαμε να πάρουμε ένα... μανουάλι και να τελειώνει η ιστορία! Όπως βλέπετε μάλιστα η κυρία... ΜατουΛίνα, από τον υπερβάλλοντα ζήλο, έβαλε "μερικά" κεράκια παραπάνω στο θεσπέσιο γλυκό που μου έφτιαξε, αλλά... τη γλιτώνει καθώς έχουμε απόσταση... ασφαλείας ανάμεσά μας. Πού θα μου πάει όμως; Κάποια στιγμή θα τη δω κι από κοντά, δε θα τη δω; Και τότε να δείτε τι... φιλί έχω να της σκάσω!!! :) Και για τα κεράκια, αλλά και για την υπέροχη κάρτα που διάλεξε για τα χθεσινά μου γενέθλια. Τι κάρτα διάλεξε; Χμ... Ρίξτε μόνοι σας μια ματιά...

Φιλί και αγκαλιά χρωστώ και σε μια άλλη γλυκούλα, τη synnefoula μας, από το eduportal.gr, που μου έγραψε το παρακάτω:

Φεγγάρι από τους κήπους μας όλα τα ρόδα κόψε
και να τα πας στη Μαριλιό απού γιορτάζει απόψε.

Χρόνια πολλά σου ευχόμαστε Μαρίλι που γιορτάζεις
όλου του κόσμου τσι χαρές στα μάτια να κοιτάζεις.

Σαν το κρασί να μας μεθάς με κάθε μήνυμά σου
χάρη και αγάπη να σκορπάς με τη ζεστή καρδιά σου

Σαν τις αχτίνες της αυγής να λάμπεις στα σκοτάδια
και σαν τ΄ αηδόνια τσι άνοιξης να κελαηδάς τα βράδια

Όσα δεντρά υπάρχουνε στην Κρήτη και ανθούνε
τόσες ευχές σου κάνουμε να 'ρθούνε να σε βρούνε.

Χώμα κι αν πιάνεις μάλαμα να γίνεται Mαρίλι
και κάθε τι το άσχημο μακριά σου ένα μίλι!!!

Πολλές ευχές Μαρίλι μας σήμερα στη γιορτή σου
πάντα οι μοίρες οι καλές να ακλουθούν μαζί σου.

Χρόνια πολλά , χρόνια καλά χρόνια ευτυχισμένα
ρόδα και τριαντάφυλλα να 'ναι η ζωή σου εσένα .

Όσες ευχές σου στέλνουμε είναι απ΄ την καρδιά μας
ότι ποθείς κι ότι ζητάς να το 'χεις κοπελιά μας.


Αλλά και σε ένα γλυκούλη, το mortal μας, επίσης από το eduportal.gr, που μου αφιέρωσε το παρακάτω:

Νοέμβρης και σαν σήμερα
στην όμορφη την Κρήτη
γεννήθηκε ένα μωρό
κάτω απ' τον Ψηλορείτη!

Ήταν λιγάκι ...παχουλό
το γάλα αγαπούσε
και η μαμά του ολημερίς
το μπιμπερό κρατούσε!

Στη βάφτιση μπερδεύτηκαν
ονόματα είπαν τρία (!)
Μαρίνα – Στέλα ο παπάς
κι εκείνη ...Μαριλία!

Μα το μωρό μεγάλωσε
κορμοστασιά λαμπάδα
την αγαπούν στα Γιάννενα
και στη μισή Ελλάδα!

Με το pc στο internet
βρίσκεται όλη μέρα
στο eduportal και στα blogs
κι ακόμα παραπέρα!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σου, Μαριλιώ
είσαι τσαχπίνα κόρη
και σύντομα να μάθουμε
το τυχερό (?) ...αγόρι!



Από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σάιτ, οφείλω να ευχαριστήσω για τις ευχές της τη Γιωργία που μας ευχήθηκε (εμένα και του mortal που έχουμε κοντά γενέθλια) μ' αυτό εδώ:

Από 16 ως 18 Νοέμβρη όποιος γεννήθη,
να είναι πάντα άξιος και έξυπνος εκλήθη!

Χρόνια πολλά στο Μόρταλ μας αλλά και στη Μαρίλω
(που, μεταξύ μας, πρέπει της ένα τουλούμι ξύλο-ξέρει αυτή!)

Στις 16 ο όμορφος, 18 η ωραία
κι αφήσαν για ξεκάρφωμα τη μέρα τη μεσαία!!!

Πάντα να σας χαιρόμαστε γιατ' είσαστε σπουδαίοι,
από αυτούς που ξέρουνε να μένουν πάντα νέοι!

για να πάρει την απάντηση αυτήν εδώ:

Ευχαριστώ για τις ευχές, καλό μου λιονταράκι!
Κρατώ τις για... μεθαύριο κλεισμένες στο τσεπάκι!

Και όσο για το... "δώρο" μου, "ένα τουλούμι ξύλο",
έχω κάτι πιο όμορφο, θαρρώ, ν' αντιπροτείνω!

Πάρε το Βασιλάκη σου κι ελάτε για κρασάκι
από κοντά να ευχηθώ: "γρήγορ' ένα παιδάκι"!




Η Γιωργία είναι νηπιαγωγός στο 4ο Νηπιαγωγείο Αγ. Νικολάου και μου υποσχέθηκε να με γράψει στο τμήμα της γιατί... δεν αντέχει χωρίς εμένα ούτε ώρα!!! (όχι, σιγά μην έλεγα ότι με αποκαλείς πεντάχρονο!) Επίσης, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να την καρφώσω ότι... ξεκίνησε δίαιτα με γιαούρτι, αλλά, αν και "μπλιάχ" όπως το χαρακτηρίζει, το άτιμο το κυπελάκι... τελειώνει γρήγορα! (Αυτά τα ολίγα, καλή μου, για να μάθεις να με τσιγκλάς! Αφού με ξέρεις, τι επιμένεις;;;;!!!!)

Επίσης ευχαριστώ πολύ και: το... κουλουράκι μου, το noulas, την klaudia, την terpsi, τη vst, τον andrikos, την katia, το SchooleR και το ΓιάννηΜμμμ!

Τέλος, δε γίνεται να μην ευχαριστήσω κι από εδώ, τον Ασκαρδαμυκτί μου, που έκανε... σκόντο στα κεράκια (αφού ο Λίνος... δεν μας έκανε τη χάρη) και αγόρασε και σοκολατογλυκά που λατρεύω! Αφήστε δε που βρήκε ό,τι Σνούπι κυκλοφορούσε για χάρη μου! :):):) Τι; Λέω ψέματα; Για δείτε εδώ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!


Και με τη σειρά μου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ στο... λυκάκι, γιατί... είμαστε και τα δυο σκορπιουδάκια της ίδιας μέρας! :) Χρόνια γλυκά, Θεοδόση! :)

32 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Δεν το ήξερα!!!
Θα επανέλθω με μαντινάδα κι εγώ αργότερα!!!
Φιλάκια μικρή μου!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/11/07 18:32  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ναι... αλλά ήσουν στο χωριό σου κι έφαγα όλες τις τούρτες μόνος μου!

19/11/07 19:10  
Blogger maria λεμονατη! said...

χα χα κοιτα πως το εφερε η τυχη και ηρθα απο τα μερη σου πανω στη γιορτη σου να σου ευχηθω χρονια πολλα μεσα στη ζωη σου :)

19/11/07 20:21  
Blogger νατασσΆκι said...

Χρόνια σου Καλά,
και πολλά, και γλυκά,
και χαρούμενα
κι ευτυχισμένα!

να τα εκατοστήσεις, γλυκιά μικρή δασκάλα!
:)

Φιλάκια πολλά

19/11/07 20:40  
Blogger george said...

Χρόνια Πολλά γεμάτα χαρά δημιουργικότητα αγάπη και ευτυχία.
:(

19/11/07 21:08  
Blogger marilia said...

Μάνο μου, σ' ευχαριστώ, να 'σαι καλά! :)

Ασκαρδαμυκτί, πρόσεχε! Το... ζάχαρο δεν αστειεύεται! :):):):) Ματς βρε!


Μαρία λεμονάτη, καλωσόρισες! Πάρε γλυκό...

Νατασσάκι μου, σ' ευχαριστώωωωωωωωωω!!! Γλυκοφιλάκι! :)

Ευχαριστώ πολύ, Γιώργο μου, να 'σαι καλά! Αλλά... γιατί κατσουφάκι; :S

19/11/07 22:06  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σνουπάκι χρόνια πολλά και καλά, να είσαι υγιής και ευτυχισμένη μαζί με αυτούς που αγαπάς! Σου εύχομαι επίσης να έχεις κάθε χρόνο ήσυχους μαθητές, χεχε!

19/11/07 22:36  
Blogger marilia said...

Αναστασία, σ' ευχαριστώ για τις ευχές! Κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου! :) Όμως για τους μαθητές... χμ... προτιμώ τους "καλούς" από τους "ήσυχους", γιατί ήσυχοι = ...άρρωστοι. ;)

Φιλιά στα μπομπιρούλια σου! :)

19/11/07 22:43  
Blogger Androgeos said...

Ζευγάρι στέλνω τα πουλιά, που ανε χαθεί το ένα,
να 'ρθει το άλλο να σου πει "Χρόνια Πολλά" από μένα.

20/11/07 00:55  
Blogger www.matia.gr said...

Χρόνια σου πολλά κι υπέροχα! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη! :-)

20/11/07 13:19  
Blogger marilia said...

androgeos, σ' ευχαριστώ για τις ευχές που πέμπεις
κι αντεύχομαί σου πάντοτε μόνο χαρές να έχεις :)

matia, πολύ χαίρομαι για την παρουσία αυτή! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. :) Το matia.gr είναι αξιολογότατο site!

20/11/07 14:20  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΜαριΛίνο, :))

Λίνος

20/11/07 15:23  
Blogger Aντώνης said...

Χρόνια πολλά, δημιουργικά και γλυκά, αγάπη μου, με όσα ποθείς και τρυφερά ορέγεσαι!

20/11/07 15:32  
Blogger marilia said...

Λίνο :):):):):)

Αντώνη, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ! Τουρτοφιλάκι! :)

20/11/07 15:56  
Blogger ioeu said...

Πολύχρωμη!
και
Πολύχρονη!

20/11/07 18:45  
Blogger marilia said...

Σύντεκνε!!!

Ευχαριστώ!
και
Ευχαριστώ!

:) Τουρτοφιλάκι τόοοοοοοοοοοοσο! :)

20/11/07 18:56  
Blogger patsiouri said...

Χρόνια πολλά!!!! Χαμπάρι δέν πήρα!!!
26, τι καλά!!!
Εγώ θα κλείσω τα 29 και θα περπατήσω στα...ακατανόμαστα, σνίφ!!!!!

21/11/07 23:18  
Blogger marilia said...

πατσιουράκι μου, μια χαρά είναι τα... ακατανόμαστα! Τι έχουν δηλαδή; Τι έχει, εδώ που τα λέμε, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ηλικία; Απλοί αριθμοί για να βάζουμε σε σειρά τα διάφορα γεγονότα της ζωής μας. :)

Φιλάκι βανίλιας! :)

22/11/07 16:00  
Blogger Αιολος said...

Πολύχρονη!!!

22/11/07 23:47  
Blogger dafis said...

Χρόνια θου πολλά!!!

Πότε θα πάμε για εκείνο το θφηνάκι; Ο θείος μου μού έδωθε το ΟΚ!

22/11/07 23:51  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ πολύ, Αίολε! :) Τουρτοφιλάκι!

Ευχαλιθτώ, μπέμπαρε! :) Ο θείος επιτρέπει ΕΝΑ μόνο σφηνάκι; Χμ... ας μην είμαι βιαστική! ;ΡΡΡ Αφού ο θείος μάς το επιτρέπει,όλα καλά! :):) Για την ώρα όμως, πάμε για νάνι γιατί... είμαστε και μωρά παιδιά δεν κάνει να κυκλοφορούμε στο ιντερνέτι νυχτιάτικα! Τι εννοείς "Στα 26 τα παιδιά δεν είναι πλέον μωρά";;; Ουάααααααααααααααααααααααα!!! Είναι σου λέωωωωωωωωωωωωωωωωωω, ουάαααααααααααααααααααααααααααααα!!

23/11/07 00:05  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια σου Πολλά, Καλά,
όμορφα,ευτυχισμένα, με αγάπη
και υγεία, ακούραστες ελπίδες και δυνάμεις.
Να είσαι πάντα καλά!
Βίκυ

23/11/07 17:49  
Blogger kat. said...

χρόνια πάρα πολλά!!

να είσαι πάντα καλά!!!

23/11/07 19:45  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Χρόνια πολλά
και ευτυχισμένα
και να χαρίζεις τη χαρά στους μαθητές σου

24/11/07 22:08  
Blogger marilia said...

Βίκυ, kat., Τάσο σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! :)

Φρέσκα τουρτοφιλάκια, καθώς σήμερα το βράδυ κάναμε τη γιορτή μου και κόψαμε και τουρτίτσα για τα... 26.

25/11/07 03:36  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Kαι σήμερα ... χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτούλα!
Στό χω πει πόσο σε αγαπάω;

26/11/07 08:55  
Blogger marilia said...

Γλυκουλάκο μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!

Πσσστ... μεταξύ μας, δε χρειάζεται να λες τίποτα, νιώθω... ;)

Αγκαλίτσα! :) Και φιλάκι! :)

26/11/07 09:27  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια Πολλά Μαρίνα-Στέλα =Μαριλία

26/11/07 16:40  
Blogger marilia said...

Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, ΓιάννηΜου!!! :) Μια αγκαλιά φιλάκια!!! :)

Υ.Γ. Ρε Γιάννη, εμείς γιατί χαθήκαμε;;; Θα επανορθώσω... :$

26/11/07 18:47  
Blogger Αιολος said...

Δεν σε πήρα χαμπάρι νωρίτερα;

Πολύχρονη!

2/12/07 11:31  
Blogger Αιολος said...

Εντάξει, σε είχα πάρει...

(μπορεις να σβήσεις τώρα τα σχόλια μου τα τελευταία..όποιος δεν εχει μοιαλό έχει σχόλια...)

:(

2/12/07 11:32  
Blogger marilia said...

Καλέ μου, Αίολε, δε σβήνω τίποτα! :):):) Θα σε ξαναευχαριστήσω και θα σε ξανακεράσω γλυκό και τουρτοφιλάκι! :) χιχι!

Καλημέεεεεεεεεεραααααααααααα! :)

2/12/07 11:58  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home