webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

28.2.08

Επιφάνεια εργασίας

Ο κ@λωδιωμένος με προ(σ)κάλεσε να του πω τι έχω για επιφάνεια εργασίας στον υπολογιστή μου. Ένα τόσο... αθώο μπλογκοπαίχνιδο όμως, μ' έφερε σε δίλημμα. "Βρε, κουλουράκι μου, εγώ για επιφάνεια εργασίας έχω τη... μούρη μου! Τι θες τώρα; Να εκτεθούμε περισσότερο;" Και έτσι αποφάσισα να πάρω τη σνουπική υπόστασή μου και να παρουσιάσω τη... μουρίτσα του Πανούλη μου!

Ορίστε...



Εσείς; Τι βλέπετε με το που παίρνετε αγκαλιά το... καμάρι σας;

12 Comments:

Blogger Unknown said...

Μπράβο... Για το θάρρος...

28/2/08 18:42  
Blogger diavatis said...

Μωρέ σνουπάκο μου εσύ...

θα ανταποκριθώ μικρούλα μου...

προς το παρών
φιλάκιαααααααααααααα.......

29/2/08 13:07  
Blogger patsiouri said...

Xα χα, εγώ φυσικά δεν ξέρω πως να το κάνω!

29/2/08 15:00  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Γουστάρω... σνουποεπιφάνεια!
Θα το κάνω κι εγώ... αλλά να μου πεις το πώς...

29/2/08 16:19  
Blogger salnk-Δ@σκ@λος said...

Δεν παίζω! Εγώ σε κάλεσα πρώτος στο http://salnk@eduportal.gr

29/2/08 18:30  
Blogger marilia said...

Κουλουράκι μου, ευχαριστώ, ευχαριστώ, αλλά τη θεσπέσια μουρίτσα μου, δεν την εκθέτω στο δίκτυο γιατί θα... αυξηθεί δραματικά η επισκεψιμότητα στο μπλογκ μου! χιχιχιχι! :Ρ:Ρ:Ρ

Διαβάτη, περιμένω! χι!

Ζουρλοπατσιουράκι μου, ούτε κι εγώ ήξερα... Δεν πέτυχε, έτυχε!!!

Ασκαρδαμυκτούλη μου, δεν ξέρω αν το έκανα σωστά, πάντως εγώ ακολούθησα τα εξής: Έκανα print Screen (δηλαδή ζούμπηξα το κουμπάκι του πληκτρολογίου δίπλα απ' το backspace και μετά έκανα Επικόλληση σε ένα αρχείο ζωγραφικής και Αποθήκευσα δηλαδή ένα αρχείο ζωγραφικής .bmp

e-Πατερούλη, συμπάθα με, αλλά το κ@λωδιωμένο κουλουράκι με κάλεσε στις 25 του μηνός κι εσύ στις 27. Οι αριθμοί βλέπεις... :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ
Όμως πιάσε φιλάκι σβουριχτό και πάω να διαβάσω τον "Πηγαιμό στα Γιάννενα"... χεχε

29/2/08 18:46  
Blogger George said...

εκπληκτικός ο Σνούπυ. :)))

29/2/08 22:34  
Blogger marilia said...

Όχι, παίζουμε! :Ρ

29/2/08 23:24  
Blogger Roadartist said...

ωραίοοοοοοςςςςςςς :)

1/3/08 18:28  
Blogger Aντώνης said...

Κι εγώ την αφεντομουτσουνάρα μου έχω...:)

1/3/08 18:32  
Blogger marilia said...

roadartist, σ' άρεσε; :)

Αντώνη μου, καλά να πάθεις! Να βλέπουμε τώρα την... αφεντομουτσουνάρα σου ως επιφάνεια εργασίας!!! Εσύ δεν ήθελες προ(σ)κλήσεις για μπλογκοπαίχνιδα; χεχεχε! Μμμμματς! Σοκολατένιο, βεβαίως βεβαίως!

1/3/08 22:57  
Blogger maika said...

γλυκειά marilιτσα! ο σνούπυ σου σκίζει και φαντάζομαι πως συχνά πυκνά σου φτιάχνει και τη διάθεση!!

η δική μου επιφάνεια εργασίας αλλάζει σχεδόν καθημερινά...μπαίνουν τα πιτσιρίκια μου και την αλλάζουν ανάλογα με τα κέφια τους και όποτε κάθομαι εγώ στον υπολογιστή τι να σου πω τι βλέπω....
τέρατα,ομάδες ποδοσφαίρου,συγκροτήματα,ψάρια,φίδια,αρκούδες....
σ΄ευχαριστώ για την πρόσκληση....αν μου δείξουν που τις βρίσκουν τις εικόνες τους θα ανταποκριθώ με χίλια ,καλή μου φίλη !!!
φιλιά

4/3/08 11:58  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home