webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

8.2.08

Έβαλε ο Θεός σημάδι...


Νίκος Ξυλούρης, 7/7/1936 - 8/2/1980


Μηνάς μου πως θα μ' αρνηθείς
κάμε το να ξεγνοιάσω
για δε βαστώ τέτοια ζωή
να τρέμω μη σε χάσω

Καράβια πάνε στο γιαλό
και γλάροι στον αέρα
μα δεν μπορώ, αγάπη μου,
να 'ρχομαι κάθα μέρα

Πάντοτε μια φτωχή καρδιά
την εχτυπούν οι πόνοι
στο μονοπάτι της ζωής
όπου βαδίζει μόνη

Μάνα κι αν έρθουν οι φίλοι μου κι αν έρθουν γεδικοί μας
να μην τους πεις κι απόθανα, να τους βαροκαρδίσεις.
Στρώσε τους τάβλα να γευτούν, κλίνη να κοιμηθούνε
και σαν ξυπνήσουν το πρωί και σ' αποχαιρετούνε
πες του τως πως επόθανα...

21 Comments:

Blogger Meropi said...

Πάει αυτός έφυγε νωρίς Μαριλία μου.
Και έμεινε πάντα νέος.....

8/2/08 17:27  
Blogger diavatis said...

αγαπημένη φωνή ο Ξυλούρης
αγαπημένο μου κομμάτι "αυτόν τον κόσμο τον καλό"...
μα πόσες φορές τόχω τραγουδήσει...

καληνυχτοφιλί :)

8/2/08 18:48  
Blogger νατασσΆκι said...

Γεια σου, χαρά σου Βενετιά
περνώ μια θάλασσα πλατιά
κι απ' το κατάρτι το ψηλό
τον άνεμο παρακαλώ

Φύσα αεράκι, φύσα με
μη χαμηλώνεις ίσαμε
να δω στην Κρήτη μια κορφή
που έχω μανούλα κι αδελφή
--------------

Ποτέ δεν θα τον ξεχάσουμε, είναι σίγουρο...
Φιλί, μικρή δασκάλα :)

Καλό Σαββατοκύριακο

8/2/08 21:50  
Blogger Aντώνης said...

Της καρδιάς μου βασιλιά με τον ήλιο στα μαλλιά ήπιες αθάνατο νερό να νικήσεις το θεριό... Καλημέρα!

9/2/08 09:13  
Blogger kyriaz said...

Πολύ αγαπημένος....
Ένας απ' τους πολλούς λόγους που αγαπώ την Κρήτη-αυτό το άξιο τέκνο της...
Μη μιλήσω για Καζαντζάκη,Μαριλία και δε συμμαζεύεται... :)

Καλημέρα.

9/2/08 09:53  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν απόθανε!!

9/2/08 12:22  
Blogger Αννα said...

Θεριά οι ανθρώποι δεν μπορούν
το φως να το σηκώσουν
δεν είναι η αλήθεια πιο χρυσή
απ' την αλήθεια της σιωπής
χίλιες φορές να γεννηθείς
τόσες, τόσες θα σε σταυρώσουν

9/2/08 21:14  
Blogger anima rana said...

... ραβε, ξήλωνε
... ράβε, ξήλωνε

δουλειά να μη σου λείπει....

9/2/08 22:12  
Blogger Odysseas said...

Χάθηκε νωρίς μια εξαιρετική φωνή!

10/2/08 19:36  
Blogger marilia said...

Μερόπη, έμεινε νέος και αξέχαστος!

Διαβάτη, είναι και από τα δικά μου αγαπημένα, αν και δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο απ' τα τραγούδια του... Τα αγαπώ όλα!

Νατασσάκι, ο διευθυντής μου, πέρσι, μου τραγουδούσε το τελευταίο βράδυ στην Κέρκυρα το "μεσοπέλαγα αρμενίζω". Και κλάαααααααααααααμα εγώ...

Έβαλε ο Θεός σημάδι, Αντώνη...

Πειραχτήρι μου, πώς τολμάς και με κατατάσσεις ανάμεσα σε τέτοια ονόματα;;;; Ιερόσυλε! :)

Όχι, Σωτήρη μου! Δεν πεθαίνει όσο τραγουδάμε τραγούδια του και ακούμε τη φωνή του.

Γεια σου, χαρά σου... Άννα!

Δουλειά να μη σου λείπει, βατ(ρ)αχάκι μου!

Δυστυχώς, Οδυσσέα μου, αλλά τουλάχιστον πρόλαβε ν' αφήσει ένα πολύ σημαντικό έργο!

10/2/08 22:45  
Blogger maika said...

όποτε το ακούω κλαίω....
φιλιά

11/2/08 11:25  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Οπα! Εμφανίστηκε η Μάικα; Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε!

Σνουπίτσα, τι σημαίνει η λέξη "ζαβαρακατρανέμια";

11/2/08 14:49  
Blogger marilia said...

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Ασκαρδαμυκτούλη, κοίτα ποια ήρθεεεεεεεεεεεεεε!!! Η maika!!!!!!!!!!!!! Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!

11/2/08 15:23  
Blogger patsiouri said...

" Εσύ είσαι το χρυσό δεντρί κι οι άλλες τα κλαδιά του..."
πόσο πιο εύστοχα?

12/2/08 23:06  
Blogger marilia said...

πατσιουράκι, δεν μπορώ να διαλέξω πoια μαντινάδα μ' αρέσει περισσότερο, αλλά δες κι αυτή:

Πάντα καθίζω σαν σε δω
για δεν μπορώ να στέκω
φως μου το γιαντηλίκι* σου
και πώς δα το παλέψω

*αντιλιά


αλλά και αυτή:

Είπα σου μην μπερδεύγεσαι
στση ζώνης μου τα κρούσσα
γιατί θα σύρεις βάσανα
ωσάν την Αρετούσα


Τι λες;

13/2/08 15:25  
Blogger marilia said...

*αντηλιά με η...

φτου!

13/2/08 15:32  
Blogger diavatis said...

γειά σου μικρουλάκι μου...
πέρασα για μια καλησπέρα :)))

13/2/08 15:48  
Blogger marilia said...

Καλώς την, καλώς την! Καλησπεροφιλί! :)

13/2/08 18:02  
Blogger akrat said...

ευτυχώς που μας κάνετε να τον θυμόμαστε...
καλήν ημέρα

14/2/08 13:00  
Blogger Jason said...

Μεγάλος Ξυλούρης.
Κρίμα που έφυγε τόσο νωρίς.

14/2/08 15:15  
Blogger marilia said...

Γιατί, υπάρχει περίπτωση να τον ξεχάσει κανείς, akrat;

jason, έφυγε νωρίς για να μείνει για πάντα στις καρδιές μας.

14/2/08 19:42  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home