webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

23.7.07

Καλό ταξίδι, Πηγή!...


Εγώ πατώ στον ουρανό
βαδίζω στον ωκεανό

πάνω στο κύμα περπατώ

εσένα σαν κοιτώ


Είσαι Νεράιδα της Αυγής

η πιο όμορφη όλης της Γης

μ' ένα χαμόγελο μπορείς

τα θαύματα να πεις


Εγώ φουντώνω στο χιονιά

βγάζω φωτιές στην παγωνιά
άνοιξη έχει η καρδιά

εσένα σαν κοιτά


Είσαι Νεράιδα της Αυγής

η πιο όμορφη όλης της Γης

μ' ένα χαμόγελο μπορείς

τα θαύματα να πεις



*Στίχοι: Πηγή Καφετζοπούλου
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας

15 Comments:

Blogger elenitheof said...

Μαριλία, καλησπέρα. Την Πηγή δεν την ήξερα. Σήμερα τη γνώρισα από το αφιέρωμα της ellinidas. Διάβασα ένα παραμύθι της και γοητεύτηκα και το έγραψα στο μπλογκ μου. Τι κάνεις; Είσαι καλά; Φιλάκια.

23/7/07 18:54  
Blogger marilia said...

elenitheof αισθάνομαι πολύ τυχερή που γνώρισα την Πηγή, έστω κι αν μιλήσαμε μόνο διαδικτυακά. Τα παραμύθια της έγιναν αφορμές για μάθημα, τα ποιήματά της μ' έκαναν να μένω άφωνη και να θαυμάζω. Μεγάλη τιμή για μένα ήταν ένα "χειροποίητο δωράκι", όπως ονόμασε τους στίχους που μου χάρισε στα γενέθλιά μου. Ειλικρινά, λυπάμαι πολύ γιατί ένα ατύχημα που μου συνέβη πριν δυο μέρες δε μου επέτρεψε να ταξιδέψω και να βρεθώ σήμερα κοντά της...

23/7/07 19:19  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μαριλία μου... σπάνιοι άνθρωποι, που φεύγουν νωρίς και μένουν μαζί μας πάντα... Περαστικά σου! Φιλιά!

23/7/07 20:34  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλησπέρα
Καλώς σε βρίσκω..
Περαστικά σου.

Για την Πηγή.... δεν υπάρχουν λόγια..

23/7/07 22:03  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Καλό της ταξίδι
Θα την θυμόμαστε.

23/7/07 22:14  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Βαθειά συντριβή για ένα αξιόλογο νεότατο άνθρωπο που μόλις σήμερα γνώρισα (;) από εδώ.
Και δεν ξέρω αν οι Γλαρένιες αγκαλιές .....φτάνουν ψηλά ως τ' άστρα

Γλαρένια δάκρυα

23/7/07 22:48  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι μαντάτα μάς έφερες σήμερα !!!!!
Τα μάτια μου, δεν μπορούν, όχι μόνο να διαβάσουν τα pixels, αλλά ούτε το πληκτρολόγιο !
...
Να στείλω από δω έναν αποχαιρετισμό ?
sfentona

24/7/07 00:49  
Anonymous Ανώνυμος said...

Α, ρε χαρές που θα κάνουν απόψε τα Αγγελούδια !
Σε φαντάζομαι στη μέση και γύρω σου, χιλιάδες από δαύτα, να κρέμονται απ’ τα χείλη σου για ν’ ακούσουν τα παραμύθια σου!
Κι εμείς, εδώ κάτω, ακόμα πιο φτωχοί, θα κοιτάμε τ’ αστέρια και θα ψάχνουμε να βρούμε την Ανδρομέδα. Και θα περιμένουμε μάταια τους χρησμούς σου.
Α ! Ελπίζω να σου έβαλαν το «Μπαγλαμαδάκι» μαζί σου !
Γιατί εκεί πάνω, εκτός απ’ τ’ Αγγελούδια, έχουν μαζευτεί κι όλοι οι καλοί.
Και λένε ότι καλοπερνάνε. ;-)
Απ’ τους Λογικούς, εδώ κάτω, τι να περιμένεις ?
Και μη ρωτήσεις ποτέ, εδώ κάτω τι κάνουμε και πώς τα περνάμε .
Ξέρεις …
elias

24/7/07 00:56  
Blogger spirosvii said...

Στην Ελληνίδα διάβασα κι εγώ για την Πηγή. Αυτοί οι άνθρωποι δεν αξίζουν να ζουν με μας τους μικρόψυχους.

Περαστικά Μαριλία!

25/7/07 08:12  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Μαριλού μου περαστικά σου! Την Πηγή δεν την ήξερα αλλά σήμεςρα που μπήκα στο blog της μέσω του δικού σου βλέπω ότι ήταν ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος.....

25/7/07 13:00  
Blogger νατασσΆκι said...

ούτε κι εγώ την ήξερα...κρίμα...

25/7/07 21:46  
Anonymous Ανώνυμος said...

Με έκανες από χτες να διαβάζω καμμιά 20αριά blogs... καλό της ταξίδι...

26/7/07 23:00  
Blogger patsiouri said...

Γαμώτο...τί συνέβη??? Πάω να δώ...εσύ είσαι καλά? Τί ατύχημα?

27/7/07 17:52  
Blogger tzonakos said...

Πάρα πολύ όμορφοι στίχοι :)

29/7/07 13:30  
Blogger marilia said...

http://webzobbie.blogspot.gr/2006/11/blog-post_26.html



http://webzobbie.blogspot.gr/2007/08/blog-post_23.html

3/5/15 02:30  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home