webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

6.5.07

Ουάαααααααααααα!!!

Δεν έπρεπε να το κάνετε αυτόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!! Ζηλεύω τόοοοοοοοοοοοοσοοοοοοοοο!!! Είστε κακοί e-γονείς και παρασύρετε και τους e-θείους!!!!!!!!!!!!!!


Πριν... σνιιιιιφ, λίγο... κλάψ, έλαβα ένα μήνυμα... λίγμ, από την e-μαμά μου. Είμαι σίγουρη, εκείνη το 'κανε, για να ζηλέψωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! Ουάαααααααααααα! Το παραθέτω αυτούσιο:

"Μαριλία γεια! Είμαστε όλα τα κακά παιδάκια στη Σύρο και σου στέλνουμε φιλιά!"

Ήθελα τόσο πολύ να 'μαι κι εγώ εκείειειειειειειειειει! Μπου-χου-χουουουουοουυου! Αφεντικόοοοοοοοοο, ήθελα άδειαααααααα! Κλάαααααααααααψ! Αυτό το συνέδριο το σκεφτόμουνα δυο χρόνια! Ήθελα να πάαααωωωωωωω! Μπουέεεεεεεεεεεεεεεεε! Είναι όλοι εκεί και... σνιφ, και... κλααααψ και ξέρετε πόσο τους αγαπάωωωωωωωωω! Ουάαααααααααααα!!! Μάταια ο e-θείος Σωτήρης προσπάθησε να με παρηγορήσει ότι... δεν είναι καλά εκεί. Η φωνή του e-μπαμπά Γιάννη και η υπόσχεση ότι αύριο θα μου στείλουν φωτογραφίες απ' αυτές που τις βλέπεις και ζηλεύεις, με έπεισε ότι περνάνε τέλειαααααααααααααααα! Θλίψ!

Πατερούλη, κοίτα τι πρέπει να κάνεις τώρα...
Κι η μαμά Αγλαΐα να αναλάβει δράση, πάραυτα!!!

24 Comments:

Blogger George said...

Βρε τους άκαρδους!!! Κάνανε συνέδριο χωρίς εσένα; μμμμ
Λοιπόν ξέρεις τι λέω; Αύριο πρωί πρωί να τους πάρεις ανώνυμο τηλέφωνο και να πείς οτι στο χώρο έχει τοποθετηθεί βόμβα. Εν συνεχεία κατά το μεσημέρι να στείλεις μέϊλ στην γραμματεία του συνεδρίου και να πείς οτι είσαι απο τον οργανισμό πρόγνωσης σεισμών και αναμένεται μια ισχυρή σεισμική δόνηση με επίκεντρο τον χώρο του συνεδρίου. Εεεεε με κάποιο απο τα δύο δεν μπορεί θα ματαιωθεί το συνέδριο.
Αν πάλι δεν τα καταφέρεις να ματαιωθεί τότε ..................
.................................
άρχισε να κλαίς γιατί δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Θα μείνεις εκεί που είσαι και οι άλλοι θα το διασκεδάζουν στην Σύρο μετά το συνέδριο. Μην απογοητεύεσαι όμως δεν κάνουν τίποτα διαφορετικό απο τα υπόλοιπα συνέδρια. Ξέρεις τώρα, παρεϊτσα κουβεντούλα, μπαράκια, ποτά, ξενύχτια και λοιπά.

Καληνύχτα και μην στεναχωριέσαι στο επόμενο.

6/5/07 01:56  
Blogger marilia said...

Ουάαααααααααααααααααααααααααααααα! Τα ξέρω, Γιώργο, τα ξέεεεεεεεερωωωωωωωωωωωωω! μπου-χου-χουουουουουυουοουυουουου! Και στα Γιάννενα, το Μάρτη, το ίδιο "χάλια" περάσαμε. Κλάαααααααααψ!
Πού είναι το γάλα μου, να πιω, να ξεχάσω;

6/5/07 09:20  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΕΛΑ ΡΕ ΜΑΡΙΛΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μου σπαραξες την καρδιαααααα
....και γιατι δεν πηγεςςςςςςςςςςςς
ε;

6/5/07 17:11  
Blogger marilia said...

Πόση άδεια να πάρω, η αναπληρώτρια, βρε Σέβα; Άσε και φέτος με τις αρρώστιες μου το παράκανα... κλααααψ!

6/5/07 18:14  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Δακρύβρεχτο ποστάκι ... δε λέω!

Και πού νά βλεπες τι θεογκόμενοι κυκλοφορούσαν στη Σύρο!

6/5/07 19:38  
Blogger marilia said...

Φτου σου, εεε... φτου τους! να μην αβασκαθούν, ήθελα να πω!

6/5/07 19:42  
Blogger Odysseas said...

Να σου προτείνω προμηθευτή με πολύ οικονομικά σεντονάκια;!!!

6/5/07 23:41  
Blogger marilia said...

Ναι, Οδυσσέα, ναιαιαιαιαιαιαι!!! Ουάαααααααααααααααα!!!

Βαρέθηκα να κλαίω. Να σταματήσω; Ή μήπως να μουσκέψω μερικά σεντονάκια πρώτα;

6/5/07 23:47  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πού είναι τα σωσίβια ?
Πάλι πλημμυρήσαμε !

Επί του θέματος:
Μερικοί είναι μοναχοφάηδες και μερικές κρύβουν κακία μέσα τους!
Χι, χι, χι!
Τι ήθελες κι εσύ πάλι να πεις ότι πέρασες καλά στα Γιάννενα ?
Η Αγλαΐα σε περίμενε στη γωνία !
Αλλά, και τι να ‘ κανες στη Σύρο? Δε βαρέθηκες τις καυτές πατάτες και τα power point?
Άσε την ταλαιπωρία !
Βέβαια, δε λέω για τα ωραία μετά τις συνεδρίες…

Αλλά, σκέψου πόσα ενδιαφέροντα πράγματα έκανες το Σαββατοκύριακο !
(δεν μπορώ να επισυνάψω το γνωστό μωράκι με την πιπίλα)
sfendona

7/5/07 00:50  
Blogger marilia said...

Αγαπητή σφεντόνα, έτσι και ξαναπείς "κακά λογάκια" για τον e-μπαμπά και την e-μαμά μου, θα τραβήξω το λαστιχάκι με δύναμη και θα διαλυθεί η σφεντόνα!!! ;Ρ
Καλέ, αφού η ίδια παρέα ήταν στα Γιάννενα, τι να "πω ότι πέρασα καλά"; Δεν το κατάλαβαν από μόνοι τους; Εγώ φταίω που δεν πήγα. :(:( Διόλου βαρετές ούτε οι πατατούλες, ούτε τα ppt-άκια! Μια χαρά είναι όοοολ' αυτά!

Και τώρα που το σκέφτομαι, ας ξανακλάψω! Ουάααααααααααααααααααααααααααααααα! Δεν έκανα τίποτα απολύτως αυτό το ΣΚ!!!!! Μα, τίποτα!!!!!!! Κλάααααααααααααααψ!!!!

Υ.Γ. Το μέιλ μάς το 'στειλες; Να μπω αύριο, να σκαλίσω την αλληλογραφία του Κατσάβιδους;

7/5/07 00:57  
Anonymous Ανώνυμος said...

A ! To sch.gr στις "Υπηρεσίες" του κάνει ζωντανή μετάδοση από Σύρο.
sfendona

7/5/07 01:00  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά ! Παίρνω πίσω ό,τι κακά λογάκια είπα, για να πει μη σπάσει η sfendona.Φτάνει να σταματήσεις το μούλιασμα.
A ! Σαββατοκύριακο είμαι συνήθως κλειστά !
Το mail θα το στείλουμε σε εσένα μάλλον, άσε τον Κατσάβιδους.

7/5/07 01:11  
Blogger marilia said...

ok, sfendona! Περιμένουμε! Καληνύχτα!

7/5/07 01:21  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Μαριλία
Άσε τις κλάψες και πέρνα στη δράση...
Έξυπνο κείμενο και ωραία σκίτσα

7/5/07 01:26  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αχ, καρδούλα μου, αχ ψυχή μου, κλαίς χτυπιέσαι μοναχούλι σου κι' εγώ να μην το πάρω είδηση η κακούργα;
΄Ελα καμάρι μου αγκαλίτσα μέχρι να γυρίσουν οι άσπλαχνοι, έλα θα κοιμάσαι με τα παιδιά... θα έχεις παρεούλα...έχουμε πολλά παιχνιδάκια, ποδήλατα, ζζωάκια αήθινά, ζωάκια-παιχνίδια, κήπο για να παίζεις.....
΄Εεεεετσι μπράβοοοοο, πιές και το γαλατάκι σου και ύστερα αγκαλίτσα

7/5/07 08:29  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Μαριλού σταμάτα να κλαις Και έλα από το blog μου, να γελάσει το χειλάκι σου! I did my best! Ελπίζω να το απολαύσεις!

7/5/07 11:14  
Blogger marilia said...

Τάσο ποια δράση; Έπρεπε να είχα δράσει πριν 2 χρόνια που μου λέγανε να δουλέψω για να συμμετέχω στο συνέδριο. Τώρα... η μόνη "δράση" είναι να ζουλάω κουμπάκια στο πληκτρολόγιο και να μην παράγεται τίποτα ουσιαστικό! Κλαψ! Ζορίστε με να κάνω κάτιιιι!!! Βαρέθηκα να μην κάνω τίποτα!!! Ουάαααααααα!

Γλαρένια μου άμα είναι να με προσέχετε έτσι, να κλαίω συχνότερα!!! Αγκαλίτσα σέλωωωωω!

Ηλία, εκτελώ χρέη γραμματέως από το πρωί. Έχω κενό και ήθελα να διορθώσω κάνα επαναληπτικό και ο διευθυντής μου με επιφόρτισε με το να ελέγξω όοοοοοολη την αδιάβαστη ηλεκτρονική αλληλογραφία του! Πίκραααααα! Θα σε διαβάσω από το σπίτι, το μεσημέρι, με την ησυχία μου, για να σε απολαύσω! :):):)

Καλημέρα σ' όλους σας!!!

7/5/07 14:41  
Blogger maika said...

ακόμα κλαις βρε κοριτσάκι μου???
θέλεις να πάμε στις κούνιες,να βρούμε το Γιωργάκη να του χαλάσεις πάλι το κουβαδάκι,να του πάρεις το καπέλλο,να τον κατεβάσεις απο την κούνια,να του φας και τη σοκολάτα και να τραβήξεις και την ουρά του σκύλου του να ξεθυμάνεις??? ε,καλό μου??? κι άσε εκείνα τα παλιόπαιδα να είναι στη Σύρο,μόνα τους,χωρίς κούνιες και χωρίς τίποτα....να σκάσουν και στα λουκούμια,να τους χαλάσουν και τα δόντια... για να μάθουν πια....
έλα,σώπα,σώπα!!!

11/5/07 15:30  
Blogger marilia said...

Μα, βρε maika, εγώ δεν κάνω τέτοιες σκανδαλιές! Βασικά, μόνο αυτό με τη σοκολάτα με συγκίνησε κάπως... :Ρ Όσο για τα άλλα παιδάκια, γύρισαν από τη Σύρο και είπαν πως πέρασαν και καλά! Εγώ έχω σταματήσει να κλαίω, τόσο γοερά. Κάτι δακρυάκια έχουν μείνει, πάντα όμως πρόθυμα να σχηματίσουν... ωκεανό! :)

Φιλάκια

11/5/07 15:45  
Blogger George said...

Την σοκολάτα μουυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!

11/5/07 21:05  
Blogger marilia said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Σκρούτζ! Μια σοκολάτα δεν αξίζω;;; :D :P

11/5/07 21:40  
Blogger Gwgw said...

Σώπα, σώπα καλό μου...

13/5/07 01:59  
Blogger marilia said...

Γωγώ, καλωσόρισες. Άσε να κλαίω γι' αυτά, μη μουλιάσω το Διαδίκτυο για... άλλα. :(

13/5/07 16:11  
Blogger maika said...

έλα βρε Γιωργάκη...πως κάνεις έτσι κι εσύ??? θέλεις λίγη coca cola??

15/5/07 17:23  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home