webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

18.11.09

Μεγαλώνω, το άτιμο!



Από μωρό μού άρεσε το ροζ. Επίσης μωρό χαμογελούσα, ίσως περισσότερο...

Στα 24 είπα να... ξαναγίνω παιδί. Καρδουλοτούρτα και καρτουνοκεράκια. Δεν είναι αστείο, εντάξει;;;!

Στα 25 είπα να συνεχίσω να 'μαι παιδί. Και αυτή, ναι, είναι η αγαπημένη μου φωτογραφία. Αχχχ, ποτέ δε θα ξαναγίνω έτσι, γμτ! :(


Στα 28 η Ματούλα (ή Λίνος), είπε να μου φτιάξει μια e-τούρτα. Η Ματούλα μού φτιάχνει τις e-τούρτες μου από τότε που με e-γνώρισε, δηλαδή εδώ και... πέντε χρόνια. Την ευχαριστώ πολύ πολύ!

Τα φετινά γενέθλια τα έκανα προημερών. Βιάστηκα, αλλά τότε είχα παρέα. Ήμουν στο σπίτι με του γονείς μου, πήρα ένα γλυκό στο ένα χερί, στο άλλο μια λαμπάδα του Πάσχα (πού να ανοίγεις 28 τρύπες σε ένα κρεμώδες γλυκό;!), η μαμά μού είπε το τραγουδάκι τελειώνοντας με το "...να μία χαζοβιόλα" (πράγματι, ήταν πολύ γελοίο θέαμα, εγώ όρθια με τη λαμπάδα ανά χείρας) και έτσι... τέλειωσε η ιστορία. Φωτογραφία σημερινή με ένα... καρδουλορεσουδάκι στο χέρι, έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε.

Και ένα τραγουδάκι που μου αφιέρωσε προχθές ο γλυκουλιός μου και πολύ μου άρεσε:

36 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Aπό μικρό φαινόσουνα πως ήοσυνα μουτράκι,
όμορφο, άσπρο, ζουμπουρλό,
γλυκό μου Μαριλάκι
ευχές σου στέλνω για πολλά, καλά κι' ευτυχισμένα
χρόνια μιας όμορφης ζωής
μαζί κι' ένα φιλάκι


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υg.1 έλα να αρχίσουμε να στολίζουμε...)table
υγ.2. "άδετο" το τετράστιχο, μα από καρδιάς οι ευχές)
:-)

18/11/09 10:00  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Από ταχυδρόμο για Μαρουλία Κρονια Πολλα! Και καλά!

18/11/09 12:04  
Blogger mortal said...

Γεννήθηκες κι ομόρφυνε
ολόκληρη η Κρήτη
κι έφερες χίλιες δυο χαρές
στο πατρικό σου σπίτι

Και τώρα που μεγάλωσες
χαρές παντού σκορπίζεις
μα ...ένας είν’ ο τυχερός
που τον εξεχωρίζεις!

Ματς!!!!

18/11/09 12:49  
Blogger marilia said...

Γλαρένια μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Υπέροχο και το στιχάκι και η εικόνα! χι! :D

Ταχυδρόμε, σ' ευχαριστώ! Έχω μία θεία που εξακολουθεί να με λέει "μαρουλία" ακόμα και μετά από... 28 χρόνια γνωριμίας! Αλλά πολύ μ' αρέσει! χι!


Mortal, ευχαριστώ πολύ, αλλά είσαι υπερβολικός! Ούτε ομόρφυνε η Κρήτη -όμορφη ήταν πάντα-, ούτε απέκτησε τόσες χαρές του πατρικό μου σπίτι -το αντίθετο, τελευταία έχουν βαλθεί να με παντρέψουν και τους φέρνω πονοκέφαλο!- και τρίτον δε θεωρώ ότι αισθάνεται και πολύ τυχερός ο... καψερός που ξεχωρίζω. Θα προτιμούσε να μην τον ξεχώριζα, ή ίσως και να μην τον... (ανα)γνώριζα καν!

Τουρτοφιλάκια

18/11/09 14:39  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Γλυκοσνουπίτσα, ατέλειωτες ευχές και τοοοοσσσσαααααα φιλιά από εμένα και το φρουτοακτινίδιο!
Πολύ γιάμι το κερασματάκι!

18/11/09 16:38  
Blogger linos said...

Χρόνια πολλά και καλά, Μαριλιώ!

Ωραίο το τουρτοκείμενό σου. Και ειδικά, η 24καρδουλοτούρτα.

Και πόσα κεριά είπες;

http://www.americangreetings.com/ecards/display.pd?prodnum=3149765&Ne=374362&N=374446+374226+374007&offset=47&Ns=P_NEWNESS|1||P_PERFORMANCE_NUMBER|1

18/11/09 16:46  
Blogger νατασσΆκι said...

Χρόνια Καλά, μικρή γλυκιά δασκάλα!
Και όμορφα, και χαρούμενα, και παραμυθένια, και γεμάτα μικρούτσικα μουτράκια και γλυκές φωνούλες γύρω σου

κι ό,τι άλλο ποθείς, μέσα απ' την καρδιά μου :)

Φιλάκι, τόοοοοσο μεγάλο!

(και μικρούλα, γλύκα ήσουνα!)

18/11/09 18:58  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη μου, σ' ευχαριστώ. Αυτό το ακτινίδιο, όλο αντιπροσώπους στέλνει... Πες του, λοιπόν, "ευχαριστώ" εκ μέρους μου και δώστου κι ένα φιλί στο φλοιό.

Λίνο, με το καλό το σχόλιο!!! :Ρ:Ρ 28 είπαμε, κακούργο πλάσμα! Είκοσι οχτώ. ΜΟΝΟ. Αυτό που μου 'στειλες ήταν η τούρτα του mortal! χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχχιχι! Ευχαριστώ!!

Νατασσάκι, ευχαριστώ πολύ! Και λίγο μεγαλύτερα να είναι τα μουτράκια γύρω μου, δε με πειράζει, ξέρεις... :Ρ

Σνουποφιλιά

18/11/09 19:21  
Blogger Andria said...

Σνουποδασκαλίτσα μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!Κι αυτό για σένα με αγάπη πολλή!!!! http://www.youtube.com/watch?v=Qi27hcV7Pbo&feature=related
Να ζήσεις μια γεμάτη, υπέροχη ζωή και να φωτίσεις πολλές παιδικές ψυχές στο διάβα της ζωής σου! Πάντα άξια, γλυκιά και ευτυχισμένη!!!
Φιλάκια!

18/11/09 19:27  
Blogger marilia said...

Άντρια, σ' ευχαριστώ πολύ!

Ματς

18/11/09 20:47  
Blogger Demi said...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!Με υγεία,χαρά και αγάπη!!!

18/11/09 22:02  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια σας Πολλά και ευτυχισμένα.
Γεμάτα δημιουργική διάθεση και προσφορά!!

18/11/09 22:12  
Blogger marilia said...

Demi, ευχαριστώ πολύ πολύ! Να 'σαι καλά! :)

Σωτήρη, να 'σαι καλά! Θνουποφιλάκι θβουριχτό! :)

18/11/09 22:33  
Blogger George said...

δεν άργησα έτσι?
Χρόνια σου πολλά, γεμάτα, ευτυχισμένα, χαρούμενα, με φαντασία και όνειρα.
Ένα κομμάτι τουρτίτσα θα το έπαιρνα! :)

18/11/09 22:51  
Blogger marilia said...

Γιώργο, σ' ευχαριστώ! Διάλεξε τούρτα και πάρε κουτάλι της σούπας! :):):):)

*υπάρχει πρόβλημα με τον blogger ή μου φαίνεται; Γιατί δε μ' αφήνει να ανεβάσω σχόλιο;

18/11/09 22:54  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Γλυκιά δασκαλίτσα
να τα εκατοστήσεις
Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη

18/11/09 23:22  
Blogger marilia said...

Τάσο, γλυκοφιλάκι! Σ' ευχαριστώ πολύ! :)

18/11/09 23:34  
Blogger Mairyliscious said...

XRONIA POLLA !!!!!!
EUXOMAI NA EISAI KALA KAI EUTUXISMENH !!!!!!

19/11/09 09:07  
Blogger mahler76 said...

χρόνια πολλά, χρόνια καλάααα

19/11/09 22:06  
Blogger marilia said...

mairyliscious και mahler76 σας ευχαριστώ πολύ! Πάρτε τούρτα... :)

19/11/09 22:19  
Blogger το πετάλι said...

χρόνια πολλά και καλά!

πάντα παιδί
να είσαι
μέσα σε παιδιά...

20/11/09 09:12  
Blogger Thalassini said...

To άτιμο το σνούπικο και δεν λες πράμα;;; Μάλλον εγώ φταίω που δεν βολτάρω από εδώ!
ΧΡΟΝΙΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑ λοιπόν
στη πιο γλυκειά φάτσα και τη πιο καλή δασκάλα!!!
Αρα καλά έστειλα εγώ τα πειρατικά μου κόλπα και το βιβλίο!! Κουτί ήρθαν!
Να σε χαιρόμαστε Μαριλιάκι μας!

Φιλάκια πολλά!

21/11/09 13:55  
Blogger marilia said...

πετάλι, σ' ευχαριστώ πολύ! :)

Θαλασσινή μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα πειρατικά και το βιβλίο! Πράγματι ήρθαν... στην ώρα τους! :):)

Πάρτε τουρτίτσα...

21/11/09 15:01  
Blogger anima rana said...

Xρόνια πολλά σνουποκοριτσάρα μου!!!! Πάντα να χαμογελάς!!!

22/11/09 16:52  
Blogger marilia said...

βατ(ρ)αχάκι μου! Ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ πάντα να... χοροπηδάς, πράσινο πράσινο και ζωηρό! :)

γλυκοφιλάκι

22/11/09 16:55  
Blogger Magia da Inês said...

Oi,amiga!
Estou revendo seu cantinho... sempre tudo de bom!
Parabéns pelo seu talento!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo domingo!
Uma ótima semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

22/11/09 17:04  
Blogger Αλητισσα said...

Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα κι απο μένα!!!
Να έχεις ότι επιθυμεί η ψυχή σου και να μπορείς να το χαίρεσαι!!

22/11/09 22:51  
Blogger marilia said...

Αλήτισσα, σ' ευχαριστώ πολύ! Να 'σαι καλά!

23/11/09 23:19  
Blogger linos said...

Στέλα, γιορτάζεις σήμερα! Το ξέχασες; Χρόνια σου πολλά!

Όχι μόνο τη σημερινή μέρα, αλλά κάθε μέρα να περιμένεις όμορφα πράγματα!

http://www.riversongs.com/cards/funnydog.html

και να μετράς όμορφες στιγμές ....
http://www.riversongs.com/cards/have-a-blessed-day.html

26/11/09 17:25  
Blogger Αννα said...

Για τη γιορτή σου εύχομαι
μόνο υγειά και γέλιο
και η ευτυχία να γενεί
σε σπίτι σου θεμέλιο

Πολλα πολλά φιλάκια με αντισώματα απο τη γρίπη!!!

26/11/09 18:00  
Blogger mortal said...

Μαρίνα - Στέλα λέγεσαι
δυο ονόματα σε μία
κι εμείς τ'αποδεχτήκαμε
αντίρρηση καμία...

Το να γιορτάζεις δυο φορές
μέσα στον ίδιο χρόνο
είναι λιγάκι σπάνιο
εσύ μπορούσες μόνο...

Μα το αξίζεις σίγουρα
και μην κάνεις ναζάκια
σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
με χίλια - δυο φιλάκια!

Ματς!

26/11/09 23:13  
Blogger marilia said...

linos, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Πού τις βρίσκεις αυτές τις υπέροχες κάρτες, καλέ;!!! :)

Άννα, να 'σαι καλά, κούκλα μου! :)

mortal, αυτά τα... πρόχειρα
ξεχάσαμε κι οι δυο μας
θαρρώ πως χίλιες δυο δουλειές
τρύπωσαν στο μυαλό μας

Μα πάντα χαίρομαι πολύ
σαν δω στίχους να μπλέκεις
πόσο λοιπόν αν με ευχές
εγκώμιο μου πλέκεις!

Χίλια και ένα έμειναν
ακόμα για το δώρο
τσίγκουνη για να μη σε πω
άντε, μη χάνεις χρόνο! ;)

Μουτς!

26/11/09 23:36  
Blogger Andria said...

Χιχί!! Κι άλλα χρόνια πολλά στην ιδια εορταστική ανάρτηση!! Τί καλά!!! Εύχομαι να πιάσουν ΟΛΕΣ οι ευχές όλων μας γιατί το αξίζεις!!! Γιορτάζεις και παρέα με την αδερφούλα μου!
Γλυκά γιορτοφιλάκια με αγάπη!

27/11/09 15:12  
Blogger marilia said...

Άντρια, ίδια ανάρτηση γιατί είμαι πολύ κακόκεφη για να κάνω άλλη... :(
Ευχαριστώ όλους σας για τις ευχές και σε σένα ειδικά να ευχηθώ να χαίρεσαι την αδερφούλα σου! Δώσ'της ένα σβουριχτό σνουποφιλί από μένα! :)

σματς

27/11/09 15:27  
Blogger βασίλης said...

Πολύ καθυστερημένα Χρονια Πολλά! Φαντάσου φίλος να σου πετύχει!
Να σαι καλά Μαριλάκι, Κάθε σου επιθυμία, ευχή μου!

30/11/09 13:44  
Blogger marilia said...

Να 'σαι καλά, Βασίλη! Σ' ευχαριστώ! :)

1/12/09 23:25  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home