webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

1.11.09

Γιάμμι φαγάκι!


-Καληνύχτα, μωρό μου! Όνειρα γλυκά!, μου ευχήθηκε ψιθυριστά.
-Δε θέλω γλυκά! Μακαρόνια με κιμά θέλω!, απάντησα δυνατά και με πείσμα για να τον ακούσω να... λύνεται στο γέλιο. Είμαι σίγουρη ότι η φλεβίτσα στο μέτωπο θα χόρευε πάλι... :)
-Πού σου 'ρθε αυτό τώρα, νυχτιάτικα; κατάφερε να πει.
-Δε φταίω εγώ! Ο κ. Δημήτρης φταίει! Έφτιαξε μια μακαρονάδα με κιμά, που είναι το αγαπημένο μου φαγητό!
-Καλά, κοιμήσου τώρα και αύριο βλέπουμε. Καληνύχτα, μπέμπα μου.
-Καληνύχτα, μπέμπη ζζζζζζζζ...


Φυσικά δε διεκδικώ τη νοστιμιά της μακαρονάδας του κ. Δημήτρη, αλλά κάτι κατάφερα κι εγώ σήμερα! Όποιος θέλει μπουκίτσα, ας πάρει πιρούνι ανά χείρας κι ας κοπιάσει! Εξάλλου ο Νοέμβρης πάντα ήταν ο μήνας των... κερασμάτων! ;)

Καλό μήνα!

10 Comments:

Blogger Andria said...

Ο,τι πιο Κυριακάτικο, ο,τι πιο παραδοσιακο-μαμαδίστικο, ο,τι πιο πεντανόστιμο και χορταστικό φαγάκι!! Καλή απόλαυση Μαριλίτσα μου και γεια στα χεράκια σου!! Έχει και μπόλικο τυράκι!!μιαμ! μιαμ!!!
Καλό μήνα γεμάτο νοστιμιές!!!

1/11/09 10:30  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

με κιμά από μπουτάκι ακτινιδίου;

1/11/09 17:23  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Καλημέρες! Και έχω μια πείνα..

2/11/09 13:33  
Blogger marilia said...

Άντρια, έλα! Εσύ θα φτιάξεις το κέικ κι εγώ το φαγητό! Τι λες;

Ασκαρούλη, έτσι και το πετύχω αυτό το... μπουτάκι ακτινιδίου, να δεις εσύ τι θα του κάνω!!!!

Ταχυδρόμε μου, κόπιασε! Έχουμε και κρασάκι παραγωγής μπαμπά! Έλα, σου λέω!

2/11/09 14:00  
Blogger ΑΧΤΙΔΑ said...

Το διάβασε ο άνδρας μου και τον έπιασε το πονόψυχο του ..αν μπορούσε να σου στέλνει κάθε μέρα φαγητό στο Ηράκλειο θα σου έστελνε φίλη μου!Ελπίζω κάποτε να έρθεις Θεσσαλονίκη και να σε περιποιηθούμε.

2/11/09 16:07  
Blogger marilia said...

χαχαχαχαχαχαχα! Αχτίδα μου!!! Έχω πολλά κιλά που πρέπει να ξεφορτωθώ! Δεύτερον, έχω μαμά που μαγειρεύει και πάντα τσακωνόμαστε για να πάρω φαγητό. Με τόσα χρόνια διατροφές, έχω καταφέρει να συνηθίσω το στομάχι μου σε ανάλαδα και εντελώς λάιτ και όταν φάω... μαμαδίστικο φαγητό υποφέρω. Ακόμα και έξω όταν φάω, με παρέα, πάλι έχω πρόβλημα. Οπότε, ευχαριστώ πολύ κι εσένα και τον κ. Δημήτρη, αλλά αρκούμαι να e-τρώω μόνο τα υπέροχα -φαίνονται εξάλλου- φαγάκια που ετοιμάζει!!! Ιδιαίτερη αδυναμία στις πίτες. ;)

Πιάσε σβουριχτό σνουποφιλί!

2/11/09 18:44  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πήρα μια μπουκίτσα ευχαριστώ! Αχ! Είμαι κι εγώ σε δίαιτα και έχω βαρεθεί τις σαλάτες και τα φαγητά χωρίς λάδι! Ουφ! Αντε άλλα 5 κιλά δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο!?:(

3/11/09 19:25  
Blogger marilia said...

Ιωάννα, τι να λέω κι εγώ που πρέπει να διώξω... 15 κιλά; :( Από τα δικά μου φαγητά τρώε άφοβα! Είναι πάντα... διαίτης. ;)

Σνουποφιλί στα Γιάννενά μου. Ετοιμάζεστε να στολίσετε, ε; Θα μας δείξεις φωτογραφίες, ναι;

3/11/09 20:50  
Blogger mahler76 said...

πάει και σήμερα η δίαιτα...

4/11/09 23:28  
Blogger Mairyliscious said...

apo ta agaphmena mou faghta !
se euxaristw gia ta kala sou logia!
nai eixame epikoinwnhsei ! eixa thaumasei to gluko tropo grafhs kai ekfrashs sou apo thn prwth stigmh pu eixa dei to blog sou !
se filw :)*

4/11/09 23:30  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home