webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

21.3.10

Αβγο...mania


Την ιδέα έριξε η "Κάλλια... Wonderful" η οποία φτιάχνει υπέροχα πράγματα και τώρα τελευταία χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί φοράω μερικά από τα κοσμήματά της! Πάντα έχει ωραίες ιδέες η Κάλλια, αλλά αυτή με ενθουσίασε ειλικρινά! Και όχι μόνον εμένα απ' ό,τι παρατήρησα. Αντί να βάψουμε αβγά, είπε, γιατί δε φυτεύουμε μέσα σ' αυτά ένα ζαρζαβατικούλι; Κι επειδή φέτος το διάβασμα είναι περιορισμένο -ευτυχώς! είχα πήξει 5 χρόνια- ο χρόνος όλος καταλαμβάνεται από τέτοιες δημιουργικές τρέλες! Και πόσο τις απολαμβάνω, δε λέγεται!

Τις πρώτες μου αβγογλάστρες σας τις έδειξα σε προηγούμενο ποστ. Είχα μάλιστα παπιεδώσει και τις θήκες τους. Η μαμά είδε τα βαμμένα τσόφλια, ενθουσιάστηκε με την ιδέα και πολύ σύντομα μου έστειλε μια... παλέτα χάρτινη με δέκα φυτουλάκια σε αβγά! Και τότε άρχισε το δράμα μου. Τα αβγά κάπου έπρεπε ν' ακουμπούν για να τα βάψω και η κατάσταση δυσκόλευε και τα νεύρα μου τεντώνονταν. Τότε εμφανίστηκαν και οι πρώτες αναποδιές...


Σιγά σιγά όμως βρήκαμε ρυθμούς και η παλέτα άρχισε να παίρνει χρώμα...


Το τηλεφώνημα από τη μικρή (ανόητη) αδερφή με τη σχετική γκρίνια "με παραμελείς!" με βρήκε βουτηγμένη στα ακρυλικά, στην κυριολεξία! Κι ενώ κατέβαζα τα σχετικά καντήλια... η μικρή μ' έκλεισε για να φτιάξει κέικ. "Τώρα σου 'ρθε;;;", τη ρωτώ. "Αυτή τη συνταγή ξέρω που να χρειάζεται 5 ολόκληρα αβγά! Και φεύγω και για το ανθοπωλείο, να πάρω φυτούλια!"... ... Μάλλον της άρεσε η ιδέα. Κι επειδή "το 'χει", γενικότερα, σαφώς περισσότερο από 'μένα... ορίστε:

Όχι, δεν πρόκειται για την τεχνική της χαρτοπετσέτας. ;) Είναι όλα βαμμένα στο χέρι. Άλλη φορά θα γίνει ειδικό αφιέρωμα στο μικρό ανόητο σκουλήκι μου! Θα σας δείξω και τους τοίχους που έβαψε στο παιδικό δωμάτιο της βαστιστήρας της. Και τις χειροποίητες προσκλήσεις που έκανε για τη βάφτιση. Και τις λαμπάδες που φτιάχνουμε κάθε Πάσχα. Είναι ταλεντάκι, το άτιμο. :) Μου φαίνεται θα της φτιάξω κι εκείνης ένα καλαθάκι...

:)

10 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Πω πω... σκέτη χολιστερίνη!

21/3/10 10:12  
Blogger ΑΧΤΙΔΑ said...

Κορίτσι μου όταν είχα στο Συντριβάνι στη Έκθεση Θ. μαγαζί λιανικής έκανα τόσες λαμπάδες που δεν φιάχνω πλέον ούτε μια!

21/3/10 16:59  
Blogger Demi said...

Υπέροχα όλα τα αυγουλάκια και τα καλαθάκια με ξετρέλαναν!!!!μπράβο!!!
τα αυγα με την χαρτοπετσέτα θα αρέσουν πολυ στα παιδακια!!!

21/3/10 18:43  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, είδες; Κι εμένα μ' αρέσουν!!! (γκρρρρ)

Αχτίδα, τώρα καταλαβαίνω! χαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Demi, πέρασα ένα δημιουργικό ΣΚ και το ευχαριστήθηκα! :):):)

21/3/10 19:20  
Anonymous Ανώνυμος said...

Den to pistevo! Den exo dei pio oraia avga!!!

22/3/10 22:46  
Blogger marilia said...

χεχε! Πλάκα δεν έχουν;

23/3/10 17:57  
Blogger marilia said...

Demi, ξαναδιαβάζω το σχόλιό σου... Τα αβγουλάκια δεν είναι για τα παιδάκια. Είναι για εμάς τα... παιδάκια. ;) Ένα τους πήγα στο σχολείο και το έσπασαν αμέσως. :(
Όσο για τη χαρτοπετσέτα... δεν κατάλαβα τι εννοείς. Δεν είναι κανένα φτιαγμένο με χαρτοπετσέτα. Είναι όλα ζωγραφισμένα με το χέρι.

23/3/10 17:59  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Πού είν' τα κονικλάκια, οέοοοο

24/3/10 14:58  
Blogger Andria said...

Μπράβοοο!!! Καλά πόση υπομονή έχεις πια!!!Πρωτότυπο και πολύ χαριτωμένο να το χαρίζεις και σαν δωράκι!Ζήλεψα και λιγουλάκι που συμμετέχει και η μικραδελφή σου! η δικιά μου ούτε να το ακούσει δε θέλει να εμπλακεί σε τέτοιες δραστηριότητες!
Καλή τους ανάπτυξη!:-)

24/3/10 15:19  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, σε λίγο το κονικλάκι και οι πασχαλίτσες!

Άντρια, όπως θα είδες, η μικρή ανόητη αδερφή μου είναι ταλεντάκι και τα καταφέρνει ΣΑΦΩΣ καλύτερα από 'μένα. Εγώ προσπαθώ, εκείνη τα καταφέρνει άψογα! Πέρσι μ' έστρωσε κι εμένα και κάναμε τις χειροποίητες προσκλήσεις για τη βάφτιση. Έτσι, πήρα κι εγώ το... βάπτισμα και άρχισα να παιδεύομαι με χαρτιά, κόλλες, χρώματα, αβγά και... καλάθια! ;) Η αλήθεια είναι πως την καταβρίσκω!!!

24/3/10 15:37  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home