webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

14.3.10

Νέο μέλος στην παπιεδοοικογένεια!





Η παπιεδοοικογένειά μου μεγάλωσε κατά ένα μέλος! Κοριτσάκι κι αυτό. Καστανό, με μακρί μαλλί και πράσινα μάτια. Αυτό το μελάκι φοράει κοντομάνικο κόκκινο μπλουζάκι "χαμόγελο" και πράσινο φόρεμα με τιράντες! Κι επειδή θα πάει επίσκεψη στη μαμά μου, πήρε κι ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα στο χέρι, έτσι, για να δείξει τι διαγωγή έχει πάρει από μένα. ;)

Μαζί με το (αβάφτιστο) κοριτσάκι μου, παπιέδωσα και δύο αυτοσχέδιες αβγοθήκες. Έκοψα θήκες από μπισκότα, τις έντυσα με εφημερίδα κι, όταν στέγνωσε η κόλλα, έβαψα με ζωηρά χρώματα. Πάνω τους θα βολευτούν οι δυο μικροσκοπικές αβγο...γλάστρες μου! Η μία εστάλη ήδη στον μπαμπά για να φυτέψει μέσα μαϊντανό. Η άλλη δεν ξέρω ακόμα τι θα φιλοξενήσει. Προσανατολίζομαι όμως σε δυόσμο.

Σκέφτομαι να φτιάξω και παπιεδοαβγουλάκια Πασχαλινά! Με μπαλόνια. Για να δούμε... θα προλάβω;

9 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε συ, με τη Γκερέκου δεν μοιάζει το νέο μέλος;

14/3/10 22:34  
Blogger George said...

άντε αργείς?? Ακόμα??
Υπέροχες οι δημιουργίες σου αλλά δεν τις βάφουν σάββατο βράδυ γιατί είναι ..... ξέρω και γω? γρουσουζιά! :))

14/3/10 22:36  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, αλήθεια;;;; Κι αυτό τώρα είναι καλό ή κακό;;;;

Γιώργο, αν δεν υπάρχει γκαντέμης στο Σαββατόβραδο δεν υπάρχει περίπτωση γρουσουζιάς! Πώς να βουτήξεις, αλλιώς, το δάχτυλο στο κόκκινο;

14/3/10 23:29  
Blogger Άιναφετς said...

καλά λέμε πολύ κουκλάρα...μπορώ να σου παραγγείλω μια μαγισσούλα στιλ Άιναφετς με καπέλο χι χι χι!
Δες τι σου έχω...να θυμηθείς τα παλιά! ΑΦ!

14/3/10 23:50  
Blogger Andria said...

Ήταν να μην πάρεις το παπιεροκολάι εσύ! χιχι! Κουκλίτσα η κουκλίτσα σου! Και οι αβγο-γλαστρούλες πρωτότυπες και ζωηρόχρωμες! Γεια στα χεράκια σου! Ομορφιές αραδιασμένες!
keep papiering :-)

15/3/10 21:43  
Blogger marilia said...

Άιναφετς, στην Παπιέρα πρέπει να απευθυνθείς, όχι σε μένα! Εγώ μόνο με κάτι μπουκάλια και εφημερίδες ξέρω να παίζω. ;)

Άντρια, είναι κολλητικό! χιχι! Και τα παιδιά μου έφτιαξαν καραβάκια με μπουκαλάκια του νερού. Οδηγίες βρήκαν στο βιβλίο της Γλώσσας. Αύριο θα τους πάω κι εγώ τα δικά μου παιχνιδάκια. :Ρ Τώρα έχω ενθουσιαστεί με τις αβγογλάστρες!

16/3/10 19:33  
Blogger Άιναφετς said...

Δλδ δεν έφτιαξες εσύ την "κουκλάρα";
Η Παπιέρα είναι καταπληκτική την βλέπω την δουλεία της!
Μπουκάλια???

17/3/10 10:44  
Blogger marilia said...

Μάγισσά μου, εγώ τα 'χω φτιάξει και τα τρία παπιεδάκια της φωτογραφίας (και τις αβγοθήκες). Αλλά αν θες παπιέ ίδια με τη... φωτογραφία σου, αυτή με το καπέλο, καλύτερα να απευθυνθείς στην ειδικό! ;) (αν και θα προσπαθήσω να φτιάξω μία που να σου μοιάζει!).
Γιατί απορείς όμως; Τα σώματα και των τριών είναι από μπουκάλια χυμού και γάλακτος! Το κεφαλάκι από μπαλάκι εφημερίδας και τα μαλλιά από λωρίδες περιοδικών. Το σώμα τυλίχτηκε, επίσης, με λωρίδες περιοδικών. Περίεργο; Κι όμως! χιχιχιχιχιχιχι!

φιλάκια σβουριχτά

17/3/10 13:41  
Blogger Άιναφετς said...

Δεν θέλω να σε βάλω σε κόπο, αλλά θα είχε πλάκα!
Όταν ήμουν 10 χρονών με την ίδια τεχνική είχα φτιάξει έναν ολόκληρο θίασο, κουκλοθέατρο και έπαιζα σε πάρτυ, με δικά μου σκηνικά και παραμύθια, με κρυφούς φωτισμούς κλπ!
ΑΦιλάκι!

17/3/10 20:46  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home