webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

21.11.10

Πέρασαν κι από 'δώ

Τα γενέθλια εννοώ. Με την πρωινή σφιχτή, ομαδική αγκαλιά των πιτσιρικιών μου, τη μυρωδιά του σβησμένου κεριού, το άρωμα των τριαντάφυλλων, τη γλύκα της τούρτας, την έκπληξη των δώρων, την αγάπη των φίλων, τη χαρά του παιχνιδιού και το σιωπηλό απολογισμό των... 29 χρόνων. Λίγοι φίλοι γύρω από ένα τραπέζι, ένα τραγούδι αφιερωμένο από τα παιδιά του χώρου που μας φιλοξενούσε, ένα παιχνίδι ισορροπίας και... πολύ γέλιο ήταν το σκηνικό των γενεθλίων μου.


Και φυσικά, εκτός των γενεθλίων μου, πέρασαν κι από 'δώ, τα δυο... αστροπελέκια. Το ένα επίσημο Αστροπελέκι και το άλλο, το... αναπληρωματικό.

Με ενημέρωσαν για τον... τυφώνα Ντουέτο που επρόκειτο να πλήξει την πόλη μας κι εγώ έσπευσα να προφτάσω, να περισώσω ό,τι μπορώ! Ο... τυφώνας ήρθε φορτωμένος δώρα και ευχές, τις οποίες για να λάβω έπρεπε πρώτα να περάσω από... καψόνι.

-Ήρθες; Πήγαινε μια βόλτα και ξαναέλα!
-...
-Άντε, μέχρι τη γωνία.
-Δεν πάτε καλά!
-Μια αργή βόλτα ως τη γωνία! απαίτησαν.

Οι θαμώνες γύρω να μας κοιτάνε περίεργα και να χαμογελούν. Κάτι ετοιμάζουν αυτές. Και πράγματι, κάτι ετοίμαζαν. Αυτό:

Σαφώς δεν έλειψαν από 'δώ τα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτηση που έκανε το Φρούτο. Ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές!

Και... του χρόνου! :)

8 Comments:

Blogger Magda^_^ said...

Χρονια πολλάααααααααααααααααααααααα!!!!
Να μας ζήσεις!!!! Οι επιθυμίες σου ευχές μου:)

Playhouse και εσείς ε? Εγώ την λατρευω αυτήν την καφετέρια!:))
Φιλιά πολλά:***

21/11/10 12:35  
Blogger marilia said...

Μαγδάκι, ευχαριστώ! Ο συγκεκριμένος χώρος έχει καταντήσει στέκι και πολύ το απολαμβάνω, κάθε φορά! Πόσο μάλλον προχθές που μας φρόντισαν τα παιδιά εκεί και έβαλαν και το γνωστό τραγουδάκι ν' ακούγεται όσο εγώ... φυσούσα! χαχαχαχαχαχα!

Κανόνισε να βρεθούμε για παιχνίδι λοιπόν! ;)

21/11/10 13:37  
Anonymous Ανώνυμος said...

χιχιχιχιχιχι Μαριλίτσα μου καλή και αγαπημένη!!!! Σύρε πάλι ως την γωνία και αυτή τη φορά να αργήσεις περισσότερο.... έτσι ώστε να έχουμε προλάβει να την κάνουμε με ελαφρά και πολύ πολύ γρήγορα πηδηματάκια!!!!

Να τα εκατοστήσεις και πάλι μικρή μου!!! :)

21/11/10 13:41  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

το ντουετάκι κάτω απ τις φυλλο-σοφίες φωτογραφήθηκε;

21/11/10 18:19  
Blogger marilia said...

Αστροπελέκιον, ήσαστε ικανές να την κοπανήσετε, ε; τς τς τς! Εγώ φταίω που δε λέω όσα θα μπορούσα!! :):):):):)

Ασκαρούλη, ΑΚΡΙΒΩΣ! Με πλάτη στις φυλλο...σοφίες! ;) Σ' έκανα Καστρινό, ε; :):):):)

21/11/10 19:56  
Blogger Αννα said...

Τι θα ελεγες δηλαδή;;;Εεεε;;;Ειχες τιποτα να πεις;;;
Εμεις μια χαρα ευγενικα κοριτσια ειμαστε, εσυ ειχες πει πως θα ερθεις στις 12.10!!!
Αντεεεε :)

21/11/10 23:38  
Blogger Άιναφετς said...

Χρόνια πολλά πολλά...στην πιο γλυκιά δασκαλίτσα!!!
Ήρθα για καλησπέρα και είδα γιορτή...λίγο καθυστερημένα...δεν φημίζομαι για την σβελτάδα μου, την διαδικτυακή φυσικά χαχαχα!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και πολλά πολλά χαμόγελα! :)))))

23/11/10 19:54  
Blogger marilia said...

Ρε Άννα, κρύβε λόγια!!! Θα σε διαβάσουν και θα πουν πως είμαι ασυνεπής. τς τς τς!

Άιναφετς, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! :) Αγκαλίτσα και φιλάκι.

23/11/10 23:35  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home