webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

26.11.10

Γιορτάζω πάλι...

Έχουν περάσει έξι ολόκληρα χρόνια από την παραπάνω φωτογραφία, στις 26 Νοεμβρίου 2004. Έξι χρόνια από 'κείνη τη μέρα που, δεν ήταν μόνο η μέρα της ονομαστικής μου γιορτής, αλλά και η μέρα της ορκωμοσίας μου! Θυμάμαι την ιδιαίτερη συγκίνηση καθώς ορκιζόμασταν συνέπεια στη δουλειά μας... Πόσες φορές έκτοτε δεν έχω αναλογιστεί αν τηρώ τον όρκο μου...

Δώρο καρδιάς από την αδερφή μου ο... μαϊμούδος της παρακάτω φωτογραφίας. Το όνομα αυτού... Στέλιος, φυσικά! Φίλος πιστός ακόμα και σήμερα, έξι χρόνια μετά. Αγκαλιά περνάμε όλα τα δύσκολα. Ε, στην παρακάτω αγκαλιά μάλλον περνάμε ευχάριστα, αν και μόλις έχουμε αποτύχει στις εξετάσεις των Αγγλικών για proficiency. Τι να πω; Ίσως ήταν η μόνη φορά που την αποτυχία τη βίωσα λιγάκι... κωμικά. ;)



Φέτος, αντί για γλυκό, κερνάμε... παραμύθι! Όχι, μην πάει ο νους σας στο κακό! Ένα παιδικό παραμυθάκι, φρέσκο, απ' αυτά που σκαρώνονται στα κενά της δουλειάς. ;) Κερνάω από 'δώ, λοιπόν, για τη γιορτή μου, μιας και στον... παραμυθότοπο κερνάω ακόμα για τα... 29 μου. ;)

Η ζαβολιάρα Τίνα

Η Τίνα ήταν πολύ ζαβολιάρα από μωρό. Όχι πως τώρα που ήταν πια μεγάλο κορίτσι και πήγαινε ήδη στη Δευτέρα Δημοτικού είχε σοβαρευτεί και ηρεμήσει. Κάθε άλλο! Τώρα η Τίνα ήταν πιο ζαβολιάρα από ποτέ. Με μια σφεντόνα έτρεχε πάνω κάτω και έβαζε στόχο ό,τι κινητό και ακίνητο υπήρχε γύρω της.

Ο τελευταίος της στόχος έκανε τη μαμά να γίνει έξαλλη και να βάλει την Τίνα τιμωρία.
-Στο δωμάτιό σου και γρήγορα!, φώναξε σε τόνο που δε χωρούσε διαπραγμάτευση.
Η Τίνα κατέβασε το κεφάλι και τρύπωσε στο δωμάτιό της κατσουφιασμένη.

Ενώ καθόταν παίζοντας βαριεστημένα με δυο στρατιώτες, το βλέμμα της έπεσε στο διπλωμένο υπνόσακο. Χώθηκε μέσα κλείνοντας το φερμουάρ ως το λαιμό και αποκοιμήθηκε.

Όταν άνοιξε τα μάτια της βρισκόταν μπροστά σε μια πανύψηλη αψίδα. Προσπάθησε να μαντέψει τι θα μπορούσε να βρει πίσω απ' τη μεγάλη πύλη, αλλά η περιέργεια δεν της άφησε χρόνο για μαντεψιές. Με δυο βιαστικά βήματα η Τίνα πέρασε την αψίδα και βρέθηκε μπροστά σ' ένα τεράστιο κρατήρα.
-Πώς σχηματίστηκε αυτός εδώ;, αναρωτήθηκε δυνατά.
-Α! Δεν είναι τίποτα σημαντικό! Ο ιπτάμενος δίσκος μου τον σχημάτισε κατά την προσγείωση, άκουσε μια τσιριχτή φωνή να λέει πίσω της.
-Οχ! Ένας εξωγήινος νάνος!, αναφώνησε ενθουσιασμένη η Τίνα.
-Γεια!, είπε ο νάνος χαμογελαστά, χαιρετώντας με μια αστεία κίνηση του ενός χεριού, ενώ τα άλλα δύο χέρια του έξυναν με ξεκαρδιστικό τρόπο το κεφάλι και την κοιλιά του.
-Γεια σου κι εσένα! Πώς βρέθηκες εδώ;, τον ρώτησε η Τίνα.
-Κατά λάθος! Ο βασικός μου προορισμός ήταν ο διπλανός πλανήτης. Έπρεπε να κάνω ένα θέλημα για τον μπαμπά μου, όμως ένας λάθος κουμπάκι στο χειριστήριο του δίσκου και... να 'μαι εδώ. Μπορείς να με βοηθήσεις να γυρίσω πίσω γρήγορα; Οι γονείς μου θα ανησυχούν τρελά για μένα. Λείπω ήδη 853 χρόνια...

Η Τίνα έτριψε το πηγούνι της κάνοντας "χμμμ..." και τότε, ξαφνικά, το πρόσωπό της φωτίστηκε!
-Αυτό είναι! Θα σε εκσφενδονίσω πίσω στο διάστημα μ' αυτό εδώ, είπε βγάζοντας θριαμβευτικά τη σφεντόνα από την τσέπη της.
Χωρίς δεύτερη σκέψη έβαλε τον απορημένο εξωγήινο να καθίσει στο λάστιχο της σφεντόνας και...

-Τίνααααααα!!!, ακούστηκε η φωνή της μαμάς καθώς έμπαινε στο δωμάτιο. Ακόμα και στον ύπνο σου κάνεις ζαβολιές; Πώς ευχή κατάφερες κι έσπασες, πάλι, τον καθρέφτη;




14 Comments:

Blogger Γιαγιά Αντιγόνη said...

Να ζήσεις κοριτσάκι μου και μη ξεχνάς ποτέ την σφεντόνα!

26/11/10 08:28  
Blogger Maria Z said...

Xρόνια πολλά κι απο εμένα και σε ευχαριστώ για το παραμύθι !!! Θα το διαβάσω με την κορούλα μου!!
Φιλιά

26/11/10 13:13  
Blogger mahler76 said...

χρόνια σου πολλά, να ζήσεις.

26/11/10 19:01  
Blogger linos said...

Μαριλία, χρόνια σου πολλά!

26/11/10 19:39  
Blogger mortal said...

'Οποιος διπλό έχει όνομα
διπλή ζωή θα κάνει
έχει η Μαρίνα ένανε
κι η Στέλλα άλλον πιάνει

Πολύχρονη η κοπελιά
να έχει ό,τι θέλει
να δέχεται πολλά φιλιά
να 'ναι γλυκά σαν μέλι

Είτε Στέλλα είτε Μαρίνα
πάντα να περνάτε φίνα!

ΥΓ. Τον θυμάμαι το Στέλιο. Γλυκές αγκαλιές!

26/11/10 22:04  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Και ως Στέλλα κι ως Μαρίνα,
κούκλα κάνεις για βιτρίνα!

Τα λέμε σε λίγο...

26/11/10 22:15  
Blogger Αννα said...

Τι θα γίνει με σένα;Ολο γιορταζεις!!!
Αντε αντε ας σταματησω στην γκρινια και ας ευχηθω!!Χρόνια πολλα σε σενααααααααααααααααα και ο,τι ποθεις!!!
Θα σε παρω αυριο να στα πω και τραγουδιστα

26/11/10 23:06  
Blogger marilia said...

Γιαγιά Αντιγόνη, σ' ευχαριστώ! Τη σφεντόνα δεν την αφήνω, την κρατώ σφιχτά πίσω απ' την πλάτη! ;)

Μαρία Ζ, τιμή μου! Θα χαρώ να μάθω και τις αντιδράσεις της! :)

Μάλερ, ευχαριστώ!!! Νιάου!

Λίνο, να 'σαι καλά!

mortal, απολαμβάνω τις ευχές
που έμετρα αφήνεις
και τις γλυκές τις αγκαλιές
που πάντοτε με ντύνεις

Ευχαριστώ από καρδιάς
για τα καλά τα λόγια
και τάζω σου για κέρασμα
ένα πανέρι ρόδια!

Ασκαρούλη, να δεις τι έχασες, πρώτον και δεύτερον... είσαι μεγάλο φρούτο! Άθλιε!!!

Άννα, σήμερα μπήκα τυχαία σε μια πρώτη την ώρα της μουσικής και μου τραγούδισαν όλα μαζί "στρουμφοχρόνια πολλά, στρουμφοχρόνια πολλά, στρουμφοχρόνια, στρουμφοχρόνια,
στρουμφοχρόνια πολλάααααα"!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Και μου 'καναν και του κόσμου τις ζωγραφιές!!! :):):):):):)

26/11/10 23:29  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χίλιες ευχές Μαριλία μου..
Κάθε καλό όπως το έχεις φανταστεί κι ακόμα καλύτερα!!!

μεεεγαααλο γιορταθθθτικό θνουποφιλι!!!

27/11/10 00:38  
Blogger marilia said...

Θωτήρηηηηηηη!!! Ευχαριθτώ πολύ για τιθ ευχέθ!!!!!

Ανταποδίδω το μεγάλο θνουποφιλίιιι! Θθθθθθθθμμμμμμμματθ! :):)

27/11/10 09:52  
Blogger βασίλης said...

χρόνια πολλά... ουφ ουφ! καθυστερημένα!! και καλές γιορτές!!
σνουποφιλιά!

2/12/10 11:59  
Blogger marilia said...

Βασίλη, να 'σαι καλά! Σ'ευχαριστώ πολύ! :)

4/12/10 16:08  
Blogger Mairyliscious said...

χρονια σου πολλα!!!! φτου φτου ομορφιες !!! 26/11 ηταν η ορκομωσια μου στο πανεπιστημιο !

11/12/10 14:36  
Blogger marilia said...

mairyliscious, και η δική μου! Ορκιστήκαμε την ίδια μέρα δηλαδή;!!!
Χρόνια πολλά στην Κέρκυρά μου, για τη σημερινή μέρα! ;)

12/12/10 00:46  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home