webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

4.4.11

Η αγαπημένη μου κούπα


Πρώτη φορά επιχειρώ να ζωγραφίσω καρτούν. Μοιάζει... Σαν δεύτερο ξαδερφάκι, έστω...;


Μπορεί κάποιοι να διαφωνούν με την ανάρτηση των... μουντζούρων μου, αλλά κι εγώ διαφωνώ να κάνω το χόμπι μου "μάθημα" και τη δημιουργική μου ώρα να τη χώνω στο συρτάρι από οποιοδήποτε είδος ντροπής. Εγώ θα περνώ καλά και θα το καταγράφω στο ημερολόγιό μου. Κανένα "καλάμι" δεν καβάλησα και, θαρρώ, δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος παρεξήγησης από τους e-φίλους που με "ξέρουν" καιρό. Θα συνεχίσω, λοιπόν, να σπάω κέφι, όσο αυτό το πράγμα μ' ευχαριστεί. Ναι;

10 Comments:

Blogger Drmakspy said...

και καλά θα κάνεις.... Υπέροχη η κούπα και οι...μουντζούρες σου.... Φιλιά.....

5/4/11 13:39  
Blogger Άιναφετς said...

Έξοχη...κουπίτσα και πολύ πετυχημένος ο Σνουπάκος...μόνο το χείλος της κούπας πρέπει να είναι πιο στρογγυλοποιημένα, στα πλάγια!

ΑΦ! Bravo...και καλή συνέχεια! :))

5/4/11 20:03  
Blogger marilia said...

Σπύρο, να 'σαι καλά. Αλλά μη δουλευόμεθα και μεταξύ μας! χιχιχιχι!

Άιναφετς, τόσο άθλια, ε; "Σνουπάκος" ο ΝΤΡΟΥΠΙ;;;;;; Τόσο χάλια τον έκανα;;;;;; :Ρ:Ρ:Ρ Τις... τσιμπερές ακρούλες τις διορθώσαμε σήμερα. ;)

ΑΦ! Κι ευχαριστώ για τη συμπαράσταση! ;)

5/4/11 21:10  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Να φτιάξεις κι ενα κοτσυφι marilitsa μου
να μου το αφιερώσεις :)

τσίου???

6/4/11 17:18  
Blogger Vita said...

Ναι κοπέλα μου ναι. Αφού περνάς καλά χαιρόμαστε και μεις να μας το λες. Μια νότα αισιοδοξίας δίνεις. Κουκλίτσα η κουπίτσα :-)

6/4/11 21:43  
Blogger βασίλης said...

Πολύ καλό το έκανες! Και η κούπα σου απίθανη!

7/4/11 07:35  
Blogger mahler76 said...

μα τι λές, δικό σου είναι το μπλόγκ ο,τι θέλεις ανεβάζεις βρε. Καλή σου μέρα :)

7/4/11 11:25  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Kαι ένα ακτινίδιο αειθαλές να φτιάξεις!

7/4/11 16:30  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χμμ θα σου πω ότι είναι καλό γιατί αν σου πω ότι είναι ΠΟΛΥ καλό, ε θα καβαλήσεις το καλάμι!!!
:)

Η αλήθεια είναι όμως πως είναι ΠΟΛΥ καλό

7/4/11 23:59  
Blogger marilia said...

Καραφλοκοτσυφάκο μου, σε μερικούς μήνες, φαντάζομαι, θα 'μαι σε θέση. :)

Vita, "κουκλίτσα" δεν τη λες σίγουρα! Αλλά το ότι το διασκέδασα δεν αμφισβιτείται!

Βασίλη, είναι η αγαπημένη μου κούπα! Κατάλληλη ΚΑΙ για πορτοκαλοχυμό! Το νου σου, να λες πάντα τα καλύτερα για τα... "έργα" μου! χιχιχι! Αστειεύομαι! Εγώ μόνο... ακτινιδιοχυμό πίνω! ;Ρ

Μαλεράκο, δυστυχώς δεν είναι κατανοητό από όλους το αυτονόητο... Σμακ!

Ασκαρούλη, μόλις αρχίσουμε να ζωγραφίζουμε φρούτα, θα ζητήσω να φτιάξω ένα Ακτινίδιο!

Σωτήρη, είθαι μεγάλοθ Πινόκιο κι έχει περάθει και η θχετική μέρα!!! :Ρ

Αλλά επειδή είπες αυτά που είπες... Θνουποφιλάκι θβουριχτό!!!! :):)

8/4/11 23:40  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home