webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

8.4.11

Νεραϊδοδιάλογοι



Φτερά στην πλάτη, μάτια μπλε

και διάφανο το δέρμα

είχ’ η νεράιδα προχθές

που βρήκα μες στο δέμα.


Άνοιξα το πακέτο μου

γεμάτη αγωνία

-να παραλάβω ήθελα

μία σειρά βιβλία-

και πάνω στη λαχτάρα μου

να βρω το θησαυρό μου

εκεί, στο τέλος του κουτιού,

έκανα το σταυρό μου!


Μία μικρή νεράιδα

με διάφανο κορμάκι

μικρό, βελούδινο σχεδόν,

αθώο πλασματάκι

βρισκόταν ολοζάλιστη

στον πάτο του κουτιού

κι έμεινα και την κοίταζα

χωρίς καθόλου νου!


Να τη ρωτήσω σκέφτηκα

πώς βρέθηκε μπροστά μου

μα, τα υπέροχα φτερά,

έκλεψαν τη μιλιά μου.


Πριν να προλάβω να σκεφτώ,

το στόμα πριν ανοίξω,

μία φωνούλα μακρινή

μ’ έκανε να σαστίσω:


«Φυγή ζητούσα πάντοτε

από ευχές και ξόρκια

και να σταθώ επέλεξα

μόνη στα δυο μου πόδια


Και όσο κι αν σου φαίνεται

παράξενο –σε βλέπω-

η μόνη μου διέξοδος

ήταν να ταξιδεύω


Μέσο καλύτερο ουδέν

άλλο απ’ το Βιβλίο

και το ταξίδι ορκίζομαι

πως είναι μεγαλείο!


Μα κάπου εκεί στην αλλαγή

της στάσης για το Πέρα

εβρέθηκα εσώκλειστη

σε μία μπαγκαζιέρα.


Γι’ αυτό, αν θες, ελεύθερη

άσε με να πετάξω

το τέλος της διαδρομής

μονάχη μου να ψάξω.


Κι υπόσχομαι να στέλνω σου

χρυσόσκονη στον ύπνο

και όλα τα προβλήματα

εγώ να σου τα λύνω.


Μονάχα τώρα κλείσε μου

πάλι καλά τις κούτες

και με νεράιδα ποτέ

μην πεις ότι μιλούσες»


Στην τελευταία φράση της,

ωσάν υπνωτισμένη,

έκλεισα πάλι το κουτί

κι έφυγα ζαλισμένη.


Κι αν αυτά που έγραψα

σου φαίνονται αστείο…

ε, τότε σύρε κι άνοιξε

κι εσύ κάνα βιβλίο!


4 Comments:

Blogger Drmakspy said...

Έτσι πάντα με έμπνευση σε θέλουμε... Αυτό πολλοί το διασκέδασαν.... Φιλιά και αν κάνω κάτι ακόμα να πάρεις πάλι μέρος...

9/4/11 17:19  
Blogger Άιναφετς said...

Μια μικρή ποιήτρια...εμφανίστηκε!
Κάτι θυμάμαι που κουβεντιάζαμε για την ποίηση...φαίνεται πως πάνε αυτές οι εποχές!!!
Πάντως, προσωπικά το βρίσκω πολύ πετυχημένο!
Και σαν πολύ δημιουργία έχει πέσει τώρα τελευταία...και πολύ μου αρέσει!!!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι! :))

9/4/11 20:54  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Είναι τεράστιο!
Σαν την Ιλιάδα...

10/4/11 14:46  
Blogger marilia said...

Σπύρο, κι εγώ το διασκέδασα! Και πέρα από γνώσεις, τεχνικές και διαγωνισμούς, όταν κάνω τέτοιες τρέλες, περνώ πολύ ωραία! Να το επαναλάβουμε! :)

Άιναφετς, την... πετριά την έχω φάει χρόνια τώρα. Δεν είναι τελευταίο χούι! :):)

Ασκαρούλη, είσαι τεμπέλης! Σαν το Βούδα!

10/4/11 19:01  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home