webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

20.1.12

Bum Bum Bole

Δεν το χορταίνω αυτό το βίντεο! Δεν τη χορταίνω αυτή την ταινία! Ήδη τρεις φορές την έχω δει και... δε μου φτάνει! Taare Zameen Par, "Κάθε παιδί είναι ξεχωριστό". Θέλω την ίδια μούρλα, την ίδια ευαισθησία, την ίδια τρυφερότητα και αγάπη αυτού του Δασκάλου προς τους μαθητές του και για τους δικούς μου μαθητές...



Περισσότερα γι' αυτή την υπέροχη ταινία στο επίσημο σάιτ της.

12 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Κάθε παιδί είναι ένα εγωκεντρικό ΤΕΡΑΣ!

21/1/12 11:55  
Blogger marilia said...

Και μετά αναρωτιέσαι για διάφορα...

Βέβαια πλέον αναρωτιέμαι έντονα κι εγώ, για τα ακριβώς αντίθετα!

21/1/12 14:23  
Blogger Andria said...

τί τέλεια πρόταση για ταινία! Την κατεβάζω ήδη Μαριλίτσα, φαίνεται πραγματικός θησαυρός. Νομίζω μας χρειάζονται κάπου κάπου τέτοιου είδους τονωτικές ενεσούλες έμπνευσης, πίστης και θάρρους! Ευχαριστούμε πολύ πολύ! Φιλάκι γλυκό!

22/1/12 17:17  
Blogger marilia said...

Άντρια, είναι υπέροχη η ταινία και είμαι σίγουρη πως θα σ' αρέσει. Εγώ, δυστυχώς, δεν έχω καταφέρει ακόμα να την κάνω να παίξει με ελληνικούς υπότιτλους... Μάλλον κάτι κάνω λάθος...

22/1/12 18:26  
Blogger Άιναφετς said...

Είδες οι Ινδοί...
Χμ! και από εκεί μαθήματα; ;-)
Πάντως όταν θα σας επισκεφτεί ο Παραμυθάς θα έχει εντονότατο ανταγωνισμό, χιχιχι!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :))

23/1/12 20:18  
Blogger marilia said...

Μπα, προηγείται μακράν ο Παραμυθάς! Έβαλε και η δασκάλα τους το χεράκι της για το ακόμα μεγαλύτερο προβάδισμα. ;) Και πού 'σαι ακόμα!!! Αχαχαχαχαχα! Τώρα, πριν λίγο, είχαμε μαζευτεί 4 παραμυθομεγαλωμένοι (3 βασικά, η μία ήταν μικρή) και... δουλεύαμε εις βάρος του! χαχαχαχαχαχαχαχα! Στα μισά απ' αυτά να μας ακολουθήσουν τα παιδιά... θα γίνει χαμός! χαχαχαχαχαχαχα!

Πάντως... η ταινία ΦΟΒΕΡΗ και το συγκεκριμένο τραγούδι... με τρελαίνει! Άσε που μου φτιάχνει τη διάθεση! Τόσο εύκολα! :)

Φιλάκι

23/1/12 21:39  
Anonymous Andria said...

Μαριλίτσα σου ήρθα επισκεψούλα με ένα γλυκό φιλάκι και μια αγκαλιά μεγάλη για να σου πω ενα μεγάααααααααλο ευχαριστώ!!!!!!! Νιώθω οτι μου έκανες ένα τεράστιο δώρο που μου έμαθες αυτήν την ταινία... Δεν περιγράφονται τα συναισθήματα που ένιωσα...από θυμό μέχρι βαθιά συγκίνηση..σε βαθμό να κλαίω για ώρες μετά..
Σ`ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου!!!!! Πάντα να είσαι καλά και να ζεις "ΥΠΕΡΟΧΕΣ αγκαλιές ΑΓΑΠΗΣ" σαν εκείνη στο τέλος της ταινίας...
Ξέρεις εσύ.. :-)

4/2/12 13:14  
Blogger marilia said...

Άντρια,χαίρομαι που σ' άρεσε η ταινία! -Όχι ότι είχα αμφιβολία δηλαδή... ;) Εγώ, δυστυχώς, δεν έχω καταφέρει να την κάνω να παίξει με ελληνικούς υπότιτλους! Ή κάτι κάνω λάθος, ή πρέπει να την ξανακατεβάσω η ίδια αυτή τη φορά, γιατί τα 2 διαφορετικά σιντάκια που 'χω, μου τα 'χουν γράψει φίλοι... Και αυτή την ταινία, θέλω να μπορώ να τη βλέπω, όποτε θεωρώ ότι κάτι δεν πάει καλά... ;)

4/2/12 13:30  
Anonymous Andria said...

Τσέκαρε το emailάκι σου μήπως βρούμε την άκρη..

4/2/12 16:57  
Blogger Αννα said...

Koριτσάκια και εγώ θέλω την ταινία..Πειτε μου αν τη βρήκατε με ελληνικους υποτιτλους για να πω στη γειτόνισσα να μου την κατεβάσει.Φιλια

5/2/12 09:16  
Blogger marilia said...

Να 'ρθεις να τη δεις εδώ! χιχιχιχιχι! Πάρε και το Αστροπελέκι το άλλο. ;)

5/2/12 10:46  
Blogger Μαριλία said...

https://www.youtube.com/watch?v=WlfJtJom7Ik Όλη η ταινία και με ελληνικούς υπότιτλους.

3/6/18 10:36  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home