webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

26.11.11

Ο Νοέμβρης μου

Από μωρό ο Νοέμβρης ήταν ο μήνας μου. Μου χαρίστηκε, έτσι φυσικά, με το που... γεννήθηκα. Κι εκείνος έφερε για δώρα ζωής τη μελαγχολία, τις βροχές και το κρύο του. Αργότερα, είπαν να σφραγίσουν τη... δωρεά και με μια ονομαστική γιορτή. Την πρώτη. Τη δεύτερη την άφησαν για τον Ιούλιο, λες και κάποιος σκέφτηκε πως, πολίτιμα τα δώρα του Νοέμβρη, αλλά και μια στάλα ήλιου, ζεστασιάς και καλοκαιριού, για τις ισορροπίες, δε θα έβλαπτε. Έτσι, γιορτάζω δυο φορές το χρόνο για να μετρώ... διπλούς τους φίλους μου.

Και μια και στις γιορτές κερνάνε... επιλέγω να κεράσω τραγούδι αγαπημένο.




16 Comments:

Blogger mahler76 said...

χρόνια σου πολλά λοιπόν μικρούλα :)

26/11/11 13:19  
Blogger dreamteamk9 said...

Χρόνια όμορφα, με τη μελαγχολία και τη ζεστασιά τους, να απολαμβάνεις πάντα!

26/11/11 15:33  
Blogger marilia said...

mahlerάκο μου, ευχαριστώ πολύ! :) Όποτε βλέπω αυτό το γατί με τ' ακουστικά στο μπλογκί μου, μου φτιάχνει η διάθεση! :):)


Ματούλα, να 'σαι καλά! Σ' ευχαριστώ πολύ!

26/11/11 15:39  
Blogger Αννα said...

Χρόνια πολλά και καλά κοπελιά!!!
Εμεις ειπαμε και απο αλλου!!!
Να σαι χαιρόμαστε , άντε και καλή χρονιά :)

26/11/11 21:59  
Blogger marilia said...

Να 'σαι καλά, κοπελιά! Άντε και καλά κρασιά! :Ρ:Ρ:Ρ Ευτυχές το νέον έτος! :Ρ:Ρ:Ρ

26/11/11 22:16  
Blogger mortal said...

Τη μια έχεις γενέθλια
τις άλλες δυο γιορτή
εύχομαι και μια τέταρτη
επέτειο αυτή...


ΥΓ. Κι εγώ τον αγαπώ το Νοέμβρη - Ωραίο το τραγουδάκι σου!

28/11/11 01:47  
Anonymous Sotiris K. said...

Χρόνια σου πολλά!!!
Πολλά πολλά!!
Και όλα καλά!!!!

α όχι...
Χρόνια Θθθθου Πολλά!!!

28/11/11 12:10  
Blogger marilia said...

mortal μου, να σου γυρίσω το σχόλιο "κακίες..."; χιχιχιχι! Όλο "καρφάκια" μου είσαι! Πρόσεχε!!! :)

Γλυκοφιλάκι

Θωτήηηηηηρη μου, θ' ευχαριθτώωωωωωωωωωωω!!!! :):):):) Μου 'λειψες, καλέ!!!! :)

φιλάκι

28/11/11 15:41  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά !
Με 'γεια και το μαλλί...
elias

29/11/11 02:26  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ! Το μαλλί... απλά κόντυνε. Κατά τ' άλλα... σγουρό, ως συνήθως, τι να κάνουμε; :)

29/11/11 12:18  
Anonymous Sotirs K. said...

εμ ... κι εμένα μου ... έλειπθεθ!!!
χαχαχα
Καλημέρα

30/11/11 09:25  
Blogger marilia said...

Το ότι θ' έχω κάνει θαν τα μούτρα μου και... θνουπομιλάθ, μ' αρέθει τρελάααααααααα!!!!! χαχαχαχαχαχαχα!!!

Θνουποφιλάκι τόοοοοοοοοοοοοοθο γλυκό!

Υ.Γ. Και μη λεθ τέτοια, γιατί θα 'ρθω και θα θε πθάκθω! χαχαχαχαχαχα!

30/11/11 13:17  
Blogger Side21 said...

Στο χωριό μου λένε ...
πως οι γιορτινές ευχές ...
κρατάνε σαράντα μέρες !!!
Δικαιούμαι λοιπόν ν' αφήσω
τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ΕΥΤΥΧΙΑ
ΑΓΑΠΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ...
και να τσιμπήσω ότι έχει μείνει
απ' τα γλυκάκια !!!

3/12/11 22:06  
Blogger marilia said...

side21, οι φίλοι είναι ευπρόσδεκτοι πάντα! Ευχαριστώ για τις ευχές! Λοιπόν, τα συγκεκριμένα γλυκάκια είναι ανεξάντλητα. ;) Πάρε ό,τι σ' αρέσει. Και επειδή μ' έκανες και χαμογέλασα απόψε... πιάσε κι ένα γλυκό... φιλάκι.

Να ομορφοπερνάς :)

3/12/11 22:15  
Blogger Άιναφετς said...

Και το Δεκέμβρη γιορτάζουμε Μαριλίτσα μου...όλοι μας!
Νομίζω πως ένα από τα πολύ καλά του διαδικτύου, είναι πως όλες οι ευχές μπορούν να ταξιδεύουν ατελείωτα και είναι πάντα τόσο καλοδεχούμενες, τόσο τρυφερές...τόσο όμορφες!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια με ευχές για έναν πανέμορφο Δεκέμβρη! :))))))))))))))

7/12/11 09:58  
Blogger marilia said...

Όχι, όχι! Ο Δεκέμβρης είναι ο μήνας ΣΑΣ!!! :):) Ξεκίνησαμε τις ευχές από την αρχή του και θα σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο, μέσα από την καρδιά μας, ως το τέλος του! ;)

7/12/11 15:31  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home