webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

27.9.11

Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής

Τελειώνει ο Σεπτέμβρης και ο Οκτώβρης έρχεται, όπως αναμενόταν, με ευχάριστες δραστηριότητες και άκρως δημιουργικές! Βέβαια, τα Πρωτάκια μου μ' έχουν ξεκάνει, κυριολεκτικά, και δεν έχω αντοχές για πολλά πολλά -φωνή δε, για... τίποτα!- αλλά θα προσπαθήσουμε γιατί, θαρρώ, αξίζει τον κόπου.

Όλες οι πληροφορίες δίνονται από την αφίσα. Με κλικ μεγεθύνεται.


Όσον αφορά στη δεύτερη δημιουργική δραστηριότητα, ε, αυτή είναι η παλιά -και λίγο παραμελημένη.

Ναι, ναι, η... πρόοδός μου είναι αυτή!




Αυτός εδώ ο Αρκουδάκος με παιδεύει καιρό, αλλά τώρα το πήρα απόφαση να του αφοσιωθώ. ;)

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Εύχομαι σύντομα να μας φέρεις
κι ένα εντελώς χειροποίητο
παραμύθι!

Κράτα καλά!

Φιλιά,
Βίκυ

28/9/11 15:21  
Blogger marilia said...

Βίκυ, έτσι όπως πάω... το μόνο παραμύθι που βλέπω να γράφω θα 'ναι αυτό της καθημερινής μου τρέλας και δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι θα 'χει ωραίο τέλος! Άτιμα, εξοντωτικά πρωτάκια, μου 'χουν βγάλει την πίστη! Ε, εκτονώνομαι κι εγώ στα χρώματα. Όσο για τις λέξεις... θα δω στην πορεία. ;)

Να ομορφοπερνάς! :)

28/9/11 21:43  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Καλη σχολική χρονια Μαριλίτσα μου
και καλό κουράγιο με τα κουταβάκια...
εεε με τα πρωτάκια ήθελα να πω

κοτσυφοφιλώ σε
τσιου!!!

1/10/11 17:13  
Blogger marilia said...

Κοτσυφάκο μου, να 'σαι καλά! :)

αρφ

1/10/11 17:28  
Blogger Άιναφετς said...

Καλησπέρα στην εξουθενωμένη γλυκιά μας δασκαλίτσα!
Δυο ερωτήματα:
1. Στο εργαστήρι γραφής θα παραδώσεις μαθήματα γραφής;
2. Αυτά που ζωγραφίζεις είναι από φωτογραφία ή είναι τα παιχνιδάκια σου;
Έχω μια Κρ.(!) αίσθηση πως όλα θα πάνε καλά και τα παιδάκια σου σε λίγες μέρες θα γίνουν αγγελούδια!
ΑΦ! δημιουργικότατα! :))

5/10/11 16:52  
Blogger marilia said...

Μαγισσούλα, αν σου πω ότι ξάπλωσα 3:20, μου τηλεφώνησε η δασκάλα της ζωγραφικής ότι δε θα κάνουμε μάθημα σήμερα, έκλεισα το ξυπνητήρι και κοιμόμουν ακίνητη ως τώρα, 7:30, τι θα πεις; Αυτό λέγεται εξάντληση. :(

Βρε Μαγισσούλα, εύχομαι να κάνεις χιούμορ και να μη ρωτάς στ' αλήθεια αν θα παραδώσω εγώ μαθήματα. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα πάρω μαθήματα απ' τον κύριο που αναφέρεται στην αφίσα!

2. Αυτά που ζωγραφίζω είναι από πραγματικά αντικείμενα που παρατηρώ. Γιατί ρωτάς; Τι εντόπισες;

3. Αν αυτά γίνουν αγγελούδια, θα κάνω πάρτι και θα παραδεχτώ δημόσια ότι είμαι ουάου δασκάλα!

Απογοητεύομαι, δυστυχώς :(

5/10/11 19:32  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home