webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

23.2.08

123 σελίδα...

Ο sotiris k. και ο Ασκαρδαμυκτί, ζήτησαν να μάθουν για την 123η σελίδα του βιβλίου που διαβάζω τώρα. Ε, λοιπόν, αυτό της εικόνας διαβάζω και μ' αρέσει και πολύ! Αφού κατάφερα να ξεφορτωθώ ένα ογκώδες βιβλίο Φιλοσοφίας, που με βασάνιζε από τον Οκτώβρη, είπα να το ξαναρίξω στα αγαπημένα μου παραμύθια, να δω την υγειά μου!

Οι όροι:
  1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
  2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
  3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
  4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
  5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.
Η σελίδα 123 εισάγει νέο κεφαλαιάκι! "Η τύχη της δασκάλας ή Και τα είκοσι έξι ήταν υπέροχα"...

Η κυρία Βάσω Χαλάλη ακολούθησε τις οδηγίες. Φώναξε πρώτα, όπως έγραφε, τον Αϊνστάιν Τσβαϊνστάιν Ντραϊστάιν και τον Δε Λέει Λέξη και τους παρέδωσε το μαχαίρι.
Ο Δε Λέει Λέξη μοίρασε είκοσι έξι χαρτοπετσέτες στα παιδιά και μία στην κυρία Βάσω.

Ναι... Και τώρα τι; Βγάλατε κάνα συμπέρασμα;
Δεν προτείνω κανέναν για να συνεχίσει. Όσοι θέλουν, ας κάνουν το ίδιο με τη σελίδα 123 του πιο κοντινού σ' αυτούς βιβλίου. Αναρωτιέμαι όμως: Το συμπέρασμα θα 'ταν διαφορετικό αν αναφερόμαστε στη σελίδα 157;

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Μα και βέβαια βγάλαμε συμπέρασμα!!
Τι μας πέρασες;
Δηλαδή εσύ δεν έβγαλες συμπέρασμα διαβάζοντας το δικό μου; :)
Τσ...

Καλά καλά, μη κλαις!!
Κανένας δεν καταλαβαίνει τίποτα, αλλά να ήταν μόνον αυτό!

Σνουποφιλάκι!!!

Καλό βράδυ

23/2/08 21:04  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Καλά να πάθεις με το βιβλίο φιλοσοφίας που σε παίδεψε!
Εγώ σου έλεγα να παρακολουθείς μόνο τις παραδόσεις μου...

23/2/08 23:24  
Blogger Alkmini said...

ε χμμμ... ναι εγω εβγαλα. οτι σου αρεσουν τα παραμυθια ;)
καλή σου μέρα.

24/2/08 12:24  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Γεια σου Μαριλια..
Ξερω οτι δεν σαρεσει καθολου να με βλεπεις (φυσικα δεν εχω καταλαβει το γιατι χεχε)...αλλα σημερα χαζευω
ολη μερα απ το πρωι στα μπλογκς και περασα κι απ το δικο σου!
Αφου βαρεθηκα να βλεπω αυτο το χαζο παιχνιδακι που δεν μπορω να καταλαβω τι ρολο βαραει δεν εχω παρα να συμφωνησω μαζι σου.

Καλη υπολοιπη Κυριακη.

24/2/08 15:08  
Blogger ο δυσλεξικός δάσκαλος said...

Ενδιαφέρον! Ξέρω πολλές δασκάλες που θα ...ταυτιστούν με τη δασκάλα του βιβλίου!

24/2/08 23:31  
Blogger marilia said...

Κύριε συνάδερφε, το συγκεκριμένο βιβλίο θα το δωρήσω στο σχολείο, με τη λήξη της χρονιάς. Και ο νοών...

Πληροφοριακά, σειρά έχει άλλο "παραμύθι", του Ροντάρι αυτή τη φορά -καιρό είχαμε... "Χαμένος στην τηλεόραση και άλλες ιστορίες σε τροχιά".
Και μιας και έχει παλιόκαιρο απόψε... ας τρέξω στο κρεβάτι μου για μια καληνυχτοανάγνωση - δώρο στον εαυτό μου. :)

25/2/08 00:09  
Blogger diavatis said...

βρε μαριλίτσα μου...
δνε είναι μόνο η σελίδα 123...

από τη δική μου σκοπιά ε, δίνεις και κάτι περισσότερο...

φιλί :)

25/2/08 12:45  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,...
Σχηματοποίηση λόγου, θεογονία, κοσμογονία,....
URL : siopi.gr
Γεια....

25/3/08 19:08  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home