webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

25.2.08

Τρέλες

Πριν ένα μήνα και κάτι, στο φόρουμ του eduportal.gr, δόθηκε το διώνυμο: "τηγάνι - εξωγήινος", για να φτιάξει κάποιος ένα τετράστιχο. Ε... να... πειράζει πολύ που... δεν ήταν τετράστιχο; Embarassed


Μες στο τηγάνι βρέθηκε
ένα μικρό φρουτάκι
ένα λιγάκι υπόξινο
καφέ ακτινιδιάκι.

Το κοίταξα καλύτερα,
γεμάτη απορία,
κι εκείνο μου αποκρίθηκε:
"Τι με κοιτάς, κυρία;"

"Λίγο σαν εξωγήινος
μου κάνεις, βρε καλό μου...
Και για το καλό ρώτημα
πώς βρέθηκες εμπρός μου;"

"Άκου, λοιπόν, με προσοχή
όλη την ιστορία
κι έπειτα ξανασκέψου, αν θες,
και κρίνε μ' ηρεμία"

Κάποτε, λέει, στη χώρα του την Ακτινιδιία
κηρύχθηκε ένας πόλεμος
και, για κακή του μοίρα,
εξόριστο ευρέθηκε το έρμο το φρουτάκι
κι ήρθε και προσγειώθηκε μέσα στο τηγανάκι!

Με παρακάλεσε πολύ
να μην το ξεφλουδίσω
και κλαίγοντας μου έλεγε
να μην το τηγανίσω.

"Και σαν τι άλλο, φρούτο μου,
μπορώ να κάνω τάχα;"
"Βάλε με σε μια νόστιμη,
γλυκιά φρουτοσαλάτα!"
είπε κι εγώ απόμεινα λιγάκι απορημένη
μα πριν προλάβω να σκεφτώ...
άλλη ιδέα βγαίνει:

"Θα σε στολίσω όμορφα
πάνω σε μια φρουτιέρα
με μόνη... υποχρέωση
να φτιάχνεις μου τη μέρα!"

Έτσι και έγινε, που λες,
και τώρα το φρουτάκι
κάθεται αναπαυτικά
πάνω στο τραπεζάκι.

Rolling Eyes Ποιητής Embarassed


Δε χρειάζεται ιδιαίτερη αφιέρωση, ε; Embarassed

10 Comments:

Blogger ΚΟΤΟΥΛΑ said...

EKΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ...

25/2/08 10:23  
Blogger diavatis said...

πανέμορφο μαριλίτσα μου...

τα δε smileys "έγραψαν" και αυτά!


και πάλι γλυκοφιλί :)

25/2/08 12:49  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Το άμοιρο το ... ακτινιδιοπροσφυγάκι!

25/2/08 20:32  
Blogger maika said...

αν έχεις τύχη διάβαινε
και ριζικό περπάτα!

χαχαχχαχαχα
τέλειο
πολύ τυχερό το εξωγηινοακτινίδιό σου!!!

26/2/08 10:07  
Blogger Dr_MAD said...

Ουφ! Και δε μπορώ τα αίματα.

Και θα εκπληρώσω το ρόλο μου σα γιατρός (ψώνιο). Το ακτινίδιο είναι το μόνο φρούτο που περιέχει ΟΛΕΣ τις βιταμίνες και μάλιστα σε ικανές ποσότητες. Επίσης είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και δεν περιέχει πολλά σάκχαρα. Αν εξαιρέσουμε ότι είναι ακριβό, αποτελεί το ιδανικό φρούτο

Κι άλλο ιατρικό, αφού μιλάμε για φρουτοσαλάτα. Η μπανάνα είναι η πιο πλούσια πηγή καλίου και μπορεί να αντικαταστήσει ακόμα και τη φαρμακευτική θεραπεία σε περιπτώσεις αρρυθμιών (ταχυπαλμίες, βραδυκαρδίες).

Και ένα τρίτο (το κούρασα). Η βιταμίνη C δεν είναι η πιο ωφέλιμη και αντιοξειδωτική (σσ κατά των ιώσεων), αλλά η Ε. Η Ε βρίθει στα σκόρδα... Για την υγεία σας πρόκειται. Καλημέρες ;-)

26/2/08 12:07  
Blogger marilia said...

Κοτούλα, άσ' τους επαίνους και στείλε κάνα φαΐ!!!

Διαβάτη μου, είμαι ζουρλή εγώ! (αυτό μου το κόλλησε ένας Γιαννιώτης δάσκαλός μου...)

Ναι, το κακόμοιρο! Αυτό είχες μόνο να πεις, Ά(σ)καρδε;

Δε λες τίποτα, Μάικα! Τύχη... βουνό που βρέθηκε μπροστά μου!!! χιχιχι!

Γιατρέ μου, πες τα! Πες τα, γιατί εμένα δε μ' ακούει και το λέει "άνοστο" και "μπλιάχ" και "μα τι φρούτο διάλεξες κι εσύ, ρε παιδί μου;"...! Στην αρχή βέβαια το έλεγα υπόξινο, αλλά μετά γλύκανε πολύ! :) Κάτι ήξερα που το έλεγα νόστιμο και υγιεινό φρουτάκι! ;)
Όσο για τα σκόρδα, γιατρέ μου... έχουμε κόψει τις διπλωματικές μας σχέσεις, χρόνια τώρα! Μάλλον δεν τις αρχίσαμε ποτέ. Ίσως γι' αυτό να 'μαι συνέεεεεεεεεεεχεια αρρωστιάρικο, το κακόμοιρο! :( Κλαψ!

Φιλιά σε όλους σας! Ώρα για το μεσημεριανό πτουπ-νάνι.

26/2/08 15:34  
Blogger diavatis said...

γλυκά σνουποονειράκια τότε...

26/2/08 15:50  
Blogger Aντώνης said...

Και σε ταρτάκι πάντως άνωθεν κακή θέση δεν το λες...

26/2/08 18:52  
Blogger Alkmini said...

πολυ ομορφο ποιηματακι.
μπραβο σου μαριλια
και το ουφακι σε πρωταγωνιστικο ρολο μια χαρα!
αλικοφιλακια

26/2/08 19:21  
Blogger marilia said...

Μμμ, ήταν, διαβάτη μου!

Κάθε άλλο Αντώνη μου! Η καλύτερη θέση για ένα ακτινίδιο! Αχχχχχχχ! Τσάκισα αρκετά αυτό το διήμερο, ντροπή μου! :$

Αλίκη, χεχε... είμαι ζουρλή και δεν το κρύβω. :Ρ:Ρ:Ρ

26/2/08 21:48  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home