webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

26.5.08

Συνεννόηση...

Κυριακή πρωί

-Ντύνομαι και φεύγω...
-Πού θα πας;
-Σ' αγαπάω, βρε μωρό μου!
-Ναι, εντάξει, αλλά εγώ σε ρώτησα πού θα πας!
-Ε, πειράζει που απάντησα σε λάθος ερώτηση;
-Όχι, φυσικά!

Κυριακή βράδυ, κακοδιάθετη στο τηλέφωνο...

-Μ' αγαπάς;
-...Στην Πλάκα θα πάω.

Κακοδιαθεσίας τέλος. Χαχανίζω στο τηλέφωνο τόσο που δε με αντέχει άλλο και το κλείνει! Τόσο εύκολο (;) να μου φτιάξει τη διάθεση!

Ευχαριστοφιλάκι γλυκό γλυκό και σφιχτοαγκαλίτσα τόοοοοοοοοοοοοοοοοση! Hug


Purr

13 Comments:

Blogger Dr_MAD said...

Καλη εβδομάδα να έχουμε ρεεε :-D

26/5/08 02:07  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Συνεννόηση ... "φουντούκι"!

26/5/08 08:31  
Blogger maika said...

όλα καλά λοιπόν!!

..μου θύμησες ένα παλιό αστείο ...
πέτα μου έναν κεφτέ
ευχαριστώ, δεν καπνίζω..
;0))

26/5/08 15:23  
Blogger marilia said...

Γιατρέ, αυτή την ευχή θέλω να την ακούω, καθότι, τώρα τελευταία, πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να πιστέψουμε ότι η βδομάδα θα 'ναι καλή. Τρεις ολόκληρες έμειναν ακόμα... :(

Εμείς και οι Τσιπ $ Ντέιλ, σκιουράκι μου! :)

Αυτό ακριβώς, maika, αυτό ακριβώς!!! :)

Σνουποφιλιάαααα!

26/5/08 17:23  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Τώρα εγω να μιλήσω...η να μην
μιλήσω?
Μπα!!! δεν λέω τιποτα...


καλή βδομάδαααααα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

27/5/08 01:34  
Blogger Dr. Feleki said...

ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Πειραζει που μονο αυτη την συννενοηση καταλαβαινω εγώ;
Ααααααψογοι θα πω....

27/5/08 15:34  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Κατεργάρα γυναίκα!

27/5/08 15:52  
Blogger akrat said...

παρακαλώ καθημερινή εγγραφή επικοινωνιών
κάνω μελέτη για τον υπερεαλισμό..

27/5/08 16:20  
Blogger marilia said...

Κοτσυφάκο μου, να μιλάς και να... τσιουρίζεις πάντα, σε παρακαλώ! Μη δημιουργούμε ερωτηματικά εκεί που δεν υπάρχουν... Για πες, λοιπόν. Τι θα 'λεγες...;

Άσε ρε Βρασίδα! Για μια και μόνη φορά ήταν η... συνεννόηση η άψογη. Όλες τις άλλες φορές που τον ρώτησα πού θα πάει, απάντησε... λανθασμένα, κάποιον προορισμό. τςτςτς! Ούτε ένα "σ' αγαπάω" δεν είπε. Ξανα-τςτςτς!

Εγώ, ταχυδρόμε; Εγώ είμαι... σνούπι. Αρφ! ;)

Τα εν οίκω, akrat, μη εν δήμω! Ντροπή, καλέ!

27/5/08 17:05  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Απο Ελληνική ταινία ατάκα:

-Εμένα πάρε με με το καλό
να γίνω μούσι να με ξυρίσεις...

Ετσι θέλει με το καλό....

χαχαχαχα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

29/5/08 17:06  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Εγώ πάλι μια χαρά σας βρίσκω! Προσοζή σε Ασκαροτυπάδες Μαριλού!!!!!!!! ;)

30/5/08 05:42  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

τσίου
τσίου
όσιου τσιίίόοοοοοουουυυυ!!!!

τσίου????

30/5/08 17:47  
Blogger marilia said...

Πράγματι, Ηλία μου, πρέπει να τους προσέχει κανείς αυτούς τους τυπάδες...

Αρφ κοτσυφάκο. :)

30/5/08 19:08  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home