webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

3.6.08

Παιχνιδάκι


Η πρόθεσή σου, βρε σουπιά,
δεν απαιτεί σοφία!
Η παρεούλα να γελά
με έμμετρα αστεία


Γλαρένια, το τετράστιχο...
πήζει με τόσες λέξεις
"αταίριαστα" διώνυμα
δώσε αν θες να παίξεις.

Ας πούμε, για δοκίμασε
να μπλέξεις το "παγάκι"
μ' ένα ζεστό και ροζαλί
μωρουδιακό "καλτσάκι"!

Λέξεις μ' αρέσει να κεντώ
χωρίς πολλή σοφία
κι αρέσει μου όταν γρικώ:
"Σουπιά! Είσ' εσύ μία...!"

Την παρεούλα την καλή
άλλο δε θα κουράσω
φλυάρησα με πρόθεση
μόνο να διασκεδάσω!


Η Γλαρένια με προσκάλεσε να φτιάξω ένα τετράστιχο με τις εξής λέξεις: σοφία, παρεούλα, πρόθεση, σουπιά. Σειρά να παίξουν οι:

mortal
MAD
θαλασσινή
ακτινίδιο

*Η εικόνα είναι άσχετη με το θέμα... χιχιχι

13 Comments:

Blogger neoinileias said...

Συγνώμη για την όχληση, αλλά κάνουμε διαφήμιση στο blog http://neoinileias.blogspot.com/
ελπίζουμε να συνεχίσετε να μας διαβάζετε...

3/6/08 22:55  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Είσαι μεγάλη στιχοπλόκα!
κλαπ κλαπ!

3/6/08 22:58  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Τέλειο....
Δεν το περίμενα να είναι και μακροσκελές

Τώρα αυτό ποιού είναι...με μπερδέψατε...

Σουπιά...εγώωωωω;
;-)))

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

4/6/08 01:25  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Αυτό είναι της Μαριλίτσας Γλαρένια μου!
Το ακτινίδιο ... μαγειρεύει ακόμη τη σουπιά...

4/6/08 07:42  
Blogger βασίλης said...

Η σουπιά είσαι εσύ μου φαίνεται.. Στιχοπλόκα Μαριλία.. :) Καλημέρααα

4/6/08 07:48  
Blogger Dr_MAD said...

Η Σοφία ποια είναι?

Η Βασίλισσα?
Η Καρβέλα?

Όχι? α!...

Μαμάτο το στιχουργικό, μόνο που εγώ δεν ξέρω αν τα καταφέρω. Συνήθως γράφω βρισιές όταν μου βάζουν να σκαρώσω ρίμες. Ουφ! Θα δείξει :-P

Καλημέρααα

4/6/08 08:31  
Blogger Dr. Feleki said...

Τςτςτς...τοσοι στιχοι για να μας πεισεις οτι η εικονα δεν εχει σχεση... γκουχ....
Χοχοχο, ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΛΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Καλοκαιριασε... :)

4/6/08 14:07  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Άψογη όπως πάντα!!!
Παω κι εγω να μαγειρέψω
το δικό μου χαχαχαχα

Οσο για την φωτογραφία...
πόσο άσχετη ειναι
Μαριλίτσα μου?
χαχαχα

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

4/6/08 16:40  
Blogger marilia said...

Διαβάζοντας τα σχόλιά σας έχω να επισημάνω ότι, λίγο πολύ, όλοι σουπιά με λέτε. Ούτε ένας δεν προτίμησε τα καλαμαράκια; τς τς τς

Δεύτερον, η εικόνα ήταν είπαμε σχετ..... εεεεε άσχετη με το θέμα! :Ρ:Ρ:Ρ

Πολλά σνουποφιλιά σε όλους σας :))

4/6/08 23:03  
Blogger ο δυσλεξικός δάσκαλος said...

Εύγε! Εχεις ταλέντο με τις λέξεις! Υποψιάζομαι ότι βοηθάει και η καταγωγή...

4/6/08 23:19  
Blogger Thalassini said...

Mariliaki ευχαριστώ για την πρόσκληση! Θα το προσπαθήσω αλλά μου βάζεις δύσκολα!

φιλιά πολλα στη πατρίδα!

5/6/08 14:30  
Blogger maika said...

έσκισες λέμε!!!!
φιλιά

9/6/08 09:32  
Blogger Dr_MAD said...

Το έγραψα και στη Μαριλένα που με καλεσε επίσης (γιατί σε μένα βρε παιδια, αφού με τα ποιήματα ΔΕΝ!)

Κάλεσα τη Σοφία
να έρθει παρεούλα
να γίνουμε στουπιά
Με πρόθεση ΚΑΜΙΑ!
Δεν ήρθε η Σοφούλα.
Δεν ήρθε, η σουπιά...


Φιλάκι ρεεε
Σε μια ανάσα ήρθαν οι διακοπές σου!

12/6/08 00:59  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home