webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

22.3.09

41 σ' αγαπώ

Σ' αγαπώ γιατί:

  1. είσαι γλυκός μαζί μου
  2. είσαι έξυπνος
  3. έχεις χιούμορ
  4. με κάνεις να αισθάνομαι όμορφα
  5. με κάνεις να χαχανίζω
  6. βρίσκεις το χαχανητό μου ωραίο
  7. έχεις παυσίπονα φιλιά
  8. και ιαματικές αγκαλιές
  9. με ενθαρρύνεις σε ό,τι κάνω
  10. ξέρεις ένα σωρό ιστορικά κουτσομπολιά
  11. γελάς σαν μωρό και η φλεβίτσα στο μέτωπο χορεύει
  12. είσαι... υπνοπόταμος
  13. τεντώνεσαι σαν μπεμπούλης όταν ξυπνάς
  14. μ' αφήνεις να σε φωνάζω "ακτινίδιο", ενώ τα σιχαίνεσαι
  15. δέχεσαι να κάνουμε πράγματα που δεν πολυσυμπαθείς
  16. είσαι... χαζουλιό
  17. πηγαίνουμε βόλτες
  18. μου λες την πρώτη "καλημέρα" της μέρας
  19. ...και την τελευταία "καληνύχτα" το βράδυ
  20. ξαγρυπνάς μαζί μου όταν είμαι αγχωμένη
  21. θεωρείς την γκρίνια μου χαριτωμένη
  22. με νανουρίζεις με τη φωνή σου τα βράδια ("μίλα μου")
  23. πάντα με σώζεις μερικά δευτερόλεπτα πριν την... ανακοπή
  24. με βοηθάς στις δουλειές του σπιτιού
  25. αλλάζεις πάντα τη σωστή λάμπα!
  26. μ' αφήνεις να κλέβω γουλίτσα απ' τον καφέ σου
  27. με ενημερώνεις πάντα ότι... "επιστρέφεις σύντομα"
  28. τρως ό,τι σου ετοιμάζω ακόμα κι αν δεν το 'χω πετύχει
  29. μιλάς όμορφα
  30. με κρατάς σφιχτά όταν φοβάμαι
  31. με βοηθάς στα Θρησκευτικά
  32. ...και στην Ιστορία
  33. εκτιμάς τον καθημερινό μου κόπο
  34. υπομένεις κάθε βράδυ σιωπηλά το "περπατάμε, περπατάμε, περπατάμε..."
  35. μ' αφήνεις να κοιμάμαι όση ώρα θέλω το πρωί
  36. με βάζεις νωρίς για νάνι
  37. με νοιάζεσαι
  38. μ' αφήνεις να σου... ζουμπάω το κεφαλάκι
  39. ...ενώ εσύ δεν ζουμπάς το δικό μου
  40. φιλάς πολύ γλυκά και τρυφερά
  41. μ' αγαπάς κι εσύ!

16 Comments:

Blogger George said...

εδώ υπάρχει ενας έρωτας μεγάλος ή κάνω λάθος??????/
Βέβαια το πιο ωραίο είναι οτι αλλάζει πάντα τη σωστή λάμπα!! Βρε τον άτιμο πως καταφέρνει να δεί ποιά είναι η σωστή???
Ε????

23/3/09 09:57  
Blogger aktinidio said...

Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριλίτσα και για τις ευχές και για τα καλά σου λογάκια!
Να συμπληρώσω άλλο ένα "προσόν" μου;
Σου τρίβω την κοιλίτσα όταν έχεις πόνους περιόδου...

23/3/09 14:37  
Blogger marilia said...

Φρουτάκι μου, μην τα λες όλααααααα!!!
Να σε χαίρομαι, καρδιά μου! :)

Γιώργο, το θεωρείς εύκολο να βρει τη σωστή λάμπα;;; Μην επιμένεις, δεν πρόκειται να μαρτυρήσω το ταλέντο του! Μην επιμένεις!!! :):):):)

23/3/09 15:49  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μαριλίτσα, έκανες ένα μεγάλο λάθος!
Παραβίασες τον "χρυσό κανόνα" των γυναικών: "ποτέ δεν εκθιάζουμε τον άντρα μας γιατί ανοίγουμε την όρεξη των άλλων!"
Καλά ξεμπερδέματα τώρα...
Εκτός κι αν θες να το ξεφορτωθείς το φρούτο μια ώρα αρχίτερα.!

23/3/09 16:12  
Blogger marilia said...

Ποια θα καταδεχτεί ένα... δαγκωμένο ακτινίδιο; Δεν είναι καθόλου αγαπητό φρούτο. Αλλά, μην κουράζεσαι, το φρουτάκι μου δε θα αποτελέσει ορεκτικό για καμιά άλλη.

Αν δεν την πεις την κακία σου θα σκάσεις, ε; Και ποιος θα σε σώσει εσένα στο παρά τρίχα;

23/3/09 16:19  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αυτός είναι!
Τυχερουυυυύλααααα....
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

23/3/09 16:34  
Blogger marilia said...

Πράγματι, Γλαρένια μου! Αλλά πρέπει να το καταλάβει και ο ίδιος! ;)

σνουποματς

23/3/09 18:09  
Blogger mortal said...

'Ολα τα σ'αγαπώ...

25/3/09 00:06  
Blogger George said...

Χρόνια πολλά σου είπαμε για την ημέρα ??
Λέμε τώρα ε!!!!!

25/3/09 22:52  
Blogger marilia said...

mortal, σωστά! ;)

Γιώργο, ευχαριστούμε ;)

25/3/09 22:57  
Blogger βασίλης said...

Ακου υπνοπόταμος... Α, ρε φρούτο τυχερό, "όλα σ' αγαπάνε" που λεει κι ο Γονίδης

26/3/09 11:06  
Blogger marilia said...

Βρε Βασίλη, γιατί σου κάνει εντύπωση; Αφού αυτό το έχουμε ξαναπεί!!! ;Ρ

26/3/09 13:21  
Blogger marilia said...

Για να δούμε τη δοκιμή στη νέα ζώνη ώρας... GMT +3.

29/3/09 13:08  
Blogger marilia said...

Δούλεψε! χα!

29/3/09 13:08  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γειά σου Μαρίλια από τα μουχλιασμένα Γιάννενα που επιτέλους είδαν λίγο ήλιο αλλά σύμφωνα με το καταραμένο meteo.gr ο χειμώνας δεν λέει να ξεκουμπιστεί ακόμη :( Any way... Σου εύχομαι να τους εκατοστήσεις τους λόγους ν' αγαπάς το φρουτάκι σου!!!

29/3/09 21:11  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ, Ιωάννα! Κι εγώ εύχομαι να τα εκατοστίσει το φρουτάκι μου για να το χαίρομαι τόοοοοοοοοοοοοσα χρόνια! :)
Τα Γιάννενά μου... μ' αυτό το θεσπέσιο καιρό που πάντα βρέχει και σου κάνει τα νεύρα κορδέλες! Πόσο μου 'λειψαν! Ελπίζω να τα καταφέρω να 'ρθω το Μάη!

29/3/09 21:15  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home