webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

3.9.08

Διαμαρτύρομαι ρονταρικά!


Ζούσε ένα φρούτο χνουδωτό μες στη φρουτιέρα
που τ' άρεσε να τρώει μαρμελάδα όλη μέρα
ακόμα και τηλέφωνα αμελούσε να καλέσει
και στο μικρό σνουπάκι του έπαψε να αρέσει
το άτιμο ακτινίδιο που ζούσε στη φρουτιέρα!

Ένα σνουπάκι έμεινε απόψε μοναχό του
το φρούτο του το ξέχασε και σκάει απ' το κακό του
εκδίκησ' άλλη δεν μπορεί τώρα ευθύς να πάρει
απ' το να φτιάξει λίμερικ που 'μαθ' απ' το Ροντάρι
το έρμο το σνουπάκι μας πλαντάει απ' τον καημό του.

11 Comments:

Blogger mortal said...

Στα φρούτα τα αχάριστα
μη δίνεις σημασία
άφησέ τα ...απότιστα
να πάθουν ξηρασία!

4/9/08 01:00  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μαριλίτσα, νομίζω πως άδικα ανησυχείς.
Το "ακτινίδιο" μπορεί να αργεί αλλά δεν ... παραμελεί!
Μου φαίνεται πως χθες βράδυ το είδα σε μια υπογεια τεβέρνα στο Μοναστηράκι να κατεβάζει κεμπάπ και μπιρες μ' έναν φίλο του!
Και μου είπε να σου μεταφέρω κι ένα ποιηματάκι:
Φωνές απ' το φοιτηταρίο
γιούχα και παλαμάκια
κι όλοι μαζί στο καπηλειό
ετρώγαμε σουβλάκια!

4/9/08 15:03  
Blogger marilia said...

Νομίζω ότι, mortal μου,
έχεις και πάλι δίκιο
μια τιμωρία σκέφτομαι
που δε θα είν' αστείο!

Άσκαρ,
Φωνές, μπιρίτσες και λοιπά,
να μη τα λέει σε μένα
γιατί τα... κουκουτσάκια του
θα βγάλω ένα ένα!

Πες στο φρουτάκι να γενεί
πάλι γλυκό και φίνο
και τότε πάλι ταχτικά
φιλάκια θα του δίνω.

4/9/08 22:21  
Blogger Dr_MAD said...

Μαριλίτσα μου σε πείραξε το παλιοακτινίδιο? Μην ακούς που και καλά είναι το μόνο φρούτο που έχει όλες τις βιταμίνες. Αυτά άκουγε τόσα χρόνια και έχει γίνει diva

[αληθεια, αμα σε πείραξε πες μου να διοργανώσω διαμαρτυρία]

[θέλω λίγη δράση, γι'αυτό πλάθω ιστορίες :-P]

5/9/08 07:40  
Blogger marilia said...

Δράσε, γιατρέ μου, δράσε! Κάνε αυτό το άθλιο καφεπράσινο φρούτο να μη με παραμελεί ένα ολόκληρο απόγευμα! Δράσε για να μάθει αυτό! Μμ!

5/9/08 14:01  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Που να παει Μαριλίτσα μου?
πάλι εδω θα γυρίσει!!!!
χαχαχαχαα

Σα να το βλέπω να ρχεται

τσιου!!!!!!!1

5/9/08 15:33  
Blogger ΔΗΜΗΤΡΗΣ said...

ακτινίδιο....
και πινε μπυρες.. πινε μπύρες... πινε μπύρες...
επίσης....αστες να λένε....άστες να λένε...εκείνες μόνο ξέρουν...και μέσα τους θα κλαίνε...

6/9/08 15:55  
Blogger Αννα said...

To προηγουμενο σχολιο που διεγραφη ηταν δικο μου..Μπηκα καταλαθος με λογαριασμο μιας φιλης και το εσβησα...

Φρουτακι για προσεξε λιγο παραπανω το κοριτσι!!!
Το καλυτερο παιδι εχεις..Ομορφη, εξυπνη, και με πικρα...
Μη τη στεναχωρεις λοιπον γιατι χθες μου εφεραν δωρο ενα αποχυμωτη!!!

6/9/08 16:13  
Blogger marilia said...

φρούτο, φρούτο, είσ' εδώ; κουμπαρούλη, τον βλέπεις εσύ, από 'κεί ψηλά;

Πιγκουΐνε, το νου σου, γιατί δεν τα πάω καλά με τα... πουλερικά. Πόσο μάλλον μ' αυτά που αντέχουν στα κρύα και κολυμπάνε κιόλας! Γκρρρρρρ!

Αννούλα, κυρίως με... πίκρα! :Ρ Πάνω του, Άννα, πάνω του!!!

6/9/08 17:21  
Blogger Unknown said...

kyria t kanete ? eimeis eimaste oloi polu kala k fetos sthn ekth exoume mia kainouria kuria nomizw pws einai kalh ,thn lene spiridoula. eseis poia ta3h peirate fetos?

15/9/08 14:44  
Blogger marilia said...

Αυτό το roza, βγαίνει από το Ροζίνα και είσαι το Μικρό μου Πόνυ; Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω!!!
Είμαι μια χαρά, διορίστηκα στο Ηράκλειο και έχω κι εγώ μια Έκτη με 21 παιδιά! Σήμερα κάναμε και το πρώτο μας μάθημα... Το σχολείο μας είναι ολοκαίνουργιο, αλλά εμένα μου λείπετε εσείς και ο κυρ Ηλίας. :( Δώσε χαιρετίσματα σε όλα τα παιδιά και πες τους καλή πρόοδο εκ μέρους μου. Κοίτα να διαβάζεις, γιατί... θα ουρλιάξω από μακριά, κακομοίρα μου! :):):)

Φιλάκια πολλά και καλή σας χρονιά!

Υ.Γ. Βρε, πόνυ μου, εγώ σου 'μαθα να μιλάς και να γράφεις στα Ελληνικά! Αυτό το αλφάβητο, πού το 'μαθες;;;;;

15/9/08 16:45  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home