webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

4.3.09

Μονοκοντυλιές

Σήμερα είχαμε σεμινάριο επιμορφωτικό για τις Νέες Μεθόδους Διδασκαλίας -Θεέ μου, πότε θα παλιώσουν, επιτέλους; Είχα, που λέτε, εφοδιαστεί με μπλοκάκι, στυλό, μολύβι και γόμα και... ορίστε τι άκουσα για τη Διαθεματικότητα, την Ευέλικτη Ζώνη, τη μέθοδο Project και το Ολοήμερο...




Όταν γύρισα σπίτι, πήρα τα χρώματά μου...

...και...


Τελικά, μια χαρά πέρασα! Επιμορφώθηκα διασκεδαστικά! ;)

11 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ευτυχώς που υπάρχουν κι οι μονοκοντυλιές και γλυτώνουμε το κοψοβλέβιασμα!

Γουρουνάκι δεν έφτιαξες...

4/3/09 19:03  
Blogger anima rana said...

Βάλε χρώμα στη ζωή μας!!!! Τα πιο όμορφα σχέδια δεν γίνονται όταν κάτι άλλο μας κάνει να βαριόμαστε αφόρητα?

4/3/09 21:40  
Blogger marilia said...

Ασκαρδαμυκτούλη μου, να τις δοκιμάσεις κι εσύ τις μονοκοντυλιές! Είναι πολύ όμορφες! Γουρουνάκι δεν έφτιαξα λες; Χμ... Έχω ένα ήδη έτοιμο! ;)

Βατραχάκι μου, δεν ήταν αφόρητα βαρετά, απλώς ήταν εντελώς γνωστά και γι' αυτό βρήκα χρόνο να... δημιουργήσω. Αυτές οι "νέες μέθοδοι" μας παιδεύουν απ' το Πανεπιστήμιο -τέσσερα χρόνια- συν τα πέντε επόμενα χρόνια της τάξης και της... πράξης. Παρόλ' αυτά επιμένουν να μας επιμορφώνουν συνεχώς στα ίδια, ήδη γνωστά, αντικείμενα. Τι να πεις; ...

4/3/09 22:52  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ γλυκούτσικα σχεδιάκια! Αλήθεια δεν αναγνώρισες το παγκάκι Μαρίλια? Πάω στοίχημα ότι έχεις καθήσει άπειρες φορές εκεί!

6/3/09 08:35  
Blogger marilia said...

Ιωάννα, είμαι απαράδεκτη, αλλά δεν το αναγνώρισα αμέσως. Μου τράβηξε την προσοχή η εικόνα στον τοίχο και το αν πρόκειται για μπαμπά και κόρη και... άφησα το παγκάκι που μ' έχει... φιλοξενήσει άπειρες φορές να διαφύγει της προσοχής μου! Μήπως είμαι αχάριστη; :):)

Καλημεροφιλάκι από ένα μουντό Ηράκλειο

6/3/09 08:44  
Blogger George said...

Μια καλημέρα είναι αυτή πες την και ας πέσει κάτω.

7/3/09 12:17  
Blogger marilia said...

Γιώργο, καλησπέρα! :) Γλυκάκι;

8/3/09 20:48  
Blogger dyosmaraki said...

Πολύ μου άρεσαν οι ζωγραφιές σου
Πάντως και η διαθεματικότητα είναι ενδιαφέρον θέμα (από όσο ξέρω δηλαδή)

13/3/09 19:53  
Blogger marilia said...

Δυοσμαράκι μου, ενδιαφέρον θέμα είναι, αλλά μετά από 9 χρόνια σπουδών και δουλειάς, ε, δεν θα ξανανακαλύψουμε τον τροχό!

13/3/09 20:05  
Blogger Dr_MAD said...

πού είναι οι καρδούλες και ο σνούπι??? α! δεν πιστευω ότι είναι δικες σου! χαχαχαχαχα

καλημέρα μουτράκι :D

15/3/09 13:11  
Blogger marilia said...

Δικές μου είναι, ρε Σπιρτούλη, αλήθεια λέωωωωωωω! Να 'ρθεις να σου δείξω το μπλογκ από κοντά! Μμ!

Μμμμμματς! :)

15/3/09 13:20  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home