webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

2.8.08

Κερνάμε...



...λόγω ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!!


Ενημέρωση: ρακή και πίτα γιαννιώτικη (ο Θεός να την κάνει), απ' τα χεράκια μου, για τον Αντώνη και για όσους άλλους επιθύμησαν κρητικά ποτά. ;)

*Τις τελευταίες υπέροχες χορτόπιτες τις φτιάξαμε με τη φίλη μου τη Βάσω, πέρσι, όταν ήρθε εκείνη με διορισμό στο Ηράκλειο. Τι εννοείτε "είναι κακάσχημες";;; Πρώτη φορά φτιάχναμε! Τις δυο όμορφες αριστερά, τις έφτιαξα εγώ! :Ρ

29 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΣYΓXAΡHTHRIA!!!!!!!

Παίρνω το 2 και το 4...
;-)))
Μμμμμουατς

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

2/8/08 01:38  
Blogger νατασσΆκι said...

Μπράβο, μικρή γλυκιά δασκάλα!
:))

Εγώ το ταψί με τα καλλιτσούνια θέλω, κανόνισε!
:p

Μπράβο βρε μικρό, Καλό υπόλοιπο διακοπών τώρα :)



Φιλιά πολλά πολλά -θα τα πούμε

2/8/08 09:31  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Περσινές χορτοπιτίτσες θα μας κεράσεις μωρό μου;

Θα πάρω και το Ακτινίδιο να έρθουμε Κρήτη και να πάμε όλοι μαζί στην πρωτοβάθμια στις 25!

2/8/08 10:12  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ όλους σας πολύυυυυυυυυυυυυυυ!!!

Γλαρένια μου, νομίζω ότι ξέρεις να εκτιμάς σωστά... ;)

Νατασσούκο, έλα εσύ και... εύκολο πράγμα το ταψί τα καλτσούνια! Η μαμά Μαρία να 'ν' καλά...

Μωρό μου, είναι φρεσκότατες από τη στιγμή που φωτογραφήθηκαν ακόμα ζεστές! Για περισσότερο "φρέσκα" κεράσματα και για περισσότερη γεύση, σας περιμένω στην Κρήτη. ;) Θα σου βάλω εγώ μερικές ζεστές ζεστές σε ταπεράκι για τις 21, γιατί η αναμονή και η ορθοστασία στην Α/θμια αναμένεται μακρά... :Ρ

2/8/08 10:49  
Blogger Αννα said...

Συγχαρητηρια!!!
Σιδηροκέφαλη!!!
Ηρακλειο διοριζεσαι μικρη μπουμπου;

2/8/08 11:35  
Blogger marilia said...

Άννα, σ' ευχαριστώ! Ναι, στο Ηράκλειο διορίζομαι. :)

2/8/08 14:23  
Blogger Μαρια Νικολαου said...

Aυτο το μεσαιο μοιαζει με τουρτα αλλα απο πανω τι εχει???

2/8/08 23:34  
Blogger marilia said...

Πάντως, σίγουρα δεν είναι σουπιές! χιχιχιιχιχχιχιχι! Δυο "φλούδες" σοκολάτας, πασπαλισμένες με αμυγδαλόψυχα, αν δεν κάνω λάθος... :)

3/8/08 00:54  
Blogger mortal said...

Για τα καλτσούνια τα Κρητικά υπολόγιζε κι εμένα!
Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία, σε κέρδισε το Ηράκλειο, βλέπω! Οι παλιές αγάπες (Γιάννενα κ.λπ.) έμειναν στα λόγια...

3/8/08 10:57  
Blogger marilia said...

mortal μου, το λέει και η Βαμβουνάκη, αλλά και το τραγούδι: Οι παλιές αγάπες πάνε στον Παράδεισο! ;)
Εγώ σε υπολογίζω, ...καρδουλοκουταβάκι μου, εσύ έρχεσαι; Για να σε δω, για να σε δω...

3/8/08 11:11  
Blogger αντωνης said...

Καλημερα και απο δω.
Συγχαρητηρια για το διορισμο. Εισαι και Ηρακλειωτισσα διαβασα στο προφιλ σου, πολυ ωραιο να διοριζεσαι στον τοπο σου.
(εχω ιδιαιτερους δεσμους με την πολη, ειναι η γυναικα μου απο κει).

Ενα χορτοπιτακι να παρω και γω, αλλά χωρις μια ρακη;
:)

3/8/08 12:49  
Blogger marilia said...

Αντώνη, ευχαριστώ! Όχι μόνο ρακή, αλλά ΚΑΙ πίτα απ' τα χεράκια μου. Έτσι, για να μην έχεις να πεις τίποτα για το νησί της Γυναίκας. ;) Και να διαβάσεις "το Νησί", είναι υπέροχο βιβλίο!

Υ.Γ. α, το "όπου σε πάει η καρδιά", ήταν κι αυτό τίτλος, αλλά δε με ικανοποίησε τόσο...

3/8/08 13:08  
Blogger αντωνης said...

Το νησι σας για μενα ειναι το ομορφοτερο μερος της Ελλαδας. Εκτος συναγωνισμου.
Αλλά εμενα μου αρεσει και η πολη σας, το Ηρακλειο. Και ο νομος, οσο εχω προλαβει να γυρισω ειναι πανεμορφος.
Φετος δεν θα κατεβουμε, αλλά του χρονου ΣΙΓΟΥΡΑ.

:)

3/8/08 13:13  
Blogger o βασιλιάς του δάσους said...

niammm niammm.
:)
sinxaritiria ! ! !
poli kalo to post sou kai oi idees sou.

i xortopita einai i spesialite mou..os katikos tou dasous fisika:)

kali sinexia.

3/8/08 16:47  
Blogger Νικόλαος Παπουτσής said...

Κουμπαρούλα μου συγχαρητήρια
καρδιά μου
Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή?
Τα καλύτερα έρχονται !!!
Καλα να περάσατε το υπόλοιπο
καλοκαίρι!!!
Και που είσαι? φίλησε μου τους όλους

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!!!

3/8/08 17:49  
Blogger marilia said...

Βασιλιά, πάρε κέρασμα! Και όταν θα κάνεις χορτόπιτα... πες μου να σου πω τη διεύθυνση που θα δώσεις στην κούριερ για να μου φέρει το... ταψάκι! χιχι! :)

Κουμπαρούλη μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Ε, δεν ήταν έκπληξη, το περιμέναμε. Πέρσι έμεινα έξω για μισό μόριο (=15 μέρες περίπου). Απλά, φέτος, το Υπουργείο είπε να μας εκπλήξει και να προχωρήσει γρήγορα τις διαδικασίες. :)
Κοίτα να περάσετε όμορφα και να προσέχετε όλη η κοτσυφοοικογένεια κι εγώ... θα αρχίσω τα φιλιά πάραυτα, για να στους φιλήσω όλους! :Ρ:Ρ:Ρ

μμμμμμμμμμμμμμμμααααααααααρφ!

3/8/08 18:13  
Blogger Unknown said...

Μαριλι ατι διαβασα κερασματα λογω διορισμου? Συγχαρητηρια και το καλυτερο οτιμενεις στον τοπο σου πατριωτακι.Δεν θα παρω γιατι εχω σκασει απο τις λιχουδιες απο τοτε που ηρθαμε στο ρεθυμνο.Θα φυγω διακοσια κιλα.Και παλι με το καλο οδιορισμος.Φιλιακια απο ρεθυμνο ελευθερια

3/8/08 19:42  
Blogger Βίκυ said...

Συγχαρητήρια!
Όλα τα καλά και φιλί πολύ πολύ!

3/8/08 21:24  
Blogger Aντώνης said...

Κοντά στα παγωτά, βάλε και άπειρα μυζηθρόπιτάκια με μέλι και χορτοπιτάκια! Έφαγα πάμπολλα δέκα μέρες στο νησί σου... κι αύριο το αποχαιρετώ :( Φιλιά από Χανιά!

4/8/08 00:57  
Blogger dyosmaraki said...

Εγώ μπορώ να πάρω ολόκληρο το 1 ή άργησα????
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και σιδεροκέφαλη! Καλή δύναμη και καλές εμπνεύσεις. Τα παιδάκια χρειάζονται ανθρώπους σαν και σένα μαριλίτσα με μεράκι και αγάπη για την δουλειά αυτή.
Φιλιά και μια υπέροχη εβδομάδα εύχομαι!

4/8/08 08:34  
Blogger marilia said...

Ελευθερία, ευχαριστώ! Τα συγκεκριμένα μόνο σε bites μπορούν να σε παχύνουν.

Βίκυ, σ' ευχαριστώ! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς! :)

Καλά, βρε Αντώνη!!! Είσαι στο νησί και δεν έστειλες ούτε ένα τοσοδούλικο μεϊλάκι;;; Ιιιιιιιιι! Ντροπή! Φτου σου! Να μην αβασκαθείς!

Γλυκουλοδυοσμαράκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ! :) Όλο το 1 και άλλα τόσα όταν έρθεις! :)

4/8/08 08:40  
Blogger αντωνης said...

Ποιο νησι καλε;;;
Στην βρωμο Αθηνα ειμαι...

αυτο το ιιιιιιι τι ειναι; marillia σε λεν ή Ζουμπουλια;;;

:)

4/8/08 10:19  
Blogger Meropi said...

Μαριλία μου γλυκιά,
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. Τουλάχιστον θα σου φύγει ένα άγχος, αυτός της δουλειάς. Ωραίες και οι πίττες κλπ. Μου τρέξαν τα σάλια. Κοίταξε τώρα που θα έρθει μια ψυχή στην Κρήτη, που από όσο είδα στη φωτο του blog της, έχει μια κοιλιά ναααααααα, μη φτιάχνεις τέτοια. Χα χα χα!!!

4/8/08 10:47  
Blogger marilia said...

Σε άλλον Αντώνη αναφερόμουν, που βρίσκεται, λέει, στα Χανιά!... :)

Μερόπη, ευχαριστώ! Άγχος με τη δουλειά δεν είχα. Μόνο με την... τοποθέτηση. Ναι, μπορείς να με πεις και αχάριστη...
Όσο για την "ψυχή" στην οποία αναφέρεσαι, εγώ θα την αγαπάω όπως κι αν είναι. Στο κάτω κάτω, οι ψυχές είναι άυλες. ;)

φιλάκια

4/8/08 14:04  
Blogger Aντώνης said...

Είχα γάμους και χαρές και ένα πρόγραμμα εντελώς ανοργάνωτο... άσε που έτρωγα ήδη τα κέρατα μου και ξέρω ότι από Κρητική φιλοξενία δύσκολα ξεφεύγει κανείς με δύο τρεις μπουκίτσες... Την επόμενη φορά! :)

Υ.Γ. Στο Αμμούδι έχεις πάει ποτέ? Αν όχι, να πας!

4/8/08 14:41  
Blogger nellinezi said...

ΜΑΡΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΚΙ ΜΟΥΟΥΟΥ...ΤΡΕΛΟΔΑΣΚΑΛΙΤΣΑ ΜΟΥΟΥΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!!!

ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΕΤΑΣ! ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΙ ΕΓΩ... ΚΙ ΕΓΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ!

ΣΝΟΥΠΟΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ !

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΨΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΑΡΑ ,ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ?? ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΧΙ !!

4/8/08 16:55  
Blogger Thalassini said...

Mπράβο Μαριλιάκι! Πάντα τέτοια! Τυχερά τα παιδιά που θα σε έχουν δασκάλα!
Φιλάκια πολλά και πολλά φιλιά στο όμορφο νησί μας!

5/8/08 09:27  
Blogger marilia said...

Αντώνη, πάντα τέτοια! Στο Αμμούδι, όχι, δεν έχω πάει. Θα το 'χω κατά νου για διακοπές όμως. ;)

Νέλλι, (καλά το 'γραψα;) μπορείς να τα πάρεις όλα, αλλά... τη σκάρα τη θέλω πίσω πλυμένη! χιχιχιχι!

Θαλασσινή, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πότε θα κατεβείς στα μέρη μας;

καληνυχτοσνουποφιλάκια! :)

5/8/08 23:32  
Blogger mis said...

Interessanti questi piatti, peccato che non so il greco.
Ciao

7/8/08 16:59  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home