webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

16.7.09

Ημερολόγιο ανοιχτό

Καφεδάκι ελληνικό στο μπαλκόνι, ένα κλειστό βιβλίο αταξίδευτο ακόμα, μια φωτογραφική με μερικές φυλακισμένες στιγμές, ένα ημερολόγιο ανοιχτό μπροστά μου κι εγώ σκεφτική, παραδομένη στα καπρίτσια του βοριά, κοιτώ τον κόσμο γύρω μου μέσα από ένα ποτήρι παγωμένο νερό.

Ο αέρας παλεύει να διώξει τη ζέστη και πολλές φορές στον αγώνα του να νικήσει δεν είναι καθόλου φιλικός. Ανακατεύει τα χαρτιά μου, γυρνά γρήγορα τις σελίδες μου, κλείνει βίαια τα παντζούρια αφήνοντάς με έξω, να κοιτώ μια κατάκλειστη πόρτα που δεν αφήνει καμιά χαραμάδα εισόδου.

Το βιβλίο τέλειωσε μαζί με τη μέρα. Η νύχτα ήρθε για την καθιερωμένη της επίσκεψη, φορτωμένη με τα γνωστά πλέον δώρα της: μοναξιά και σκέψεις αρωματισμένες από δυο τρεις γουλιές αλκοόλ.


Update: 17/7/09

Επειδή λέω να κάνω κάνα μπανάκι, αφήνω γλυκό από τα χεράκια μου για όσους περάσουν από εδώ σήμερα που γιορτάζει το Μαρι- μου! :)


27 Comments:

Blogger George said...

Απο μια χαραμάδα του παντζουριού μια αχτίνα πέφτει περνά και κατευθείνεται στα κλειστά μάτια σου. Τα φωνάζει να ανοίξουν. Αρνούνται πεισματικά λόγω του αλκοόλ που είχες καταναλώσει χθες βράδυ. Είναι όμως τόσο επίμονη η αχτίνα που στο τέλος νικά και τα μάτια ανοίγουν. Νιώθεις τις αχτίνες που πλέον έχουν γίνει πολλές και διεισδύουν στον χώρο απο όλες τις γρίλιες του παραθύρου να φωνάζουν την πρώτη καλημέρα. Σηκώνεσαι και χωρίς πολύ σκέψη τα βήματα σου σε οδηγούν στο παράθυρο. Τα παντζούρια ανοίγουν και ένας πλούσιος ήλιος εισβάλλει στο χώρο. Είναι γεμάτος χαμόγελα και συνεχίζει τα παιχνίδια με το σκότος. Κλείνεις απότομα τα μάτια μη αντέχοντας την ξαφνική είσοδο του φως. Πάς στην κουζίνα αφού πρώτα έχεις περάσει απο το μπάνιο για το απαραίτητο πρωινό νερό στο πρόσωπο για να ξυπνήσει και να αρχίσει να νιώθει την καινούργια ημέρα. Ετοιμάζεις το γάλα με τα ίχνη καφέ μέσα του. Δεν προλαβαίνεις όμως να το ετοιμάσεις και ο ήχος του τηλεφώνου που τις περισσότερες φορές είναι για κακό χτυπά επίμονα. Ωχ σκέφτεσαι! Πάλι κάτι κακό είναι. Πηγαίνεις προς το μέρος που το είχες ακουμπήσει χθες το βράδυ. Κανονικά έπρεπε να είχε κλείσει με το τόσο αργά που κινείσαι προς τα εκεί, μα αυτό επιμένει.
-Ορίστε , λες και περιμένεις να καταλάβεις τι κακό έγινε απο τον ήχο της φωνής του συνομιλητή σου.
- Ετοιμάσου ! Ακούγεται η άλλη φωνή.
-Ετοιμάσου σε μισή ώρα να είσαι στην είσοδο του σπιτιού σου.
-Μα ποιός είναι?? ρωτάς.
-Δεν έχουμε χρόνο γι' αυτά κάνε οτι σου είπα
το τηλέφωνο συνεχίζει να είναι στα χέρια σου αλλά δεν ακούγεται πλέον καμιά φωνή. Μόνο το σήμα της τηλεφωνικής γραμμής.
Έμεινες έτσι για λίγα δευτερόλεπτα να αναρωτιέσαι σε ποιόν ανήκει αυτή η μπάσα φωνή που μόλις σε καλούσε να πάς στην είσοδο του σπιτιού σου.\



Έχει και άλλη συνέχεια αλλά νομίζω είναι πρωί και κουραζει να λες πολλά. Ελπίζω πάντως κάπως έτσι να ξημερώσει η μέρα σου.
Την καλημέρα μου.
Την συνέχεια μπορεί να την δώσει όποιος άλλος επιθυμεί. Εγώ για μια καλημέρα πέρασα. :))))

16/7/09 08:23  
Blogger marilia said...

Έι!!! Τι γίνεται εδώ; Γιώργο, με παρακολουθείς; Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ έγινε σήμερα, πριν λίγο! Μόνο που η φωνή στο τηλέφωνο δεν ήταν μπάσα και δε μου έδωσε ραντεβού στην είσοδο του σπιτιού μου, αλλά στο κατάστημα οπτικών. "Ναι, καλημέρα... Τα γυαλιά σας είναι έτοιμα, περάστε να τα πάρετε όποτε θέλετε", είπε η παιχνιδιάρα φωνή. :):):)
Πάντως μ' άρεσε! Για να δούμε, θα το συνεχίσει κανείς;

16/7/09 10:10  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Δε μου λες marilitsa μου.Εσένα ή το Γιωργάκη μας διαβάζω τώρα:

Πάντως και οι δυο εκδοχές πολύ ενδιαφέρουσες είναι, με τη δική σου προς μελαγχολική ή απλά το νομίζω;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

16/7/09 12:39  
Blogger marilia said...

Γλαρένια, το δικό μου ποστ μάλλον δεν είχε ακτίνες φωτός. Ο Γιώργος μάλλον θέλησε, καλά και ντε, να αναγκάσει το φως να περάσει στο σπίτι μου. Μακάρι να καταφέρω κάποια στιγμή να ανοίξω μόνη μου τα παντζούρια και να ξεχυθεί άπλετο φως και χρώμα εδώ μέσα, αλλά για την ώρα... έχω τις κλειστές μου. :)

σνουποφιλάκι

16/7/09 15:30  
Blogger Andria said...

Γράφεις υπέροχα! Συγγραφική πένα διακρίνω! Και μια απορία? Αυτό το βιβλίο που διάβασες, ποιο ήταν?

16/7/09 15:49  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ναι... η κατάσταση είναι ελαφρώς μελαγχολική, αλλά νομίζω πως το άνοιγμα και το κλείσιμο των πατζουριών είναι αντρική δουλειά!

Αλήθεια, δεν θα μας πεις ποιο βιβλίο σε ταξίδεψε και πού;

16/7/09 16:35  
Blogger marilia said...

Άντρια, μην τα παραλές, μας... διαβάζουν! :$:$ Διάβασα το "Βρώμικο Κόσμο" του Τσάρλς Μπουκόφσκι... Μου το χάρισε κάποιο... Επίρρημα! ;)

Ασκαρούλη, με ταξίδεψε σε κάτι καταγώγεια πάνω σε θάλασσες μπίρας. Σκληρό και... βρώμικο, όπως λέει και ο τίτλος του. Όσο για τα παντζούρια, ναι, αντρική δουλειά. Αλλά μέχρι να 'ρθει ο άντρας... μόνιμα, θα το κάνω μόνη μου και αυτό, όπως και την αλλαγή λαμπών... ;Ρ

σνουποφιλιά

16/7/09 16:56  
Blogger marilia said...

ούτε να τα γράψω αυτά τα έρμα τα... καταγώγια, με γιώτα! απαπαπαπα!

16/7/09 16:58  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ντροπή Μαριλίτσα! Τέτοια αναγνώσματα δεν είναι για την ηλικία σου!
Σε λίγο θα διαβάσεις και τις "ιστορίες ενός πορνόγερου"!

16/7/09 16:58  
Blogger marilia said...

Άντε τώρα μην "καρφώσω" το Επίρρημα που μου το χάρισε! Άντε!! (δε θα σε πιάσω στα χέρια μου; Θα σε ξεπουπουλιάσω, άτιμο κινέζικο, σχιστομάτικο παπί!)

16/7/09 17:00  
Blogger George said...

γκουχ γκουχ γκουχ !!!! Είπα να έρθω μια βόλτα. :)

16/7/09 19:29  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μια καλησπέρα κι από εμένα.
Μόνον να μείνεις στο άρωμα από τις δυο τρεις γουλιές.
Το παραπάνω, και με τέτοιες ζέστες...

Άσε τον αέρα να φυσάει.
Κινεί και τη σκόνη που έχει κατακαθίσει!

16/7/09 19:58  
Blogger marilia said...

Καλησπέρα, Γιώργο! :)

Σωτήρη, με ένα ποτηράκι ρακής -όχι γεμάτο- νυστάζω αμέσως! :):) Όσο για τη σκόνη, έλεος πια! Κινείται από τον αέρα και... κατακαθίζει στα έπιπλά μου! Μεγάλη κατάρα αυτό το ξεσκόνισμα πια!

θνουποφιλιά

16/7/09 21:30  
Blogger ------ said...

Χρονια σου πολλά γλυκια μου...στα λεω απο σήμερα γιατι αυριο....σιγά και μην το θυμηθω η αλλοπαρμενη!!!

16/7/09 21:59  
Blogger marilia said...

Ευχαριστώ πολύ, Νανά! Κι εγώ αύριο λέω για ΣΚ στη νότια Κρήτη. ;)

16/7/09 22:29  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια Πολλά!!!
Να χαίρεσαι το ... Μαρινάκι σου ;)

Να είσαι πάντα καλά.

Φιλιά!!!!

17/7/09 01:31  
Blogger Thalassini said...

?????????????????????????????
Είσαι συνονόματη και δεν το ήξερα????
Χρόνια σου πολλα
Πολύχρωμα
αρωματικά
δημιουργικά και ονειρεμένα!!

Να περάσεις όμορφα στα μέρη μας και καλή μας αντάμωση!

Σου απάντησα στο μελάκι σου!

Σε θαλασσοφιλώ!

17/7/09 08:08  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μπεμπούλα, χρόνια πολλάαααααα!

17/7/09 08:34  
Blogger marilia said...

Σωτήρη, σ' ευχαριστώ πολύ! Θθθθθθνουποφιλιά! :)

Θαλασσινή, ναι κι εγώ... θαλασσινή, εν μέρει! Πώς κατάφεραν να μπλέξουν στο όνομά μου θάλασσες (Μαρίνα) κι αστέρια (Στέλα), δεν το 'χω καταλάβει! χιχιχιχι! Να μας χαιρόμαστε, λοιπόν! :)

Μπεμπούλη, ευχαριστώωωωω!! :)

φιλάκια πολλά

17/7/09 09:58  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

17/7/09 12:33  
Blogger  ZouZouna said...

A, απο εχθές ψάχνω που θα αφήσω ευχές, τα κατάφερα τελικώς.

Χρονια καλά, χρόνια γεμάτα με υγεία, όνειρα και ευτυχία!

να είσαι πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη!

κερασοφιλια ζουζούνικα!!!

υ.γ. τι γλυκό ειν' τούτο? για να δω. μπανάνες ορώ? νιάμ, νάσαι γλυκειά σαν κι αυτό.

υ.γ.2 τον τσάρλς που το θυμηθήκαμε τώρα? είπαμε να μαθαίνουν οι νεώτεροι, αλλά το παραααα... αυτό, μέρα πούναι...
σματς

17/7/09 13:57  
Blogger νατασσΆκι said...

Κι εγώ περίμενα καινούριο ποστ, να ευχηθώ, αλλά αν είναι να πας εκδρομή..

Χρόνια Πολλά, μικρή γλυκιά δασκάλα!
Να χαίρεσαι το Μαρί- σου, να είσαι πάντα καλά -κι ας γκρινιάζεις που και που- και να σ' αγαπάνε όσο κι όσοι αγαπάς, κι άλλοι τόσοι :)

Σου στέλνουμε τα φιλιά μας κι από δω, και να περάσεις καλά!

υγ. Αυτή η σκόνη το καλοκαίρι, γκρουμφ!
;)))

17/7/09 14:43  
Blogger Andria said...

Πώπωωω! Καλά που πέρασα!! Θα φάω και γλυκάκι τι καλά!!:-) Χρόνια πολλά πολλά Μαριλία μουυ! Χιλιόχρονη και χορτάτη αγάπη να σαι στη ζωή σου!!
Να τα καλοπεράσεις το ΣΚ!!!
Γιορτινά Φιλάκια!!!

17/7/09 22:31  
Blogger Αννα said...

Χρονια πολλα!!!
Να εισαι παντα χαρουμενη και υγιης και να εχεις διπλα σου αυτους που αγαπας!!!τι γλυκακι ειναι αυτό;;;

19/7/09 12:28  
Blogger dyosmaraki said...

Χρόοοοονια Πολλάαααααα
Σλουρπ!!!!
Να είσαι πάντα καλά και να ταξιδεύεις σε μονοπάτια μαγικά...

20/7/09 12:55  
Blogger βασίλης said...

Χρόνια πολλά και πολύ καθυστερημένα.. Δεν ήξερα για τη γιορτή σου. Φιλιά!

22/7/09 11:19  
Blogger marilia said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές! :)

24/7/09 14:35  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home