webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

30.7.09

Βαριέμαι!

Οι "διακοπές" συνεχίζονται και βαριέμαι απίστευτα! Πεθαίνω από ανία! Γκρινιάρικες, μίζερες, ζεστές διακοπές, όλο ένταση και νεύρα. Είπα, λοιπόν, να εκτονώσω λίγο την έντασή μου και ασχολήθηκα με την... τερατογένεση! :):)


Το πρώτο παιδί (πίσω με... καστανό μαλλί) το λένε Φρόσω και νονά του είναι η papiera! Μεγάλη μου τιμή να βαφτίσει το τερατάκι μου μια τόσο αξιόλογη νονά! Το άλλο μου παιδί, το φιλόμουσο (ναι, σαξόφωνο ήταν να γίνει αυτό το πορτοκαλί πράμα που κρατάει), θα το βαφτίσει η Άντρια, άλλη αξιόλογη νονά! Τις ευχαριστώ και τις δύο!

Εκτός όμως από τις... τερατογενέσεις, ασχολούμαι και με τη μαγειρική. Μάααααααλιστα! Σήμερα, μέσα στη μουρτζουφλιά, είπα να φτιάξω κουνελάκι με πατάτες στο φούρνο. Όμως ακόμα και τα... ζαρζαβατικά μού κάνουν πλάκα, στην κατάστασή μου! Η πατάτα έμοιαζε με καρδιά και η πιπεριά ήρθε να την ενισχύσει! Έλεος δηλαδή! Αλήθεια λέω! Όλο καρδούλες βλέπω γύρω μου, τώρα μάλιστα που νιώθω εντελώς... άκαρδη! Δε με πιστεύετε, ε; Ορίστε λοιπόν!


Και για να μη λέτε ότι μαγείρεψα και το έφαγα όλο μόνη μου... Για κοπιάστε! ;)


27 Comments:

Blogger George said...

πραγματι η πατατα και η πιπερια μοιαζουν με καρδούλες.
:)
Θα ξανάρθω

30/7/09 19:14  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Με τέτοιες λιχουδιές δεν θέλουν πολύ να έρθουν και να μας μπαστικωθούν οι Γιώργηδες και οι Ταχυδρόμοι...

30/7/09 20:10  
Blogger George said...

προς άσκαρ
κοίτα αν αυτοί που πρέπει να είναι εδώ δεν είναι τότε θα έρθουμε εμείς. Α!!!!!!!!!!! έτσι πάνε αυτά :)
Λοιπόν πάω να φέρω την σκηνούλα μου! :)

30/7/09 20:56  
Blogger marilia said...

Ευπρόσδεκτοι και οι δυο τους, Ασκαρδαμυκτούλη!

Γιώργο, ελπίζω να ξέρεις να στήσεις τη σκηνή και να μην την πάρει ο αέρας το βράδυ, οκ; :)

30/7/09 21:43  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ωραίο φαίνεται...αλλά δεν τρώω κουνέλι Μαριλού μου και επίσης ό,τι έχει σχέση με κυνήγι.

Ξέρω αυτός ο πονηρός ο Ασκαρ τι θα κακοβάλει με το μυαλό του, αλλά έχε χάρη που τον συμπαθώ
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

30/7/09 22:20  
Blogger George said...

Μαρίλτσα που να την στήσω???
Θέλω να βλέπω τα αστέρια το βράδυ. Και όταν ο ήλιος ξυπνά να έρχεται πρώτα σε μένα.
Πες μου λοιπόν, και κοψωμεσιάστηκα να την κουβαλάω.

30/7/09 23:42  
Blogger marilia said...

Γλαρένια, έλα εσύ και θα σου ετοιμάσω άλλο φαγάκι!! :) Ούτε κι εγώ το συμπαθώ το κυνήγι. Μόνο κουνέλι τρώω, κοτόπουλο και μοσχάρι. Κάποιες φορές και χοιρινό, αλλά δεν είναι και το καλύτερό μου...

Κάτω, στον κήπο, ρε Γιώργο!!! Πού αλλού να βάλεις τη σκηνή;

31/7/09 01:12  
Blogger George said...

Ναι ρε Μαριλίτσα στον κήπο θα την στήσω!!! Απλά δεξιά ή αριστερά όπως μπαίνεις??? Που έχει καλύτερη θέα ??? Εσύ ξέρεις! Α!!!!

31/7/09 07:31  
Blogger Global Greek said...

χιχι, όμορφος τρόπος καταπολέμισης βαρεμάρας και πολύ δημιουργικός! :-)

31/7/09 15:27  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

πού είν ο Ταχυδρόμος; οέοοο

1/8/09 09:56  
Blogger Thalassini said...

Noστιμιές βλέπω!!
Καλημέρα πατρίδα!
Γυρίσαμε αλλά....
Ελπίζω εσείς να πέρασες-περάσεις-περνάς καλύτερα!
Φιλακια πολλά!!!!!!

3/8/09 11:25  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Διεύθυνση και όροφος παρακλαώώώώώ!

4/8/09 16:56  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Πρόσεχε τα κορδόνια σου μην πέσεις, εσύ!

4/8/09 16:58  
Blogger marilia said...

Ταχυδρόμε, με ένα μέιλ κατ' ιδίαν το ρυθμίζουμε κι αυτό το διαδικαστικό! Το δικό μου το μεϊλάκι φαίνεται, το άτιμο! Το δικό σου; ;)

Ασκαρούλη, εσύ να μη μιλάς και να λαγουμιάσεις πάραυτα, γιατί σε βλέπω φιμωμένο σε λιγάκι. Άντε, μπράβο!

Θαλασσινή, δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα. Κι εκείνο το διήμερο που έλεγα για νότια Κρήτη... $#@%#ά πήγε! Γκρρρρρ!

Global Greek,καλωσόρισες και να περνάς να σε βλέπουμε! :)

Γιώργο, στην άκρη παρακαλώ, γιατί το Ταχυδρόμος έχει λυμένα κορδόνια και δε θέλω κανέναν και τίποτα εμπόδιο στην ασφαλή του προσέλευση. ;)

σνουποφιλιά

4/8/09 18:24  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Εμένα δεν φαίνεται? Το διόρθωσαααααααααααααααααα!!

4/8/09 19:41  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Κι έφτασαααααααααααααα! Να σκάσουν οι ωχτροί μας!

4/8/09 19:43  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ταχυδρόμε, δεν σου λέω τι έριξα μέσα στο φαγητό, αλλά καλά θα κάνεις να μην το δοκιμάσεις!

4/8/09 19:52  
Blogger marilia said...

Τι να δοκιμάσει που γλείψατε και τη γάστρα;;; Πάω να φτιάξω γεμιστά και ελπίζω να προλάβει από 'κείνα.

4/8/09 22:20  
Blogger ΑΧΤΙΔΑ said...

Καλώς σε βρήκα καλέ! Κι εγώ βαριέμαι, κι εγώ ζεσταίνομαι , θαυμάζω τα έργ σου μπράβο κορίτσι μου και το φαγάκι σου υπέροχο .Χρυσοχέρα!

4/8/09 23:22  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Στο λαιμό να σας κάτσει!
Πάω με τον Γιώργο στον Μέρμηγκα και Τσίτζικα να φάμε σουβλάκια...

4/8/09 23:27  
Blogger George said...

ρε αθεόφοβε εδώ μου είσαι πάλι?? Ξεροστάλιασσα να σε περιμένω στου Μέρμηγκα και καλά που σκέφτηκα να έρθω απο εδώ. Ρε πάμε να φύγουμε. Δεν βλέπεις οτι ενοχλούμε? Άσε τα παιδιά ήσυχα.
Πάω να μαζέψω την σκηνή και φεύγουμε.

5/8/09 00:04  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Γιώργο, πρόσεχε πού πατάς!
Έχω ναρκωθετήσει το κλιμακοστάσιο!

5/8/09 00:10  
Blogger George said...

ρε συ μπουνταλά θα με σκοτώσεις. :)
Περίμενε να μαζέψω και μετά τις βάζεις.
Μαριλίτσα να προσέχεις. Έχει σαλέψει το μάτι του. Δεν τον βλέπω καλά τον ταχυδρόμο. Πες του να αλλάξει περιοχή γιατί δεν μπορώ να τον συγκρατήσω άλλο.

5/8/09 00:12  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Χώρα ν' αλλάξει!
Άλλωστε αυτός γυρνάει όλο Λονδίνα και Παρίσια!
Ταχυδρόμε, από Σεπτέμβριο θ' ανεβούν στο Λονδίνο κάτι υπέροχα θεατρικούλια... Τι γυρεύεις εσύ εδώ στην απολίτιστη ανατολή...
Άντε στο καλό και χωρίς διαβατήριο!

5/8/09 00:17  
Blogger marilia said...

αχτίδα, καλωσόρισες! :) Τα παραλές όμως και θα μαγουλοκοκκινίσω... :$

Εσύ πάρε το Γιώργο και πηγαίνετε για σουβλάκια! Γρήγορα! Και αν βρείτε και τίποτα... καλό, μείνετε κι εκεί! τς τς τς! Μπαίνει κόσμος και βλέπει να γίνεστε αφιλόξενοι! Πού; Στο δικό μου το μπλογκόσπιτο!!!

5/8/09 02:12  
Blogger βασίλης said...

Αργησα και δεν έμεινε ούτε μισή πιπεριά.. Καλα εντάξει την επόμενη φορά να μου φυλάξεις!

5/8/09 11:15  
Blogger marilia said...

Βασιλάκι, σε λιγάκι θα σερβιριστούν άλλες πιπεριές! ;) Θα σου φυλάξω τη μεγαλύτερη. :)

5/8/09 11:59  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home