webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

1.12.09

ΣΚ στο Λασίθι






Το project ήταν να πάω με το αυτοκίνητό μου δύο εργάτες στο χωριό του μπαμπά, προκειμένου να μαζέψουν τις ελιές. Όχι, όχι, εγώ δε θα συμμετείχα σ' αυτό το εγχείρημα, ούτε και αρχικά ήταν στο πλάνο να εκτελέσω χρέη... ταξιτζή, αλλά προσφέρθηκα γιατί, πώς αλλιώς θα πήγαιναν 4 άτομα με ένα αγροτικό αυτοκίνητο χωρίς καμπίνα; Έτσι λοιπόν, Παρασκευή μετά το σχολείο αναχώρησα για το χωριό μου. Κοιμήθηκα νωρίς και αχάραγα το Σάββατο με ξύπνησαν για να φύγουμε για το χωριό του μπαμπά στον Άγιο Νικόλαο. Ευτυχώς όλο το project το είδα σαν... εκδρομή! Φωτογραφική μηχανή ανά χείρας, βιβλίο για παρέα, ταπεράκι με μπιφτέκια μαμαδίστικα, πορτοκάλια αλλά καφές ανύπαρκτος!... Μου υποσχέθηκα, λοιπόν, καφέ στον Άγιο Νικόλαο με καλή παρέα! Την Άννα κι ένα... Αστροπελέκι! Γλυκύτατες και οι δύο, ειλικρινά χάρηκα την παρέα και το καφεδάκι μαζί τους. :)

Η θέα ανεβαίνοντας από την Πλάκα, για το χωριό του μπαμπά, μαγευτική! Η Σπίνα Λόγκα πρόκληση και εικόνες από το υπέροχο βιβλίο της Χίσλοπ "το Νησί" έντονες στο μυαλό μου.

Την επόμενη μέρα, την Κυριακή, η διαδρομή θα ήταν ξανά η ίδια. Ο μπαμπάς με ξύπνησε ... βάρβαρα: άναψε το φως μπαίνοντας στο δωμάτιο! Και μαζί με το φως, ξεχύθηκαν στο μυαλό μου και οι εικόνες από την παιδική ηλικία: "Παιδιά, 7:30 η ώρα! Σηκωθείτε! Σχολείο δε θα πάμε σήμερα;"... :)

Αυτή τη φορά η βόλτα μου ήταν ως την Ελούντα για αγορά εφημερίδων. Όμως το καφεδάκι μου είχα αποφασίσει να το πιω στην Πλάκα, στο "Πεύκο" που αναφέρει και η Χίσλοπ, ακριβώς εκεί απ' όπου φεύγουν τα καραβάκια για το Νησί. Αυτή τη φορά... μοναξιές. Βιβλίο και περιοδικό συνόδεψαν το γαλλικό καφέ, ώσπου η ώρα πέρασε και η επιστροφή στη βάση μου σήμανε την αρχή της νέας εβδομάδας.

Τελικά, δεν είναι κι άσχημη η Κρήτη, ε;

Καλό μήνα! Με πολλές όμορφες αποδράσεις! :)

14 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αυτό το σπιτάκι με τα μπλε πορτοπαράθυρα μέσα στο πράσινο, πολύ το ζήλεψα.
ΘΑΥΜΑΣΙΑ Η ΚΡΗΤΗ!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

2/12/09 14:53  
Blogger marilia said...

Γλαρένια, αυτό το σπιτάκι είναι το πατρικό του πατέρα μου, αλλά δε μένει πια κανείς εκεί και είναι αφημένο στο έλεος του χρόνου... Σπίτι παλιού τύπου, με εσωτερική αυλή, χωριστά το δωμάτιο του τζακιού, τα σκαλάκια οδηγούν στη στέρνα για το βρόχινο νερό, ενώ ο διάδρομος οδηγεί προς την τουαλέτα, το βοηθητικό δωμάτιο με τα τρόφιμα, ζυγαριές, πλυντήριο (υπήρχαν κάποτε) και το στάβλο. Έχει πέσει χοροπήδημα εκεί μέσα... :)

2/12/09 15:00  
Blogger astropeleki said...

Και εις άλλα με υγεία! :) Καφεδάκι ξανά όποτε θες Μαριλία μου!!!

2/12/09 17:04  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ερώτηση: τι κοινό έχει η Κρήτη με την ορεινή Ευρυτανία;
Απάντηση: και στις δύο περιοχές κυριαρχεί το ΠΑΣΟΚ, αλλά και στις δύο η Ντόρα πήρε στις προχθεσινές εκλογές πάνω από 90%!
Χεχε... πάλι πολιτικολόγησα!

2/12/09 17:16  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Ζήλεια! Ζήλεια!

2/12/09 17:30  
Blogger marilia said...

Αστροπελέκι, ελπίζω σύντομα! :)

Ασκαρούλη, θα στο πω με ανάλογο στρουμφοΰφος: "Μου τη δίνουν οι πολιτικές συζητήσεις"._

Ταχυδρόμε, ποιος ζηλεύει; Και τι; :)

φιλιά

2/12/09 18:40  
Blogger Αννα said...

Ο επομενος καφες Ηρακλειο...Κατι νομιζω χρωστας αλλα δεν θυμαμαι τι!!!
Αστροπελεκι θυμασαι;;;

2/12/09 22:03  
Blogger Demi said...

Υπέροχες φωτογραφίες Μαριλία!!!κυρίως η τελευταία... με μαγεύει το γαλάζιο της θάλασσας...
πάντα να περνάς όμορφα!!!!!

5/12/09 00:00  
Blogger Andria said...

Πολύ όμορφες εικόνες και λογοτεχνική γραφή που ένιωσα σαν να ήμουν μαζί σας! Αλήθεια τη σύνοδος κορυφής καλέ ήταν αυτή! Οι τρεις χάριτες-bloggers της εκπαίδευσης!Φαντάζομαι συζητήσεις!
Είσαι υπέροχη!
Φιλάκια και καλό ΣΚ!

5/12/09 12:26  
Blogger marilia said...

Άννα, όποτε θέλετε! Ειλικρινά, θα χαρώ πολύ! :)

Demi, δε βλέπεις τίποτα από αυτές τις φωτογραφίες! Έπρεπε να το 'βλεπες! Να 'βλεπες αυτή τη διαδρομή!

Άντρια, όχι και λογοτεχνική γραφή, καλή μου!! Όσο για τη... σύνοδο, όπως το είπες: Κορυφής! χιχιχιχιχι! Αφού ξεχάσαμε να πάμε για φαΐ! Πέρασε η ώρα και δεν το κατάλαβα! Και σου 'λεγα: "Έλα στην Κρήτη" εσύ τίποτα! :Ρ:Ρ:Ρ

φιλιά

5/12/09 16:06  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μια και το θέμα είναι η Κρήτη, γενικά, κι επειδή πολιτικολόγησα στο προηγούμενο σχολιάκι, λέω να το συνεχίσω:
- Γιατί την προηγούμενη Κυριακή έχασε η Κρητικιά;
- Γιατί με το μυλοποταμίτικο φτιάχνεις κεφάλα, ενώ με το καλαματιανό φτιάχνεις Βουκεφάλα!

5/12/09 18:34  
Blogger Mairyliscious said...

αχ τι ομορφα !
ποιο λες του κουτιου τα παραμυθια ??
το αγαπημενο μου φυσικα και δεν το ξεχασα το εκανα επιτηδες για να γραφει και απο καθενα οποιος το διαβασει καλη ωρα οπως εσυ :)

9/12/09 21:48  
Blogger Mairyliscious said...

να το αξιοποιησεις το σπιτι κριμα ..να το φτιαξεις !!!!

9/12/09 21:49  
Blogger marilia said...

Όχι, καλέ, τον Παραμυθά! Δες στα λιγκς μου, αριστερά και πήγαινε, αν δεν το 'χεις κάνει ήδη! Άντεεεε!!! Θα πάθεις κι εσύ πλάκα, όπως έπαθα εγώ κι ένα σωρό άλλοι... Παραμυθομεγαλωμένοι! Πήγαινε!

9/12/09 23:04  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home