webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

9.1.10

Διαδικτυακές... σουπιές!

Ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα από το πρωί. Κάπου ένιωσε να διεκδικούν ένα κομμάτι της και αγρίεψε, ούρλιαξε από θυμό και πόνο. Μέρες παλεύει να ισορροπήσει σε τεντωμένο σκοινί. Μέρες που το γέλιο με το κλάμα έχουν πιαστεί αγκαλιά και χορεύουν ταγκό. Με εναλλαγές του ρυθμού, με ένταση και πάθος. Αυτό όμως το σημερινό δε θα το άφηνε να περάσει έτσι. Θα 'δειχνε, επιτέλους, τα νύχια της και δε θα δίσταζε να τα βυθίσει σε σάρκες εχθρικές.

Την ένταση αυτή προσπάθησε να αποφορτίσει μαγειρεύοντας. Τυχαία άραγε η επιλογή; Σουπιές! Με συνταγή από το διαδίκτυο. Πολύ δεν ανακατεύεται τώρα τελευταία το διαδίκτυο στη ζωή της; Σκέψεις και δάκρυα πάνω από το κρεμμύδι, ένταση και δόντια σφιγμένα κατά τον τεμαχισμό της σουπιάς, δυσαρέσκεια και αγανάκτηση πάνω από το σερβιρισμένο πιάτο. Ε, λοιπόν, οι σουπιές δεν της αρέσουν καθόλου. Το 'ξερε. Αλλά ήθελε να δοκιμάσει για να σφραγίσει οριστικά την άποψή της: δεν τις πάει με τίποτα!

Εκείνη προτιμάει, σαφώς, υλικά πιο ευγενικά, πιο αγνά, λευκά και ήρεμα: Αλεύρι, άσπρο, μαλακό, ευαίσθητο. Γιαούρτι, βελούδινο, απαλό, παιδικό. Φέτα, λευκή, δυνατή, οικεία. Λάδι καθαρό και διαυγές και αβγά, η αρχή της ζωής . Το αποτέλεσμα τη γαλήνεψε...


9 Comments:

Blogger Ταχυδρόμος! said...

Μούρλια!

10/1/10 19:29  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Άσε κάτω τη σουπιά εσύ!

Μαριλίτσα, γκουρμέ το έκανες τελευταία το μπλογκί σου!

Σουπιές με ακτινίδια ταιριάζουν;

10/1/10 19:42  
Blogger marilia said...

Ταχυδρόμε μου, μπλιάχ ήταν. Δηλαδή εμένα δε μου αρέσουν οι σουπιές! Αλλά αν σου αρέσουν, έλα να σου φτιάξω! ;)

Ασκαρούλη, κατηγορηματικά ΟΧΙ! Αλλά είσαι σίγουρος ότι μας έχουν μείνει ακτινίδια;

10/1/10 22:41  
Blogger BIKY said...

Καλή χρονια

Πέρασε από το kate loves greg εχω κάτι για εσένα

11/1/10 01:08  
Blogger Demi said...

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!!
μιαμ...μαρεσουν οι σουπιές...
Μαριλία τα τυροψωμάκια φαίνονται υπέροχα για πες μου πως τα εφτιαξες μήπως τα πετύχω και γώ!

12/1/10 00:26  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μαριλίτσα είσαι μεγάλη ...σουπιά...
Τώρα βρήκες να μου βάλεις τους πειρασμούς, που άρχισα πάλι δίαιτα για αποτοξίνωση
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

12/1/10 17:58  
Blogger marilia said...

Βίκυ, ευχαριστώ πολύ.

Demi, σημείωνε:
1 φαρίνα
2 αβγά
1 γιαούρτι
1/2 ...γιαουρτόκουτο λάδι (και λιγότερο, δε χαλάει ο κόσμος)
400 γρ. φέτα (εγώ έβαλα "μίλνερ εν λευκώ" για λιγότερα λιπαρά)

Αν θες πρόσθεσε μπέικον (εγώ το αντιπαθώ), ή/και άλλα τυριά. Γενικά... κάνε ό,τι θες και ψήσε το! χιχιχιχιχιχχι!

Γλαρένια μου κι εγώ στη δίαιτα είμαι, αλλά αυτά αν δεις τη συνταγή δεν είναι πολύ παχυντικά. Αν στη δίαιτα πεθυμήσεις τυρόπιτα, θα πας στο φούρνο; Με σφολιάτες και λάδια και βούτυρα και τυριά... ό,τι να 'ναι; Όοοοοοοοοχιιιι!!! Τυρομπαλίτσες στη λαδόκολλα!

13/1/10 13:59  
Blogger Demi said...

ευχαριστώ για την συνταγη
σόρρυ αλλα το
γιαούρτι των 250 γρειναι... ή περισσοτερο ;

17/1/10 02:15  
Blogger marilia said...

Νομίζω πως το γιαούρτι ήταν των 220 γρ. Ένα natural 2% έβαλα.

17/1/10 09:33  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home