webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

16.12.09

Κέικ το Λοξό!



Τι, μόνο ο πύργος της Πίζας; ΌΟοοοχι! ΚΑΙ το κέικ μου! Για την ακρίβεια το ΠΡΩΤΟ κέικ μου! Είχα δηλαδή προσπαθήσει και κάποτε, στο Λύκειο, να φτιάξω άλλο ένα, αλλά... κατέρρευσε, ωσάν τη... Ρικομέξ (τη θυμάστε;)!!! Μετά λοιπόν το κέικ-Ρικομέξ, τώρα και το Λοξό Κέικ!

Το πρώτο κομμάτι στην Αχτίδα και τον κ. Δημήτρη για να τους καλοπιάσω και να δείξουν επιείκεια! :):):)

Μπουκίτσα κανείς;;;

12 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Εμένα, αυτό το "σκάσιμο" μού μοιάζει σα χαμόγελο!

Μαριλίτσα μου, το κέικ ήταν υπέροχο και πολύ "χαμογελαστό"!
Άσε που μου θυμίζει το παλιό αντρικό χτένισμα "κοκοράκι"!

16/12/09 18:00  
Blogger marilia said...

Για τα καλά και... χαμογελαστά σου λόγια, ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΪΚ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!

16/12/09 20:32  
Anonymous Ανώνυμος said...

μμμμμμιαααααμμμμ λοξώ ξελοξό, στο ίδιο μέρος θα καταλήξει και την ίδια γεύση θά έχει!!! Και φαινεται νοστιμότατο!!! Μιαμ μιαμμμμμμμ θέλω κομμάτι. Στείλε μου το με κούριερ σε περικαλώ στην Ιεράπετρα!!!

16/12/09 22:59  
Anonymous Ανώνυμος said...

λοξό λοξό λοξό.... γιατί το έγραψα αν ρήμα το πρώτο!!! χιχιχι

16/12/09 23:00  
Blogger Demi said...

Η γευση μετράει marilia .....
καλοφάγοτο!!!!!
Εχω φτιάξει και γώ τετοια κεκάκια αλλα ας ειναι στραβά δε μένει ψιχουλάκι!!!

16/12/09 23:06  
Blogger Andria said...

Καλέ αυτό είναι υπέροχο!! Και μην νομίζεις πως το λέω έτσι απλά για να σε κολακέψω! Η μαμά μου κάθε φορά που έφτιαχνε κέικ φώναζε "Ελάτε να δείτε πώς μου πέτυχε..ΕΣΚΑΣΕ!!! Έσκασε από την νοστιμιά του το κέικ μουυ!!!"
Έ! Έτσι το λεγε, έτσι το`μαθα και άμα τυχόν δε μου "σκάνε" τα κέικ που φτιάχνω δεν το ευχαριστιέμαι!
Κι όμως, είναι μια αληθινή ιστορία!
Καλοφάγωτο Μαριλίτσα!! Γεια στα χεράκια σου!

17/12/09 15:20  
Blogger νατασσΆκι said...

Θα φέρω το πιατάκι μου (όχι το ζωγραφισμένο καλέ, το άλλο) να μου βάλεις 2 κομμάτια, κανόνισε!
:)

(κι αν βρεθούμε, θα σου μάθω να φτιάχνεις το δικό μου σοκολατοκέικ, που πετυχαίνει πάντα)

Φιλάκι!

17/12/09 16:43  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μια χαρά το βλέπω, περίσσεψε τίποτε;

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

17/12/09 17:33  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Είναι στραβό το κέΪκ ή στραβά αρμενίζουμε; Καλημέρες!

18/12/09 13:07  
Blogger marilia said...

Αστροπελέκι, πάει, κατέληξε... ;Ρ Δεν ήταν το νοστιμότερο του κόσμου, αλλά μια χαρά το 'φαγα! χαχαχαχα!

Demi, μια φέτα κράτησα για το δοκιμαστή... μαμά! χαχαχαχα!

Να-τασσσσσσσσάκι, Να-ένας-καλός-λόγος-να-βρεθούμε!!! ΣοκολατοΓιάμμμμμμμιιιι!!! ;)

Γλαρένια, δεν περίσσεψε, αλλά θα φας από το δεύτερο που το 'φτιαξα με μήλο!!
Εσύ πάντα μου διαλέγεις τις καλύτερες εικόνες, εγώ να μην κεράσω φρέσκο κέικ από τα χεράκια μου; :)

Ταχυδρόμε, το ότι αρμενίζουμε στραβά είναι γεγονός! Αλλά και το κέικ δεν πάει πίσω... ;Ρ Σε λίγο θα ξεφορμάρω το δεύτερο να δούμε αν... ίσιωσε. Προλαβαίνεις, έλα!

18/12/09 21:03  
Blogger marilia said...

Άντρια, μου ξέφυγες! Μωρέ, να σκάει, δεν έχω πρόβλημα. Αλλά να σκάει με τρόπο που να του επιτρέπει να... στέκεται μετά! :Ρ:Ρ

18/12/09 21:05  
Blogger marilia said...

Η συνταγή αυτή ήταν από τη συσκευασία της φαρίνας. Το κέικ δε με τρέλανε, ήταν μέτριας γεύσης.

19/12/09 08:57  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home