webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

11.12.09

Πήραν φωτιά τα μολύβια!

Αμάν πια, αυτή η κυρία! Όλο φωνάζει "γρήγορα" και "γρήγορα"! Τι άλλο να κάνω πια για να ευχαριστηθεί; Χθες της έγραψα ότι την αγαπαο. Σήμερα ζωγραφίζω τα μοτίβα μου όσο πιο γρήγορα μπορώ. Μέχρι και το Θ είπα επιτέλους! Κάνω τρομερή προσπάθεια για το Γ και το Δ! Την αφήνω να μου δίνει σφαλιαρίτσες όταν δεν κοιτάω και μετά κάνει την αδιάφορη. Μου τσιμπάει τα μαγούλια συνέχεια. Το πρωί έσκασε στα γέλια όταν με είδε να ζωγραφίζω και με τα δύο χέρια και της είπα να με φωτογραφίσει με το κινητό της γιατί δεν είχε μαζί της τη μηχανή της. Εεεεεεεεεεε, μα πια! Τι άλλο να κάνω γι' αυτήν; Δύο χέρια έχω όλα κι όλα!!!

9 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Κοίτα, για το "γάμα" μην πολυεπιμένεις! Γιατί θα βρεθεί κανένας Τοτός και σου πει τίποτα ουράνιο...

12/12/09 00:00  
Blogger George said...

κοίτα στο Γ έχω και εγώ ένα πρόβλημα. Μήπως να μου το έδειχνες και σε μένα??

12/12/09 00:05  
Blogger marilia said...

Ναι, να σας το εξηγήσω: Λέμε Γιώργος κι όχι Γκιώργκος! Αγάπη κι όχι Αγκάπη. Το καταλάβατε ή να φωνάξω το φατούλι αυτό να σας το μάθει;

Ε, ρε και σας πιάσω και τους δυο! Μαύρο σνούπι που σας έφαγε!

12/12/09 00:46  
Blogger George said...

μα υπάρχουν Μαύρα Σνούπι????
Ρε συ φίλε! Να μας έφτιαχνε σε γκρουπάκι τα ιδιαίτερα να μας έρθει φθηνότερα???
:)))))))

12/12/09 11:33  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Βρες ακόμη 2-3 και κλείσαμε!
Αλλά, όλα κι όλα, εγώ δεν μπορώ να το κάνω και με τα δύο χέρια!

12/12/09 11:41  
Blogger marilia said...

Ε, δεν παλεύεστε άλλο! Κοίτα δηλώσεις τον άλλο!!!

τς τς τς! Άκου... γκρουπάκι!!!

13/12/09 17:21  
Anonymous Ανώνυμος said...

αχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχα σπρίντερ τα έκανες τα παιδιά;;;;;;; Και καλά που δεν παίρνουν αναβολικά :P

13/12/09 18:06  
Blogger marilia said...

Με τα δυο χεράκια βάφω μοτιβάκια
μό-τι-βάκια μο-τι-βάαααα αααα κιααααααααααα!

Πάμε μαζί! :):):):):))

14/12/09 18:44  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όοοοοολε!!!

14/12/09 20:17  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home