webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

21.1.10

Μελάνι κόκκινο



Ανάγκη για στιλό και χαρτί απόψε. Μελάνι κόκκινο να ποτίσει, να μείνει για πάντα εισχωρώντας βαθιά.

Γιορτή σήμερα. Για άλλους. Για μένα ίδια η μέρα. Κοινή. Ρουτίνας. Το πρωί βόλτα στο κέντρο και διευθέτηση οικονομικών εκκρεμοτήτων. Έπειτα στάση σε βιβλιοπωλείο. Αγορές για τα παιδιά μου. Κι έπειτα ζεστή σοκολάτα η οποία τελικά δεν κατάφερε να με μεταφέρει εκεί που υποσχόταν: στην Ουτοπία. Επιστροφή με τελευταία στάση στο σούπερ μάρκετ απ' όπου και η αγορά του μελανιού. Κόκκινο, να ρέει σαν αίμα στο χαρτί, δίνοντάς του ζωή, μεταφέροντας οξυγόνο, αυτό που το κλέβει από μένα και το προσφέρει απλόχερα στο χαρτί να ζωντανέψει.

Κακοδιαθεσία. Μέρες τώρα. Ελλείψεις και κενά. Κακοδιαθεσία που αποτυπώνεται και στο χαρτί. Γράμματα άσχημα, πιεσμένα καιρό και στριμωγμένα σε "ορθές φορές" και επιτηδευμένες καλλιγραφίες! "Μα πρέπει να μάθουν να γράφουν όμορφα και σωστά". Κι αν όχι, τι;

Γεμίζει η σελίδα. Δεν αδειάζει η ψυχή. Γεμάτη, φορτωμένη, κουρασμένη, ασφυκτιά. Πού κρύβεται η λύτρωση;

7.1.10

5 Comments:

Blogger elenitheof said...

marilia, καλησπέρα. Πολύ καλά κάνεις και γράφεις. Πιστεύω ότι το γράψιμο μας χαλαρώνει και μας βοηθάει να σκεφτούμε τα προβλήματά μας και να βρούμε λύσεις. Κι εγώ έχω πρώτη τάξη. Κουράζομαι και έχω δυσκολίες και προβλήματα υγείας. Βασανίζομαι από τον Ιούνιο με δισκοκοίλη και πριν από μερικές μέρες κρύωσα. Προσπαθώ να βρίσκω τρόπους να χαλαρώνω και να ξεκουράζομαι και να αντιμετωπίζω τα προβλήματά μου. Προσπάθησε να βρίσκεις τρόπους να χαλαρώνεις. Αυτό θα σε βοηθάει να σκέφτεσαι θετικά και αισιόδοξα. Η κακοδιαθεσία θα σου περάσει και θα είσαι πάλι χαρούμενη.

24/1/10 20:37  
Blogger mahler76 said...

ταξίδι στην ουτοπία με όχημα μια ζεστή σοκολάτα. Πόσο όμορφο ακούγεται. Καλό σου βράδυ.

24/1/10 21:34  
Anonymous Ανώνυμος said...

χαμογέλασα που η σοκολάτα δεν κράτησε την υπόσχεσή της:-) Η λύτρωση δεν κρύβεται πουθενά νομίζω....έρχεται απλά, όταν είμαστε έτοιμη, μετά από μερικές μέρες κόκκινου μελανιού:-))Θερμές καλημέρες κι ένα μεγάλο χαμόγελο σου στέλνω

28/1/10 07:43  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μαριλίτσα, γράψτα όλα εκεί που δεν πιάνει (ούτε κόκκινο) μελάνι!

31/1/10 23:52  
Blogger spirosvii said...

Καλά σοβαρά μιλάς τώρα; Τι μου θύμισες ζεστή σοκολάτα στην "Ουτοπία"! Η καλύτερη σοκολάτα με μεγάλη ποικιλία γεύσεων σοκολάτας, αλλά και ένα πύργο από διάφορα μπισκοτάκια για βουτιές μέσα στο σκουρόχρωμο υγρό!

Δεν σου πάει να είσαι λυπημένη.
Δως μου το χέρι σου, δως μου το χέρι σου, μες τη ζωή χωρίς αγάπη ποιος μπορεί να κρατηθεί. Είναι η ζωή μου ένας χώρος κενός μόνος μου νιώθω πως είμαι τρελός ήρθες και μου φερες κάποια άρχη με τ' όνομά σου αρχίζει η ζωή!
αυτό το τραγούδι ακούω τώρα και θέλω να μην είσαι κακοδιάθετη!

6/2/10 15:59  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home