webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

4.2.10

Ό,τι ροζίζει δεν είναι και δώρο!




Ή κάνε φίλες, να δεις καλό!

Η Άννα, που αρρώστησε κι αυτή (ο καλός Θεούλης!) και το Αστροπελέκι, που δεν αρρώστησε, αλλά ταλαιπωρήθηκε αυτές τις μέρες (για να μάθουν να με παιδεύουν) είχαν τη φαεινή ιδέα να μου κάνουν ένα δωράκι! Κάτι πρακτικό, χρηστικό, πρωτότυπο, κάτι που θα προκαλούσε... τα νεύρα μου! Φρόντισαν, βέβαια, να βάλουν στο τέταρτο κουτάκι μια σοκολάτα, για να μην τις πετάξω έξω!

Λέτε να μην είχαν αυτό στο νου τους, αλλά να 'ταν μια κίνηση-προτροπή του στιλ: Διορθώσου, επιτέλους!
Ή... είσαι αδιόρθωτη!
Ή... Εμείς θα σε διορθώσουμε!
Ή... Μην κάνεις άλλα λάθη στη ζωή σου, αλλά κι αν κάνεις... δε βαριέσαι; Υπάρχει λύση!

Μπερδεύτηκα περισσότερο. Κι όταν μπερδεύομαι... βήχω!

7 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μάλλον ήθελαν να σε σβήσουν απ' τη ζωή τους!

4/2/10 17:36  
Blogger astropeleki said...

χεχεχεχεχεχεχεχεχεχε η αλήθεια είναι ότι είμαστε και πολύ γουρούνες γι' αυτό που κάναμε, αλλά ποτέ δεν μετανιώνουμε, άσχετα αν το γέλιο μας γύρισε αλλιώς :P

Υ.Γ. Εγώ σου είπα πως αλλιώς μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις... και μην πεις πως δεν γέλασες... διότι έχω ντοκουμέντα βήχα!!! χαχαχαχαχαχαχαχα σμουτς σμουτς!!!

4/2/10 23:03  
Blogger Αννα said...

Γκουχου γκουχου γκουχ!!!
Με πεθανες!!!Ε βεβαια αφου με εβαλες να κοιμηθω σε χαλακι εξωπορτας πως να μην αρρωστησω!!!

Οκ σταματάω τα ψεματα γιατι σημερα επεσε πυρετος και ειμαι καλος ανθρωπος!!!
Εμεις οπως σου ειπε Αστροπελεκι παραπανω σου δωσαμε λυση....
Μακια αντιγριπικά!!!

5/2/10 21:52  
Blogger Αννα said...

Γκουχου γκουχου γκουχχχχ!!!

5/2/10 23:20  
Blogger Αννα said...

Σημερα εχω πιο πολυ βηχα!!!

5/2/10 23:25  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, μπορεί! Αλλά πάντως δεν άρχισαν να με... πασαλείβουν μ' αυτά! ;Ρ

Εσείς οι δυο με ξεκάνατε!!! Ακόμα βήχω και σήμερα που ξαναπήγα στο γιατρό, μου 'δωσε κι άλλη αντιβίωση!!! Κακούργεεεεεεεεεεεεεες!

6/2/10 14:48  
Blogger astropeleki said...

Συνέλθετε επιτέλους και οι δυο!!! Για να πάρω σειρά εγώ και να αρρωστήσω :P

7/2/10 00:34  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home