webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

24.3.10

Είσαι μεγάλη

Κούνελος ή μάλλον... κουνέλα με αβγό κόκκινο. Λέω να της φτιάξω και παρέα.

Το 'πα και το 'κανα. Της έφτιαξα παρέα και την έβαλα στην πόρτα.

Στον απέναντι τοίχο πασχαλίτσα με πασχαλινά αβγά. Στο ένα μόλις φυτεύτηκε μια... μπάμια.



Και έξω, στη σκάλα, γίνεται ο χαμός! Δύο χαρούμενοι κλόουν βγήκαν στο ανοιξιάτικο τοπίο να μαζέψουν λουλούδια. Δίπλα υπάρχουν δεντράκια, ενώ στον αέρα πετούν πασχαλίτσες! Ο... τσολιάς δίπλα είναι λόγω της ημέρας.


Στο σχολείο με είδε ένας πιτσιρίκι να ζωγραφίζω τον μπαρμπα-Γιώργο και το... σφύριξε στα άλλα: "Η κυρία ζωγραφίζειειειειειειειειειειειει". Έρχεται ένα άλλο κοντά:
-Τι κάνεις εδώ;
-Ζωγραφίζω! Μόνο εσείς θα ζωγραφίζετε; Εγώ να μη ζωγραφίσω λίγο;
-Ναι...
-Παιδάκι δεν είμαι κι εγώ;
-Όχι. Είσαι μεγάλη.

%^%$^@$%*(%^##@$

13 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Λοιπόν, ο Καρπενησιώτης ο Μπαρμπα-Γιώργος είναι όλα τα λεφτά!
Ο κούνελος είναι σαν όρθιο ποντίκι!
Και η πασχαλίτσα σαν ... γκαστρωμένο καρπούζι!

24/3/10 17:35  
Blogger marilia said...

αααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Άααααααααααααχχχχχχχχχχχχχρηστεεεεεεεεε!!! Πάντως ένα δίκιο το 'χεις. Αλλά... να φτιάξεις καλύτερα, ρε! Μπααααααααα!!! :):):):)

24/3/10 17:43  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μπράβο Μαριλίτσα μου. Με γύρισες στα χρόνια ου πήγαιναν νηπιαγωγείο και Δημοτικό τα δικά μου και ήμασταν κομπλέ από χαρτοκοπτικές και φιγούρες.
Καλή αυριανή!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

24/3/10 19:23  
Blogger νατασσΆκι said...

Εξαιρετικά!
και τα αβγά σας, κι οι πασχαλίτσες, και ο κούνελος κι ο ΜπαρμπαΓιώργος κι όλα :)
(θα φτιάξω κι εγώ)
(αχ αυτά τα πιάτα)
(σμουτς μικρή)
:)))

24/3/10 23:13  
Blogger marilia said...

Γλαρένια μου, πλάκα δεν έχουν; Άσε που η κατασκευή τους είναι αγχολυτική!

Να-τασσσάκι, πες τα, γιατί ο άλλος, παραπάνω, τα κακολόγησε! Μόνο ο καράβλαχος του άρεσε, επειδή έχουν την ίδια καταγωγή!!!! Αφού και στον ενυδρείο, όταν είχαμε πάει, ένα ψάρι ερωτεύτηκε: το Βλάχο!!! Θέλει ο Καρπενησιώτης να κρυφτεί κι η χαρά δεν τον αφήνει!
Φτιάξε κι εσύ και μετά έλα να παίξουμε! χι!

25/3/10 11:30  
Blogger Άιναφετς said...

Παιζάκι, παιζάκι είσαι... πες το στον "μεγάλο" πιτσιρικά σου!
ΑΦιλάκι!

25/3/10 22:13  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Τώρα είναι σαν κάστορας!

25/3/10 23:41  
Blogger marilia said...

Άιναφετς, σήμερα του επέμενα ότι είμαι παιδάκι -ναι, πάλι ζωγράφιζα- και μου φώναζε ότι είμαι μεγάλη γιατί... "έτσι ΕΙΝΑΙ! Άμα λέω εγώ είσαι μεγάλη, είσαι ΜΕΓΑΛΗ! Αφού είσαι δασκάλα!"..... Τώρα θα έφταιγα εγώ αν του 'παιρνα πίσω το καλαθάκι με τα γλυκά;;;; Εεεεεεεε;;;;;;;;;

Ασκαρούλη, το ανέκδοτο με το γρύλο το ξέρεις;

26/3/10 13:36  
Blogger dreamteamk9 said...

Καλό Πάσχα, Μαριλία!

Οι κουνέλες πολύ ωραίες και ειδικά αυτή στην πόρτα. Και η πασχαλίτσα με τα αυγά.

http://www.hallmark.com/webapp/wcs/stores/servlet/ecard|10001|10051|1055293|-102001;11441;37554;69555|ecard|PR1S|ecards?cardType=premium&isComboCall=false&template=n&categoryId=69555

27/3/10 15:16  
Blogger Άιναφετς said...

Τι ακούω...πάλι αρρωστούλα...πάλι μάνα μπλάνκο, τσ τσ τσ... την ομοιοπαθητική την σκέφτηκες; Μήπως σε κόλλησε κανένας "πιτσιρίκος";
ΑΦιλάκι και περαστικούλια!

27/3/10 16:40  
Blogger marilia said...

Dreamteam, ααχαχαχαχαχαχαχαχα! Ευχαριστώωωωωωωωω! Είναι πολύ όμορφη κάρτα, ειδικά για μένα!!!! αχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Καλό Πάσχα και σε όλη την ομάδα και σε σένα προσωπικά καλή ξεκούραση! :)

Μάγισσά μου, πού το άκουσες; Το... ψιθύρισα κάπου, η αλήθεια είναι, αλλά...; Θα μου πεις... Μάγισσα με τα όλα της! Μπορεί να μην καταλάβει πότε είναι ένα σνούπι άρρωστο; :):):):):)

Τρομερός λαιμόπονος, ευτυχώς χωρίς πυρετούς και λοιπά συμπτώματα. Μόνο λαιμός κι αφτιά. Α, και δεν υπάρχει "πιτσιρίκος" να με κολλήσει τίποτα. Κι όταν υπήρχε... δε με κόλλαγε με τίποτα!!!! Εκεί να δεις μαγικό!

Η μάνα μπλάνκο μού 'φερε ένα κοκοράκι, το οποίο πήγε σούμπιτο στον κάδο! Εκεί θα 'θελα να στείλω και το παιδί της και την ίδια, αλλά δεν μπορώ. Μπορώ; Δεν μπορώ!

Έλα, στείλε αγκαλίτσα, στοργή, φροντίδα και προδέρμ...

αααααααααα(ρρρ)φφφ

27/3/10 18:08  
Blogger Άιναφετς said...

Τώρα ως μαγισσούλα και ως "συγγραφέας" του βιβλίου "Γιατροσόφια" σου συνιστώ να κάνεις φρικτές γαργάρες δλδ βαθιές...με λεμόνι σε πολύ λίγο νερό. Για τα αυτιά συνιστώ να ακούς μόνο ευχάριστα...
Α.Σ.Φιλάκι* και υπομονή!
*Αληθινό Σνουποφιλάκι!
Τώρα αν το "νήπιο" διάβαζε τα σχόλια μας, θα καταλάβαινε επιτέλους ότι είσαι παιζάκι!!!

28/3/10 11:18  
Anonymous Ανώνυμος said...

μπιουτιφουλ Μαριλία μου και του χρόνου!!!

28/3/10 19:54  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home