webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

28.12.10

Καινούριο λαπτοπάκι μου...

...και πού να σε συνδέσω!



Αγαπητέ Πανούλη, παλαιέ μου υπολογιστή,

πάει καιρός από τότε που συναντηθήκαμε για πρώτη φορά. Κοντεύουν ήδη 8 ολόκληρα χρόνια από 'κείνη την πρώτη μας συνάντηση! Μαζί μεγαλώσαμε! Μαζί περάσαμε διαβάσματα, ξενύχτια, αγωνίες, άγχη, δημιουργικές δραστηριότητες. Μαζί περάσαμε τα πρώτα καρδιοχτύπια, τις πρώτες αναζητήσεις επί παντώς επιστητού, το πτυχίο που ΜΑΖΙ πήραμε. Μαζί συντάξαμε το πρώτο μας άρθρο προς δημοσίευση, μαζί γνωρίσαμε νέους φίλους, πολλοί εκ των οποίων... της καρδιάς! Αγαπητέ Πανούλη που σε μετέφερα στην... εντατική στα χέρια, διανύοντας τα μισά Γιάννενα, που σε σκέπαζα όταν έφευγα ταξίδι μακριά, που σου έσκαγα φιλί στο... οθονομουτράκι σου, πρώτη και μεγάλη αγάπη μου, ήρθε η ώρα να ξεκουραστείς. Ήρθε η ώρα να αποχωριστούμε. Μεγαλώσαμε και οι δυο και ο καθένας πρέπει να κάνει όσα αντέχει πια.

Ο συνεχιστής του έργου σου επιλέχθηκε από μένα την ίδια, σε αντίθεση με τη δική μας γνωριμία που ήταν καθαρά θέμα... συνοικεσίου! Ελπίζω ο νέος να αποδειχτεί, εκτός από ωραίος και αξιόπιστος και ικανός να αντεπεξέλθει στα καθήκοντά του. Τα πρώτα δείγματα είναι θετικά. Εύχομαι να συνεχίσουμε άψογα τη σχέση συνεργασίας μας.

Αγαπητέ μου Πανούλη, πάντα θα σε συμβουλεύομαι και θα σε κρατώ ενήμερο για τις εξελίξεις της δουλειάς και της ζωής μου! Ελπίζω να μη μου κρατήσεις κακία γι' αυτή την αλλαγή.

Σ' αγαπώ πολύ
εγώ το... σνούπι

Υ.Γ. Τυχαία μέσα στο κουτί της κόκκινης τσάντας ήταν το συγκεκριμένο mousepad. Μόλις το είδα, άρπαξα το κουτί από τα χέρια του πωλητή και βεβαιώθηκα πως αυτό το σημάδι ήταν καθοριστικό για την εξέλιξη της σχέσης μας! :):):)


Υ.Γ2 Ενημέρωση 3/1/2011:

Έτσι, για να μη λένε μερικοί μερικοί... ο Πανούλης σε περίοπτη θέση στο σαλόνι μου. Παράπονο;


27 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Καμιά σχέση αυτή η "φράουλα" με τον Πανούλη!
Αλλά είπαμε... σκοτώνουμε τ' άλογα όταν γεράσουν!

Εκ πρώτης, δεν τον πολυσμπάθησα τον "Ονούφριο"...

29/12/10 00:01  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, μη λες "Ονούφριο" τον υπολογιστούλη μου! Το πολύ πολύ να τον πούμε... Dellαν! Επίσης ποιος σου είπε ότι θα "σκοτώσουμε" το... παππουλάκειο το άλλο; Απλά θα το αφήσουμε να χαρεί τη σύνταξή του, χωρίς να τρέχει -κούτσα κούτσα- να προλάβει τις εξελίξεις της δουλειάς μου. Μην είσαι απόλυτος! Κι άλλα δεν συμπαθούσες στην αρχή, αλλά μετάαααα....! ;)

καληνυχτοφιλί!

29/12/10 00:16  
Blogger Vita said...

Με γειά σου και με χαρά σου!
Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το 2011 (και όχι μόνο :-) )

29/12/10 08:36  
Blogger mahler76 said...

καλορίζικος ο νέος λάπτοπας!!! Καλή σου μέρα.

29/12/10 10:03  
Blogger Andria said...

Καλορίζικος Μαριλία μου!!Ο νέος είναι πράγματι πολύ πολύ ωραίος! Και δεν είναι καθόλου τυχαίο το οτι συνάψατε σχέση σνουπο-καρμική! :-)
Με γεια!!!

29/12/10 12:09  
Blogger marilia said...

Vita, σ' ευχαριστώ!!! Καλή χρονιά να 'χουμε! :)

Μαλεράκο, τώρα έχω το εξής πρόβλημα: πού να πάω το σταθερό που να μην πιάνει τόπο, αλλά να μπορώ άμεσα να τον χρησιμοποιώ; Ξέρω, ξέρω, "άλλο πρόβλημα να μη με βρει"...

Άντρια, έχει πάθει κι αυτός ΣΝΟΥΠΟΝΤΕΛΛίριο! :):):):):):):)

Φιλιά σ' όλους και καλή Πρωτοχρονιά να 'χουμε! :):)

29/12/10 18:59  
Blogger Άιναφετς said...

Λοιπόν ας το πούμε Dillan...καλορίζικος λοιπόν με πολλές πολλές εμπνεύσεις και χαμόγελα! :) :) :)

ΥΓ. Και με γεια από τα μωρά σου!!!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και καλή πρωτοχρονία!

29/12/10 20:07  
Blogger marilia said...

Μαγισσούλα μου, ευχαριστώ! Καινούριο μου καλάθι, ξέρεις τώρα! Όσο για τα... μωρά, αφού υιοθετήθηκαν, δεν είναι πια "μου". χαχαχαχαχαχαχα!

Φιλάκι γλυκό και καλή πρωτοχρονιά!

(θα τα ξαναπούμε ως τότε φαντάζομαι...)

29/12/10 23:44  
Blogger mortal said...

Το κόκκινο είναι από φωτιά ή από έρωτα;

ΥΓ 1. Να τον ονομάσεις ...Παπαρήγα!
ΥΓ 2.'Ετσι δένεσαι εσύ με τα ...ζωντανά; Μόλις δεις κάτι πιο φανταχτερό, από δω πάνε κι άλλοι;
ΥΓ 3. Μου χαρίζεις τον Πάνο (να μη σου πιάνει και το χώρο), να ψάξω το σκληρό του δίσκο; 'Ολο και κάτι ενδιαφέρον θα βρω...

30/12/10 01:55  
Blogger βασίλης said...

καλοριζικο! να το φορτώσεις με μνήμες και ιστορίες! Και με το καλό η νέα χρονιά Μαριλία!
Αυτό το σνουπο-mousepad όμως...όλα τα λεφτά!
Φιλιά!

30/12/10 14:21  
Blogger marilia said...

mortalογλυκούλη, χάρισμά σου ο Πανούλης. Κάν' τον φύλλο και φτερό! Αλλά να έρθεις να τον πάρεις ο ίδιος γιατί, αυτές τις μέρες, θυμήθηκε η... ουρίτσα μου να πονάει από το σπάσιμο. :(
Το κόκκινο είναι των... κεραμιδιών, όπως το κόκκινο του σνουπόσπιτου!
Όσο για τα... ζωντανά, πες ο ένας, πες ο άλλος, θα με κάνετε ακόμα πιο κομπλεξικό απ' ό,τι είμαι! Ας ακολουθούσε τους ρυθμούς μου, τις ανάγκες μου και τις απαιτήσεις μου, να μην το αλλάξω! Μπαααααααα! Γιατί δηλαδή να κρατάμε κάποιο δίπλα μας που δεν κάνει προσπάθεια για εμάς; Εξάλλου, ο νέος είν' ωραίος!!! ;) (και κάπου εδώ ο κυρ Ηλίας μού έλεγε με νόημα τη συνέχεια, αλλά την παραβλέπω! ;) )

Βασίλη, ελπίζω να μου δώσει την ευκαιρία να ζήσουμε μαζί πράγματα και να τα θυμόμαστε ευχάριστα. ;) Όσο για το μάουσπαντ, το έψαχνα από την Κέρκυρα, το συγκεκριμένο, για να το κάνω δώρο σ' έναν κύριο που το 'χε ως εικόνα υπογραφής!!! Το 'ψαχνα και δεν το 'βρισκα! Και τώρα, εντελώς τυχαία, ήρθε στα χέρια μου!! Τυχαίο;... :)

Καλή χρονιά σε όλους!!!

31/12/10 01:18  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Καλή σνουπο-χρονιά!

1/1/11 11:40  
Blogger marilia said...

Μου 'κανες μπλογκοποδαρικό; χεχεεεε! Καλή σνουποχρονιά και σε σένα και σε όλο τον κόσμο!!! :) Έλα, κερνάμε γλυκό! Έλα!!!

2/1/11 16:06  
Blogger lourdi lourdaki said...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!ΧΡΟΝΙΑ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

2/1/11 17:01  
Blogger Demi said...

Μεγειά το πολυ ομορφο δωρακι!!!Καλή και ευτυχισμένη χρονια να εχεις με υγεια και χαρα!!!!!

2/1/11 19:42  
Blogger marilia said...

lourdi και demi σας ευχαριστώ και εύχομαι και στις δυο σας τα καλύτερα για τη νέα χρονιά! :) Ό,τι επιθυμείτε! :)

σμακ

3/1/11 10:38  
Blogger Unknown said...

Kαλορίζικο και καλή χρονιά με αγάπη υγεία κι ευτυχία

3/1/11 11:28  
Blogger marilia said...

MariaZ, ευχαριστώ! Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά, ευτυχία και ό,τι άλλο επιθυμείς! :)

3/1/11 11:35  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Κούκλος ο μπακατελο-πανούλης!

3/1/11 17:03  
Blogger Άιναφετς said...

Μάλιστα...έτσι να τιμούμε τα παλιά και ότι παλιό...ας μη το πετάμε, να το ξεσκονίζουμε που και που...
Πάντως ότι καινούργιο στη ζωή μας έχει άλλο αέρα, ε;
ΑΦιλάκι φρέσκο φρέσκο!

4/1/11 20:50  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, μην τον λες "μπακατελο-"! Μόνο Πανούλη τον λένε! Μμ!

Άιναφετς, ευτυχώς ο νέος είν' ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς. ;) Και για να το στηρίξω περισσότερο, από τις 4 πρώτες μέρες κάηκε ένα πιξελάκι! Στον παλιό το πιξελάκι κάηκε τον 4ο χρόνο!

4/1/11 20:56  
Blogger Άιναφετς said...

Χα χα! Ε! ναι τα καινούργια έχουν ευαίσθητα πιξελάκια!!!
Καλή μέρα Μαριλία! :D

5/1/11 10:31  
Blogger marilia said...

Ναι, ρε γμτ! Και αυτή του την ευαισθησία δεν την καλύπτει κι η εγγύηση! Ούτε αντικατάσταση του προϊόντος μού κάνουν. Θλιψ! :(

5/1/11 13:39  
Blogger JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

9/1/11 19:26  
Blogger marilia said...

Σκρουτζάκο, μου 'χει καεί ένα πιξελάκι από την 4η μέρα και κοιτάω μήπως μου το αντικαταστήσουν.
Καλή χρονιά και σε σένα! :)

10/1/11 14:34  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή Χρονιά Μαρίλια, δημιουργική,γλυκιά, γεμάτη αρώματα και αγάπη! Παρεμπιπτόντως καταπληκτικό το λαπτοπάκι σου!!!

17/1/11 00:36  
Blogger marilia said...

Ιωάννα, να 'σαι καλά! Αντεύχομαι για ό,τι καλύτερο τη νέα χρονιά! Όσο για το λαπτοπάκι... θα το συνηθίσω, πού θα μου πάει; :):):)

17/1/11 13:33  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home