webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

4.5.11

Πώς αλλάζουν τα πράγματα...

Μετά από την πρώτη επαφή μου με τον Κρισναμούρτι, είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξανασχοληθώ με τον... τύπο. Δεν ήθελα να διαβάσω τίποτα σχετικό. Δήλωνα μάλιστα πως δεν μπορώ να διαβάζω, και φυσικά ούτε να κατανοήσω, βαρύγδουπες εκφράσεις σε προτάσεις τεράστιες χωρίς τελείες! Και τότε ήταν, μάλλον, η στιγμή που το σύμπαν αποφάσισε να με εκδικηθεί για την απόλυτη στάση μου.

Εκείνος που επωμίστηκε το βάρος της διαδικασίας προκειμένου να αλλάξω γνώμη, ήταν ένας αγαπημένος άνθρωπος, χρόοοοοονια φίλος, κάτι σαν να λέμε... "κολλητός απ' το νηπιαγωγείο"! Φυσικά δεν είχα ιδέα για τη σχέση του με τον Κρισναμούρτι! Ευτυχώς για μένα! :) Το ανακάλυψα κατά την... επανασύνδεση μαζί του, μιας και για πολλά πολλά χρόνια τον είχα χάσει και, φυσικά, τρόπο να επικοινωνήσω μαζί του δεν είχα. Θεώρησα, λοιπόν, την αγάπη του αυτή για τον Κ. απλό "κουσούρι" και δεν κόλλησα εκεί. Ευτυχώς για μένα!

Πέρασε πολύς καιρός ώσπου ήρθε η στιγμή να τον συναντήσω αυτό τον "κολλητό απ' το νηπιαγωγείο" και από κοντά. Δεν ήξερα όμως ότι πήγαινα στο... στόμα του λύκου! Και, φυσικά, δεν περίμενα να συμβεί αυτό που συνέβη! Συναντηθήκαμε εκεί, εν μέσω δεκάδων βιβλίων και κασετών σχετικών με τον Κ, και ομολογώ ότι ένιωθα λιγάκι άβολα. Όμως μου μιλούσε -ακριβώς σαν να γνωριζόμαστε απ' το νηπιαγωγείο- και δε μου 'κανε καρδιά να τον διακόψω ούτε λεπτό! Μέχρι που μου χάρισε ένα τοσοδούλι βιβλιαράκι με αποσπάσματα από ομιλίες του Κρισναμούρτι. "Οχ, γμτ! Γιατί να το κάνει αυτό τώρα;" ήταν η πρώτη σκέψη μου, αλλά διασκεδάστηκε από την προτροπή του: "Το πετάς μόλις φύγεις από 'δώ..." :)


Όταν αποχαιρετισθήκαμε και έφυγα, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να βγάλω απ' την τσάντα μου το βιβλιαράκι και να το φυλλομετρήσω. Με περιέργεια και δυσπιστία ταυτόχρονα. Επέστρεψα σπίτι μου, το άφησα δίπλα στον υπολογιστή για να το βλέπω και προσπάθησα να το αγνοήσω. Την επόμενη μέρα παραδέχτηκα την... ήττα μου: "Λοιπόν, αποφάσισα να διαβάσω αυτόν τον... τύπο, αλλά ονόματα δε θα λέμε, εντάξει;" ήταν η δήλωσή μου. Ζήτησα μάλιστα και συμβουλή από ποιο ν' ΑΡΧΙΣΩ να διαβάζω -λες και επρόκειτο να συνεχίσω να το κάνω!

Σήμερα, δηλαδή δυο μέρες μετά από την παραδοχή της ήττας μου, έλαβα ένα μεγάαααααλο φάκελο. Ένα φάκελο με τέσσερα γραμματόσημα και άλλα δύο κόκκινα αυτοκόλλητα απαιτητικά για άμεση παραλαβή. Λες και ο αποστολέας αγωνιούσε μην το μετανιώσω και επέμενε η λήψη, και ίσως η κατανόηση, του σοβαρού περιεχομένου να γίνει άμεσα. ΤΩΡΑ!


Ε, λοιπόν, υπόσχομαι και δεσμεύομαι δημόσια να τα διαβάσω ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ. Και θα κρεμάσω αυτό το σελιδοδείχτη... κατευθείαν στην καρδιά. :)


Ευχαριστοφιλάκι γλυκό
εγώ, η μία μικρή ανόητη
;)

8 Comments:

Blogger βασίλης said...

Πολύ όμορφη κίνηση..! Μπράβο του και να μας πεις πώς σου φάνηκαν...

4/5/11 14:07  
Blogger Παραμυθάς said...

Χο, χο, χο... (Γέλιο Αη Βασίλη, όχι του "τύπου")
Ο "κολλητός από το Νηπιαγωγείο".
Φιλιά.

4/5/11 17:12  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Εγώ είμαι οπαδός που μακαρίτη Σάι Μπάμα!
Μου είχε δώσει και θαυματουργή σκόνη απ’ την αφάνα του!
Σαν πυτιρίδα μου φαίνεται, αλλά δεν το κάνω ζήτημα...

4/5/11 17:17  
Blogger marilia said...

Ιιιιιιιι!!! Καλέ, για δείτε ποιος... πέταξε μέχρι το μπλογκ μου!!! :):):):)
χιχιχι! Όχι, που θα έμενα φρόνιμη! ;Ρ

4/5/11 17:54  
Blogger νατασσΆκι said...

(το 'ξερα!!!
τώρα να σε δω ;-))

Φιλάκι
:))

4/5/11 21:29  
Blogger Άιναφετς said...

Όχι...εγώ αν και μαγισσούλα...δεν το ήξερα...χο, χο, χο... τώρα το μαθαίνω!!!
Καλή ανάγνωση...έχουμε να λέμεεεεεεεεεεεεε!
Μικρή ξύπνια...ΑΦ!

4/5/11 22:48  
Blogger marilia said...

Βασίλη, υποσχέθηκα να τα διαβάσω, δεν υπόσχομαι να τα κάνω και περίληψη!!! :):):)

Ασκαρούλη, δε σε παλεύω άλλο! τς τς τς!

Νατασσάκι, εσύ ήξερες, δεν ενημέρωνες; χαχαχαχαχα!

Μαγισσούλα, μη θες να τα μαθαίνεις κι όλα!!! Εξάλλου εσύ ξέρεις όλα τα σημαντικά!!! :):) Α(ρ)φ!

Παραμυθά μου, θα μου το πληρώσετε ακριβά το χουνέρι με τον... τύπο! Ετοιμάζω με τα παιδάκια μου βασανιστήριο διαρκείας! χαχαχαχαχα!

Φιλιά σβουριχτά σε όλους σας

4/5/11 22:59  
Blogger marilia said...

Τα διάβασα. Και τα τρία. Και μου φαίνεται πως το ένα ειδικά, πολύ σύντομα θα το ξαναδιαβάσω. Το δε σελιδοδείχτη, είπαμε... :)

ευχαριστοφιλάκι γλυκό

18/5/11 23:49  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home