webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

14.12.12

Καρδουλοξωτικά



Η ιδέα κλεμμένη από την Κάλλια. Τα κουκουνάρια μαζεμένα από την ξαδέρφη. Εκείνη πήρε τα βουνά. Για την ακρίβεια... τα χωριά! :) Εγώ... ε... λίγη τσόχα, λίγα βαμβάκι, κλωστές, βελόνες, πιστολάκι σιλικόνης, αρωματικά μπαλάκια ντουλάπας και, όπου χρειαζόταν, μια ψαλιδιά με ψαλίδι κλαδέματος, για να σταθεί το κεφαλάκι στο ύψος του! Κι έτοιμη η στρατιά των καρδουλοξωτικών! Αύριο θα ξεφυτρώσουν κι άλλα, πολύχρωμα, χαρούμενα και φορτωμένα... καρδούλες. :)





10 Comments:

Blogger Ανεράιδα said...

Πόσο απλή και πανέμορφη κατασκευή!! Ενθουσιάστηκα! Υπέροχα στολιδάκια για το δέντρο!! Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, καλές γιορτές!

15/12/12 15:56  
Blogger marilia said...

Ανεράιδα κι εγώ ενθουσιάστηκα όταν τα είδα στην Κάλλια! Εγώ που δε στολίζω ποτέ δέντρο, θα τα βάλω στο τραπεζάκι του χολ ή σε ραφάκια και θα μείνουν όλη τη χρονιά. :) Καλές γιορτές και σε σένα! :)

15/12/12 15:59  
Blogger anima rana said...

Πάρα πολύ όμορφα!!!! με τίποτα δεν θα το σκεφτόμουν! Μπραβο!

18/12/12 00:17  
Blogger marilia said...

Βατ(ρ)αχάκι μουυυυυ!!! Εγώ πιο πολύ χαίρομαι που σε βλέπω πράσινο πράσινο και χαρωπό στην αυλή μου!!!!

Όσο για τα καρδουλοξωτικά, έχω να φτιάξω άλλα δέκα, να τα χαρίσω στα παιδάκια μου για τις γιορτές. :)

18/12/12 14:52  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ με ΑΓAΠH, ΥΓΕΙΑ και ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ! Προσωπική και οικογενειακή ΓΑΛΗΝΗ και EIΡHNH στον κόσμο!

Μαριλίτσα μου, Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές


19/12/12 12:43  
Blogger marilia said...

Αχχχ!! Ευχαριστώωωωωωωωωω!!! Τι όμορφη εικόνα! χιχιχιχι! Καλές γιορτές και σένα, γλυκούλα μου!

Σνουποφιλάκι τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο

19/12/12 13:03  
Blogger Άιναφετς said...

Πανέμορφα τα "κουκουναράκια" της καρδιάς σου... και άλλο να τα βλέπεις από κοντά και άλλο από φωτογραφία!
Θα επανέλθω για ευχές!
ΑΦιλάκι!

20/12/12 21:48  
Blogger marilia said...

Το όμορφο ήταν που μου 'φτιαχναν τη διάθεση καθώς ασχολιόμουν μαζί τους! :) Πλάκα έχουν. :) Έφτιαξα 30 κουκουνάρια! Και μου φαίνεται πως θα φτιάξω μερικά ακόμα! χι!

20/12/12 22:24  
Blogger Ψονθομφανήχ said...

εγώ τα πέρασα για χαζοχαρούμενους δερβίσσιδες...

27/12/12 23:46  
Blogger marilia said...

Θα μπορούσαν... Αλλά δεν είναι άσπρα! Επίσης παραείναι (χαζο)χαρούμενα για τέτοιοι!!!!

Καλή χρονιά, καλέ! :)

2/1/13 22:39  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home