webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

3.1.10

Γλυκό ποδαρικό 2010

Για την καινούργια τη χρονιά
ευχή καρδιάς θα κάνω:
η μοίρα να σκορπά χαρές
να περπατάτε πάνω


Μέρες γιορτινές, οικογενειακές, χαρούμενες, με πολλά φωτάκια και άχνη ζάχαρη. Γελάκια παιδικά, ευχές για "περισσότερα άτομα στο τραπέζι", ζωηρά χαρτιά περιτυλίγματος και έκπληξη στα μάτια, γλυκές γεύσεις και όμορφες μυρωδιές, γνωστές χαρούμενες μελωδίες, απολογισμός...

Αλλαγή του χρόνου με ευχές και χαμόγελα, τραγούδια -από τηλεοράσεως- και ξενύχτι ως αργά. Μα αργότερα, με τα φώτα σβηστά, την ησυχία απλωμένη παντού, τα κουτιά μαζεμένα στην άκρη και τις μυρωδιές σβησμένες από ώρα, μόνο ένα "αχ!" παγώνει το χαμόγελο. "Άδεια μου αγκαλιά..." και τα μάτια λάμπουν αλμυρά...

15 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Πώς το 'πες;
"περισσότερα άτομα στο τραπέζι";

Γειά σου - γειά σου, κουνάω χεράκια και ποδαράκια!

3/1/10 16:34  
Blogger marilia said...

Το πρόβλημα, καρδιά μου, δεν είναι που μου κουνάς εσύ χεράκια και ποδαράκια, αλλά που δεν τα κουνάω εγώ! Αλλά πού θα μου πάει; Θα τα καταφέρω κάποια στιγμή να κάνω... τίπιτι τρίπιτι.

3/1/10 18:15  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Γιατί αναστενάζεις Σνουπίτσα μουυυυυ;

Γράφε παιδί μου και το γλυκό τι είναι..
Τάρτα μήλου να πω;

Φιλίκαι Γλαρένιες αγκαλιές

3/1/10 18:32  
Blogger marilia said...

Και τα σνούπια αναστενάζουν, Γλαρένια μου. Για να μην πω ότι τα σνούπια αναστενάζουν περισσότερο.

Το γλυκό είναι συνταγή του Τηλεθεατή θαρρώ και το ονόμαζε κέικ μήλου. Εγώ το έφτιαξα σε ταρτιέρα και έγινε μάλλον τάρτα μήλου. Νόστιμη είναι, να βάλω κομματάκι; :)

3/1/10 18:41  
Blogger Andria said...

Από όσα έχω διαβάσει τις ημέρες των γιορτών τίποτα δεν ήταν τόσο άρτια περιγραφικό και συνάμα συγκινητικό.
Παρόλο που μου σπάραξε την καρδιά, μου άρεσε πολύ!!
Φιλάκια πολλά και του χρόνου με υγεία και ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!

3/1/10 21:46  
Blogger marilia said...

Άντρια, να 'μαστε όλοι καλά! Και του χρόνου! :)

4/1/10 14:23  
Blogger Marios said...

Καλησπέρα.Καλή χρονιά με υγεία και πολύ μουσική!!!

4/1/10 17:17  
Blogger neni said...

Kαλή χρονιά,κάθε ευτυχία να σου φέρει ο καινούργιος χρόνος!

5/1/10 13:20  
Blogger marilia said...

Μάριε, καλωσόρισες! Καλή χρονιά και σε σένα! Όσο για τη μουσική, την έχω περιορίσει στο αμάξι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά στο σπίτι με μελαγχολεί...

neni, καλωσόρισες κι εσύ! Καλή χρονιά και σε σένα κι ό,τι επιθυμείς! :)

Νέους μουσαφίρηδες φέρνει το νέο έτος! :) Ευπρόσδεκτοι πάντα! Εξάλλου γλυκό έχουμε και ρακή υπάρχει πάντα στο ψυγείο... ;)

5/1/10 13:46  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Το γλυκό μπαγιάτεψε!
Ή βάζει τις φρέσκες μπαμιούλες, ή... θ' αρχίσει πάλι να σέρνεται τίποτα!

6/1/10 15:42  
Blogger Aντώνης said...

Καλή και γλυκιά χρονιά σου! :)

7/1/10 03:55  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, οι μπάμιες μπήκαν ήδη στο ψυγείο! Όσο για τα... ερπετά, να σου λείπουν! ;)

Αντώνη, σνουποφιλάκι καραμέλας! Χαίρομαι πολύ όταν περνάς από 'δώ. :)

7/1/10 10:33  
Blogger βασίλης said...

Kαλή χρονιά! και χρόνια πολλά! αισιόδοξα Μαριλία!

7/1/10 21:25  
Blogger elenitheof said...

marilia, σε επέλεξα για το ηλιόλουστο βραβείο των μπλογκς.
Θα το παραλάβεις στη χώρα του ονείρου. http://elenitheof.blogspot.com/ Εύχομαι το 2010 να κάνει τα όνειρά σου αληθινά.

9/1/10 16:57  
Blogger marilia said...

Βασίλη, καλή και χαμογελαστή χρονιά! :)

Ελένη, σ' ευχαριστώ πολύ, αν και δεν αισθάνομαι άξια βράβευσης! Καλή και δημιουργική χρονιά και σε σένα! :)

9/1/10 21:55  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home