webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

16.3.10

Βιντεάκιον δοκιμή



Βιντεάκι με το movie maker πρότεινε η dreamteam. Ε, να μην το δοκιμάσω; Αν και κάπου έχω καταχωνιασμένο κι ένα άλλο προγραμματάκι που φτιάχνει βιντεάκια εξαιρετικά. Κάποτε μάζεψα τις φωτογραφίες των διακοπών στη Ρόδο και τις έκανα υπέροχα βίντεο για να θυμάμαι και να γελάω. Ούτε αυτά ξέρω τι έχω κάνει... Μου φαίνεται πως αρχίζω να ξεχνώ. Είμαι σοβαρά(-ή), γιατρέ;

Φωτογραφίες δικές μου, από τα παπιεδάκια μου, και για μουσική επένδυση η εισαγωγή του "Αχ και να 'μουν αχινός" από το CD "Λάχανα και Χάχανα".

6 Comments:

Blogger marian said...

Ευγε Μαριλία!!!
Φοβερό το βιντεάκιον σου!!!
Μάθε εσύ για να μας δώσεις και μας οδηγίες!!!

καλο σου απόγευμα!:))

16/3/10 18:56  
Blogger dreamteamk9 said...

Έμπειρη σε βλέπω στα βίντεο και με τα εφέ που μου αρέσουν! Μπράβο, Μαριλιώ!

Βελτιώθηκες και στα παπιεδάκια: η τελευταία είναι πολύ όμορφη.

Και ποιο είναι το άλλο πρόγραμμα; Για λέγε να το κατεβάσω. :)

16/3/10 20:11  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Γουστάρωωωωω

Μόνο, παιδί μου, βρες τρόπο να μην φαίνεται αυτή η αρχική μαυρίλα...

16/3/10 20:14  
Blogger marilia said...

marian, είναι εξαιρετικά απλό με το movie maker που ασφαλώς έχει και ο δικός σου υπολογιστής. Για περισσότερες πληροφορίες, στην καθηγήτρια της dream team, της οποίας σύνδεσμο θα βρεις αν πατήσεις πάνω στο παρωνύμιό της, εδώ στα σχόλια. Αν δε μου δώσει προσωπικά το ελεύθερο, δε δημοσιεύω εγώ το λινκ τους, γιατί πρόκειται για σελίδα αφιερωμένη στη διδασκαλία παιδιών.

dreamteamk9, ευχαριστώ για τις οδηγίες! Καμία εμπειρία, ήταν το πρώτο μου βιντεάκι. Το πρόγραμμα που αναφέρω δε θυμάμαι καν πώς το λέγανε. Μου το 'χε δώσει η Τσαμπίκα, όταν είχαμε πάει στη Ρόδο, αλλά δε θυμάμαι τι το 'κανα. Όταν σκαλίσω τα σιντί μου, θα σου πω.

Ασκαρούλη, είμαι Νέα σ' αυτό τον τομέα. Μόλις μάθω περισσότερα θα δω αν γίνεται να φύγει η μαυρίλα αυτή.

Υ.Γ. Το ηλεκτρικό ήρθε, τα κεριά φεύγουν...

16/3/10 21:33  
Blogger νατασσΆκι said...

Πολύ καλό, μικρή γλυκιά δασκάλα!
γιατί δεν το ανεβάζεις στο youtube, για να μην έχει κι αυτό το μαύρο που λέει κι ο Ασκάρ?
:)

17/3/10 21:28  
Blogger marilia said...

Νατασσάκι, ένα ένα τα βήματα. Σε επόμενη απόφαση ενασχόλησης με το αντικείμενο. Τώρα είμαι σε... καταστολή. ;)

17/3/10 21:39  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home