webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

23.1.11

Πώς το κάνουν τώρα αυτό;


Λέξεις και εικόνες, σχόλια και προτροπές, χαρές και στενοχώριες, όλα μαζί σ' ένα μεγάλο και αποφασιστικό delete! Θέλει μεγάλη δύναμη να σβήσεις, πατώντας ένα μόνο κουμπάκι, τη δουλειά και, κυρίως, την παρέα τόσων χρόνων. Ας ελπίσουμε όμως να 'ναι για καλό.

Ίσως το παρόν ιστολόγιο να καταστραφεί. Ή, έστω, μόνο εν μέρει. Το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή, που ελπίζω να μην αργήσει, θα συνεχίσει να αποτελεί παράθυρο επικοινωνίας. Από αυτή τη μεριά... από κάποια άλλη... πάντως ένα είναι το σίγουρο: χωρίς την αμεσότητα του blogging δεν αντέχω ούτε μέρα!

22 Comments:

Blogger mahler76 said...

θα είχες τους λόγους σου για να το κάνεις. Καλή σου μέρα :)

23/1/11 10:57  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Καλημέρα marilia
Μη σβήσεις τίποτα.
πες μας μόνο γιατί θέλεις να το κάνεις

23/1/11 12:10  
Blogger marilia said...

mahler76, ναι, έχω τους λόγους μου. :)

Τάσο! Χαίρομαι που σε βλέπω από 'δώ!!! Ίσως σβήσω κάποια ποστ, όχι όλα... Και όχι άμεσα. Ελπίζω να 'ναι για καλό! ;)

23/1/11 12:19  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Θα κόψουμε ένα μικρό κλαδάκι από δω, θα το φυτέψουμε κάπου αλλού και θα φουντώσει ένα νέο δεντράκι!
Οπότε το "ζόμπι" σου θα έχει, ουσιαστικά, πολλαπλασιαστεί!

23/1/11 12:41  
Blogger marilia said...

Ασκαρούλη, θα γεμίσει ο τόπος ζόμπια;;;; Ιιιιιιι!!! Σκιαχτικό!!! :):):):):):):):)

Φιλί (γιατί με... παλεύεις σ' αυτή την ημίτρελη φάση πολύ καιρό)

23/1/11 12:47  
Blogger Demi said...

Φαινεσαι αποφασισμένη αρα ξέρεις τι κάνεις!!!!

23/1/11 15:45  
Blogger marilia said...

Demi, εντελώς ανίδεη, πίστεψέ με! :)

23/1/11 18:39  
Blogger elenitheof said...

Μαριλία, καλησπέρα. Τώρα μου θύμισες τον εαυτό μου!!! Όταν είχα δημιουργήσει τη χώρα του ονείρου κι έγραφα τα ποιηματάκια μου, μια μέρα γεμάτη απογοήτευση, τα διέγραψα όλα. Αργότερα όμως το μετάνιωσα και ξανάρχισα πάλι από την αρχή. Όμως τώρα χαίρομαι που συνεχίζω. Η απόφασή σου είναι σεβαστή. Ελπίζω να μη χαθούμε.

26/1/11 22:31  
Blogger marilia said...

Ελένη μου, δεν... πολυμοιάζουν οι δυο περιπτώσεις. Εγώ αποφάσισα να διαγράψω κομμάτια μια μέρα γεμάτη... αισιοδοξία! Στην κυριολεξία! Δε χανόμαστε, ούτως ή άλλως. Έχω δηλώσει πως χωρίς την μπλογκογειτονιά δεν κάνω! :)

27/1/11 22:29  
Blogger dreamteamk9 said...

Δε μου λες, κυρία μου, τι είπαμε για το delete;
..Εξαφάνισες και τα πανέμορφα κείμενά σου, Ρονταρικιά! :))

Μη χαθείς, έτσι;

27/1/11 23:46  
Blogger marilia said...

Ματούλα, μην ανησυχείς διόλου! Εμείς μπορούμε να τα πούμε και από αλλού, κατ' ιδίαν, όποτε θες! ;)

27/1/11 23:51  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Marilou το να διαγράψεις δικά σου προσωπικά κείμενα είναι καθαρά δικό σου δικαίωμα. Παρόλα αυτά, προχωρόντας σε μια τέτοιου είδους κίνηση στερείς από εμάς την ευκαιρία να σε διαβάσουμε και να σε μάθουμε ένα τικ περισσότερο. Το έχω ξανασυαητήσει αυτό με blogger ο οποίος ήθελε τότε να διαγράψει τελείως το ιστολόγιό του και του είπα ακριβώς τα ίδια πράγματα. Γιατί σκέψου να είχα έρθει στη γειτονιά σου, να είχα διαβάσει κάτι από εσένα, να είχα ταυτιστεί κι όταν ξαναγυρνούσα πίσω να το διαβάσω να μην υπήρχε.... Όπως και να έχει, ό,τι και να σου πούμε το αν θα προβείς σε τέτοια κίνηση είναι καθαρά δικό σου θέμα, απλά σου παραθέτω το εξής: Από τέτοιου είδου κινήσεις, έχει βρεθεί η διπλανή μπάρα με τα links και τα ιστολόγια που παρακολουθώ στο blog μου να φτάνει στο 80% περίπου σε "αδιέξοδα" όταν πατάω πάνω σε αυτά. Κι ελπίζω να μην συμβεί το ίδιο και σε ένα ακόμα link (To δικό σου.)

Αυτά σνουπίτσα, Καλημέρες!!! :)

28/1/11 09:57  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Μην σου μπαίνουν ιδέες, μην σου μπαίνουν ιδέες! Ε!

28/1/11 14:33  
Blogger marilia said...

Ηλία, καταλαβαίνω απόλυτα τι λες. Αλλά δεν έχω σκοπό να εγκαταλείψω την καθημερινή εκτόνωση και ψυχοθεραπεία μου! Εξάλλου, αν παρατηρήσεις, οι αναρτήσεις είναι συνεχείς από τον Αύγουστο του 2006!! Όσο για τα "αδιέξοδα" της μπλογκογειτονιάς... Μας ή μάλλον... τους έφαγε το fb. Πού καιρός για ουσιαστική σκέψη και έκφραση;

Ταχυδρόμε, δε θα αλλάξουν πολλά, αλλά και να γινόταν... έχασε η Βενετιά βελόνι! :)

Φιλιά και στους δυο σας ;)

28/1/11 22:27  
Blogger Άιναφετς said...

Όταν ανακαλύψεις πως να "σβήσεις" σφύρα μου γιατί πολύ θα ήθελα και εγώ να εξαφανίσω πολλά από την ζωή μου!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι υπομονετικό! :))

29/1/11 12:52  
Blogger marilia said...

Άιναφετς, αυτό που λες μάλλον μόνο με μαγικό γίνεται. Κι από μαγικά... εσύ είσαι η ειδική να βρει τη φόρμουλα. ;)

Το ΑΦυπομονετικό ήταν ό,τι χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή! Σ' ευχαριστώ!!!

29/1/11 14:42  
Blogger Catherine said...

Εμένα δε με νοιάζουν οι λόγοι σου. Δεν σέβομαι την επιλογή σου. Να μην το σβήσεις...

30/1/11 23:45  
Blogger marilia said...

Κατερίνα, :):)

είδες που ήταν ανώδυνο; Έχω ήδη σβήσει όσα έπρεπε. Δεν κατάλαβε κανείς τίποτα! Σαν εξέταση αίματος, ένα πράγμα! :):):)

30/1/11 23:54  
Blogger Catherine said...

Το μερικό ξεσκαρτάρισμα είναι αναγκαίο. Το επικροτώ. Το ολοκληρωτικό αναθεμάτισα εγώ.

Πάρε και το τραγουδάκι που ακούω τώρα να μας φέρει πιο κοντά:
http://www.youtube.com/watch?v=gYspYq9ygvM

Καληνύχτα!

31/1/11 00:16  
Blogger marilia said...

Πολύ ωραίο το κομμάτι! Το άκουσα βέβαια με μερικές ώρες καθυστέρηση, αλλά δεν πειράζει, ε; :)

Τα κομμάτια που έφυγαν από εδώ είναι απ' τα πλέον αγαπημένα. Αλλά όπως ακριβώς το θέτεις: μερικές φορές πρέπει και τα αγαπημένα να τα αποχωριζόμαστε, κατά κάποιο τρόπο... ;)

31/1/11 12:28  
Blogger mortal said...

Δεν το πιστεύω! Κάτι συνταρακτκό θα σου συνέβη.
Μάλλον ερωτεύθηκες...

31/1/11 16:06  
Blogger marilia said...

Εκεί εσύ!

31/1/11 18:09  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home