webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

28.4.07

Τρεχάματα


Περπατούσα. Περπατούσα έντονα, λαχανιαστά, με τον ιδρώτα να ποτίζει την μπλούζα μου. Τι κυνηγούσα; Τι έτρεχα να προλάβω; Τι πάσχιζα να διορθώσω; Από τι προσπαθούσα να ξεφύγω; Μπροστά μου έβλεπα μόνο τη σκιά μου ή καλύτερα... το είδωλό μου στο τζάμι. Κοίτα να δεις! Τόσος κόπος, τόσο τρέξιμο, τόση ενέργεια χαμένη κι όμως, δεν είχα μετακινηθεί ούτε εκατοστό. Βρισκόμουν στο ίδιο σημείο και το είδωλο παρέμενε άπιαστο, βολεμένο στο τζάμι να με κοιτά και να ανασαίνει γρήγορα...

28 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Γλυκειά δασκάλα
με τα μάτια τα μεγάλα
έρχεται καλοκαιράκι
και τα πόδια βγάζουν ....γάλα(*)

(*) από το τρέξιμο για αδυνάτισμα, έτσι;
Καλά κάνεις!!!! κι' εγώ μαζί σου + δίαιτα
;-)
Γάρένιες αγκαλιές

28/4/07 17:36  
Blogger George said...

Μα που είναι; Δεν είναι η Μαριλίτσα μου αυτή!!! Δεν μπορεί!!!
Εγώ θέλω την παλιά, αυτήν την αδυνατισμένη δεν την θέλω.
Γι'αυτό χάθηκες απο τα μπλόγκ; Το έριξες στην γυμναστικούλα;
Κατάλαβα όλα αυτά τα κάνεις για τον άσκαρ;
Άτιμε γυναικοκατακτητή τώρα βάζεις τις γυναίκες σου να κάνουν και γυμναστική;

28/4/07 18:14  
Blogger marilia said...

Κυρά των Γλάρων και τα δύο μαζί γιατί... χανόμαστε! ;) Θα με δει η διαιτολόγος μου σε ένα μήνα και είπα να διορθώσω ό,τι προλάβω, μπας και γλιτώσω απ' τα χέρια της. :):):)

Γιώργο, εγώ είμαι! Για δες καλύτερα... Ακριβώς όπως με... θυμάσαι! χιχιχιχι!

28/4/07 19:31  
Blogger George said...

Βρε Μαριλίτσα; εσύ είσαι ; Τώρα που σε κοιτώ καλύτερα σε κατάλαβα. Με αυτές τις φόρμες δεν σε αναγνώρισα. Αμάν τρόμαξα!!
Ξαφνικά ένιωσα όλον τον κόσμο με φόρμες και να τρέχει. Μανία και αυτή;

29/4/07 00:30  
Blogger kelly alamanou said...

θα καταπλήξουμε τα πλήθη πάλι το καλοκαίρι ε;;;;;
Της καληνύχτας τα φιλιά.

29/4/07 00:42  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Γιώργο μου, δεν έβαλα εγώ τη Μαριλίτσα να τρέχει σαν τον Βέγγο!
Κι εγώ την παλιά Σνουπίτσα αγάπησα κι όχι τούτη εδώ την αδυνατισμένη!
Τέλος πάντων...
Και μια συμβουλή: μην κοιτάς μόνο το είδωλό σου στο τζάμι! Δες και λίγο δίπλα ή πίσω σου τον παίδαρο με τη φορμίτσα! Κλείστου και κανένα μάτι...
Άντε μπράβο...

29/4/07 00:59  
Blogger marilia said...

rodoula-kelly χρόνια με... πρήζουν για να πάω στο γυμναστήριο και τώρα που σταμάτησαν να το κάνουν, το πήρα απόφαση. Αλλά όχι για να "καταπλήξουμε τα πλήθη", αλλά για να φύγει η ένταση από πάνω μου. Εξάλλου είναι το ίδιο πράγμα με τη δουλειά μου: Κι εκεί τρέχω, ζορίζομαι, ιδρώνω, αλλά... στο ίδιο σημείο είμαι. Καμιά πρόοδος. :(:(:(:(:(:(:(

Γιώργο δεν έχω και πολύ μεγάλη διαφορά στο γυμναστήριο απ' ό,τι αν με δεις έξω. Το τζιν γίνεται... φόρμα, το αθλητικό παραμένει το ίδιο και το μαλλί μαζεύεται πάνω. Μικροαλλαγές δηλαδή.

Ασκαρδαμυκτί δεν έχουμε παίδαρους με φορμίτσες. Ή τουλάχιστον εγώ δεν τους βλέπω. Μάλιστα χθες, είχαμε όλο το γυμναστήριο δικό μας. Μόνο εμείς οι τέσσερις συναδέρφισσες ήμασταν. :)Μας είχαν ανοίξει την πόρτα και είχαν εξαφανιστεί όλοι. Γιατί άραγε;

29/4/07 09:21  
Blogger kelly alamanou said...

Είναι καλό το γυμναστήριο για να φύγει η ένταση.
Αλλά και μία βόλτα από πλατεία μέχρι τον ανεμόμυλο χαλαράααα
σε φτάχνει!

29/4/07 15:49  
Blogger marilia said...

Και πού να τον βρω, καλή μου, τον ανεμόμυλο στους Αυλιώτες; :)

Καλά να περνάς!

29/4/07 17:04  
Blogger teiresias said...

Ωχ τι μου 'κανες τώρα να 'ξερες...
Μες στην εβδομάδα που μας πέρασε πήρα καινούριο διάδρομο γυμναστικής και ήδη....μου χάλασε!!!
Μάλλον συμφέρει το γυμναστήριο τελικά...

29/4/07 19:51  
Blogger marilia said...

Αμάν, βρε Μάντη μου, είπαμε, να τρέξουμε αλλά... μη διαλύσουμε και το διάδρομο!!! :):):):):)

Προχθές γέλασα πολύ στο γυμναστήριο. Πήγα να μετακινήσω κάτι με τα πόδια, αλλά... δεν! Βάζω όλη μου τη δύναμη, πάλι δεν κινιόταν. Ζορίζομαι, ιδρώνω, προσπαθώ, αλλά... μάταια. "Μα... τι κάνω λάθος; Γιατί δεν κινείται αυτό το πράγμα;", ρωτώ λαχανιασμένη. Γελάει ο γυμναστής: "Βρε, είναι στα 55 κιλά τα βάρη!!!!"
Πού πάω, η έρμη;;;;; :Ρ

29/4/07 20:06  
Blogger kelly alamanou said...

E ναι αυτό δεν το είχα σκεφτεί!Βόλτα στο βουνό,στη φύση και τέτοια, έχει εκει στην εξοχή;
Κοίτα ειπαμε να γυμναστείς όχι και να προπονείσαι για διάδοχος του Πύρρου και του Καχιασβίλι!
Φιλιά.

29/4/07 21:57  
Blogger Alma Libre said...

Χαχαχα!Η αλήθεια είναι οτι με τόσο τρέξιμο που ρίχνουμε όλοι στα γυμναστήρια αν το κάναμε στο δρόμο θα είχε λυθεί το κυκλοφορικό!εντάξει ευσεβής πόθος,αλλά και μόνο στη σκέψη..!

29/4/07 22:04  
Blogger marilia said...

rodoula-kelly πρώτη φορά μπαίνω σε γυμναστήριο, θα μάθω. ;) Δεν υπάρχει πιο αγύμναστο πλάσμα από μένα!!!

Πιγκουινάκι καλωσόρισες!!! Έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα πιγκουινάκια! :) Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν και στις πολύ καλές μου, όταν έτρεχα -περπατούσα δηλαδή- και αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι την ίδια κουραστική, εξαντλητική στασιμότητα μπορεί να βιώνουμε πολλές φορές... :(

Καληνυχτοφιλιά!

29/4/07 22:16  
Blogger Markos said...

Δεν ξέρω για το αδυνάτισμα, αλλά σάματις και τις φορές που περπατάμε, μετακινούμεθα καθόλου;

Καλησπέρα
Φιλάκιααααα

30/4/07 00:35  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Είδες η τεχνολογία τι κάνει; Ξυπνά τους χειρότερους εφιάλτες μας για να είμαστε ένα όνειρο στην παραλία! κάποια στιγμή θα το φτάσεις και το είδωλο! Ή μάλλον το είδωλο θα φτάσει την άπιαστη παρουσία σου!

Πολλά φιλιά σε ένα κορμί που θέλει να γίνει "αμαρτωλό!" :D

30/4/07 01:33  
Blogger marilia said...

Μάρκο μου, αυτή την απορία είχα κι εγώ να με βασανίζει...

Καλημεροφιλάκι! :)

Ηλία, κακό πράμα οι αμαρτίες!!! ;) Σεμνάααααα, μικρέεεε!!! :):):)

Καλημεροφιλί και σε σένα. Και γρήηηηηηηηηγορα στην τάξη σου! Άντε μπράβο! Μην κοιτάς εμένα, έχω 2 ώρες κενό. :Ρ

30/4/07 10:57  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

εεεεε..... Η αλήθεια είνια ότι έχω να πατήσω πάνω από δύο μήνες κοντά στο σχολειο... :@(!!!!) Αλλά έρσι πάει το σύστημα αυτές τις περίεργες αποχές! κρατάμε τις απουσίες μας για να διαβάζουμε το πρωί για το φροντιστήριο το απόγευμα!

30/4/07 14:32  
Blogger marilia said...

Ηλία, σοβαρέψου! Κι εμείς κάναμε τον τελευταίο μήνα να πατήσουμε σχολείο, αλλά τουλάχιστον κάναμε εξάσκηση τα ονόματα των καθηγητών και των συμμαθητών μας! Εσύ, μου φαίνεται, θα επιστρέψεις σχολείο και θα τους αποκαλείς με μπλογκοονόματα! :):):):):):):)
Είδες; Το θέμα της "παραπαιδείας" που είναι και της μόδας, το αφήνω ασχολίαστο. ;)

30/4/07 14:39  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Μην μου στεναχωριεσαι, και τα ονόματα δεν τα ξεχνάω! Να σου πω το θέμα της παιδείας και της αραπεδείας είναι μια πληγή στη χώρα μας... Πάλι καλά που έχουμε καλές δασκάλες στο δημοτικό και ελπιζουμε για τις επόμενες γενιές...

30/4/07 22:21  
Blogger marilia said...

:) Σκουλήκιιιιιιιιιι! Τι δώρο θες στη γιορτή σου, είπαμε; :):):)

Καληνύχτα!

30/4/07 22:23  
Blogger Marina said...

Μπράβο που τόριξες στο τρέξιμο! Σε ένα μήνα θα δείξει η προσπάθεια αυτή..
και άσε τους άλλους να αναρωτιούνται.

1/5/07 09:25  
Blogger marilia said...

Μαρίνα καλωσόρισες! :) Το 'ριξα στο τρέξιμο, τα βαράκια και τα... κωπηλατικά, γμτ, και σήμερα πονάω παντού!!! Κλαααψ! Σνιιιφφ! Αλλά θα περιμένω να περάσει ο μήνας, να δω τι "θα δείξει η προσπάθεια"! :):):):):):):):)

Καλημέρα!

1/5/07 10:42  
Blogger maika said...

καλό μήνα!!!
πήγα κι εγώ πέρσυ....αν θυμάμαι καλά.... και τρελλάθηκα στα χιλιόμετρα....χωρίς να αλλάζει όπως λες, το τοπίο....
Μετά επειδή μου άνοιγε η όρεξη απ΄το τρέξιμο ....τι τρέξιμο δηλαδή....γρήγορο περπάτημα έκανα...άσε που μια φορά χάλασε και πήγαινε ο διάδρομος πιο γρήγορα και κρατιόμουν να μην πέσω,μέχρι που ήρθαν και τον σταμάτησαν.... επειδή λοιπόν μετά μου άνοιγε η όρεξη...πλάκωνα τις σοκολάτες.... κι έτσι διαπίστωσα πως η γυμναστική τελικά παχαίνει και την έκοψα!!!

1/5/07 12:31  
Blogger marilia said...

Μπου-χου-χουουουυουουουουουουυουου! Μη μου λες τέεεεεετοιααααααααααααα! Ουάαααααααααααααααααααααααααααααα!

1/5/07 12:55  
Blogger Marina said...

Σιγά-σιγά με τα βαράκια μη πιαστείς. Κανε καλύτερα λάστιχο και στεπ. Το ανέβασμα σκαλιών βοηθάει απίθανα, ρώτα τον Μάρκο να σου πεί, καθώς και το ποδήλατο σε εξωτερικό όμως χώρο.
Α! Ναί, μετά το γυμναστήριο πεινάς σαν λύκος. Το μυστικό είναι να έχεις φάει κάτι το πρωϊ. Οχι μισό κουλούρι, κάτι παραπάνω. Ετσι θα κάψεις ότι έχεις ήδη πάρει και όχι το απόθεμα. Αν κάνεις το λάθος και καίς το απόθεμα τώρα στην αρχή, θα πάρεις βάρος γιατί θα πεινάς ΠΟΛΥ. Το λίπος θα μετατραπει σε μυϊκή μάζα και θα φύγει σταδιακά. Επίσης η γυμναστική θα σου δώσει ενέργεια και ζωτικότητα.

4/5/07 11:18  
Blogger marilia said...

Μαρίνα δεν είμαι με μισό κουλούρι από το πρωί! Ποτέ δεν το έκανα και δεν έχω σκοπό να το αρχίσω τώρα στα... γεράματα! :) Γαλατάκι με δημητριακά, σνακ ή φρούτο στο σχολείο, μεσημεριανό και αργά το απόγευμα γυμναστήριο. Μετά, όντως, πεινάω σα λύκος, έχει φροντίσει η διαιτολόγος μου και γι' αυτό! χιχιχιχιχιχι! Με προσέχει, δεν μπορώ να πω! :)
Όσο για την ενέργεια και τη ζωτικότητα... είναι μέχρι να γυρίσω σπίτι και να κάνω μπάνιο. Μετά θέλω... νάνι και γρήγορα μάλιστα! Πτώωωωωωωωωωωωωωωμα! :):):):):)

4/5/07 14:18  
Blogger Marina said...

Αν θέλεις νάνι μετά τη γυμναστική, το πρόγραμμα σου πέφτει βαρύ.

10/5/07 15:45  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home