webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

5.8.09

Γεμιστά κανείς;

Προχθές ζήτησα από τον μπαμπά να μου δώσει φρέσκα λαχανικά από τον κήπο μας για να φτιάξω γεμιστά. Η μαμά φρόντισε να τα διαλέξει ένα προς ένα και να με εφοδιάσει με φυλλαράκια από το αμπέλι μας. Μετά άρχισε ο δικός μου ρόλος. Πλύσιμο, άνοιγμα, γέμισμα, τακτοποίηση στο ταψί και ψήσιμο. Κουραστική διαδικασία, αλλά έγιναν νόστιμα!





Έχω και χυμούλη από τα χεράκια μου! Άκρως δροσιστικό! ΑΚΤΙΝΙΔΙΟΧΥΜΟΟΟΟΟΟ!!!


Το... νύχι θα το περιποιηθώ αφού τελειώσω και το σφουγγάρισμα. Είδατε τι κάνει η βαρεμάρα; Μέχρι και νύχια φτιάχνω!!! Θέλω διακοπούλες κανονικέεεεεεεεεεεεεεεες!!!
Ουάααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!
:(

23 Comments:

Blogger ΑΧΤΙΔΑ said...

Καλέ τι όμορφη ιδέα είναι αυτή,υπέροχη συνταγή με όλα μαζί , θα το κάνω να δω τις γεύσεις ανάμικτες, φανταστικό !Α! καλά το είπα εγώ..νοικοκυροκόριτσο και όπως βλέπω απο τη Κρήτη..σας έρχομαι καλέεε πότε θα έρθει ο Σεπτέμβρης!

5/8/09 14:36  
Blogger Unknown said...

Ε αφου ειναι απο τον κηπο του μπαμπα ,φανταζομαι τη νοστιμια τους.

5/8/09 14:59  
Blogger Αννα said...

Να και ενας ανθρωπος που κανει τα γεμιστα οπως εγω...Μια φιλη απο Αθηνα οταν ειδε να γεμιζω πιπερια, κολοκυθι μελιτζανα ντοματα με κοιτουσε περιεργα!!!Ευτυχως και εμας ολα απο κηπο ειναι...
Ουτε εγω πηγα διακοπες φετος αλλα περναω καλα εδω..Καθε μερα 2 φορες θαλασσα, καφεδακια και βολτες...Χθες ελεγα να ερθω Ηρακλειο σε μια φιλη αλλα μας προλαβαν τα γεγονοτα με τα παιδια που χτυπησαν εδω (δε ξερω αν ακουσες).Ειναι και ενας μαθητης μου στην εντατική και ειμαι γενικοτερα χαλια.3 παιδακια ειναι σοβαρα ακομα!!!Ασε χαλια μπηκε η εβδομαδα!!!
Αντε φιλακια!!!

5/8/09 15:10  
Blogger marilia said...

Αχτίδα, εμείς εδώ κάνουμε τα γεμιστά με... όλα μαζί! Γεμίζουμε και κολοκυθοανθούς, αλλά δεν είχα για να βάλω σήμερα. :) Είναι νόστιμα, έλα!!! Το Σεπτέμβρη δουλεύω, τώρα έλα!!! :):)

Ελευθερία, άκρως... οικογενειακά! ;) χιχιχι! Εσύ δε θες πολλή ώρα να πεταχτείς! :)

Ρε Άννα, κάτι πήρε χθες, αργά, το μάτι μου στους τίτλους των ειδήσεων, αλλά δεν έμαθα λεπτομέρειες. Είδα ένα αυτοκίνητο διαλυμένο και κάτι άκουσα για προσκόπους τραυματισμένους. Ελπίζω να πάνε όλα καλά με όλα τα παιδιά και κυρίως με τη μικρούλα που κινδυνεύει περισσότερο... Αν έρθεις κατά εδώ μέρια, τηλεφώνησε.

φιλιά

5/8/09 15:15  
Blogger Αννα said...

Να σου στειλω νουμερο κινητου μου με μέηλ.Δεν εχω νομιζω κινητο σου γιατι αλλαξα συσκευη και καποια χαθηκαν...Οποτε ανταλλασουμε μεσω μεηλ ή απο μσν (αν εχεις)
Σε ευχαριστω για ευχες...Τωρα μίλησα με θεια παιδιου.Ο μαθητης μου ειναι πιο καλα, θα τον ξυπνησουν σημερα.Η αδερφη του δυστηχως ακομα δεν εχει διαφυγει κινδυνο

5/8/09 16:02  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Απ' ότι βλέπω, όλοι καλοπερνάτε εκτός απ' τα καημένα τα ακτινίδια!
Τι σας φταίνε μωρέ και τα βάζετε στο μπλέντερ;
Απ' την τρομάρα μου, μου κόπηκε η όρεξη...

5/8/09 16:16  
Blogger George said...

λιώστε και άλλα ακτινίδια. Όλα να γίνουν χυμός. Μάλιστα για να ειναι πιο γευστικός ο χυμός τους να λιώνουν και τα κουκουτσάκια τους. Να μένει τίποτα απο την υφή τους.

5/8/09 16:39  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Δηλαδή, προτείνεις καθαρή γενοκτονία!

5/8/09 16:44  
Blogger George said...

ναι!!!!!!!!!
Να μην μείνει ουτε ένα

5/8/09 17:20  
Blogger meraldia said...

Πεντανόστιμα φαίνονται. Γουργουρίζει η κοιλιά μου τώρα, αχχ...

5/8/09 19:33  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Τον πρόλαβα; Είναι όλα δικά μου;

5/8/09 22:04  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μμμμμ.... γεμιστά.... τα ζήλεψα.
Δεν είχα σκεφτεί να ρίξω μέσα και με αμπελόφυλλα και έχω ένα σωρό απο Γλαρουπολη στον καταψύκτη.
Μου έβαλες ιδέες Μαριλού μου, ΜΠΡΑΒΟ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

5/8/09 22:17  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε συ Ταχυδρόμε, από κατοχικό σύνδρομο πάσχεις;
Μου φαίνεται πως ειν' καλύτερα να σε ντύνουμε παρά να σε ταϊζουμε!

Τι λες; Πάμε Κυριακή Λονδίνο να δούμε το έργο Τότεναμ - Ολυμπιακός;

6/8/09 00:15  
Blogger marilia said...

Ασκαρδαμυκτούλη, μια χαρά την είδα την όρεξή σου. Εσύ, παιδί μου, δεν πτοείσαι με τίποτα! :)

Γιώργο, εγώ τα συμπαθώ τα άτιμα φρούτα. Ειδικά τα κουκουτσάκια τους! ;Ρ

meraldia, καλωσόρισες! Είδες; Με το που ήρθες, έπεσες στο κέρασμα. Θα σ' αγαπά η πεθερά σου! :)

Ταχυδρόμε, "όλα δικά σου, μάτια μου". Να στο τραγουδήσω κιόλας; :)

Γλαρένια, κρητικές πατέντες! χιχιχι! Πάντως είναι πολύ νόστιμα. Δοκίμασε... ;)

Ασκαρούλη, άσε τον Ταχυδρόμο ήσυχο. Τα ΕΛΤΑ έχουν δουλειές! τς τς τς!

καληνυχτοφιλιά

8/8/09 00:58  
Blogger mortal said...

Τυχερός ο ...καλοφαγάς!

ΥΓ. Παρόλες τις δουλειές, τα νυχάκια τα βλέπω άκρως περιποιημένα!
Φιλιά!

8/8/09 01:23  
Blogger diavatis said...

marilia mou

... εσύ μεγάαααααααλες διακοπές, εγώ με το σταγονόμετρο :( . Μόλις και μετά βίας, μία βδομαδούλα.

μάζεψε όσο περισσότερες δυνάμεις και ιδέες μπορείς για τη νέα χρονιά! σίγουρα θα χρειαστούν. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου.

τα Ιωάννινα σε γλυκοχαιρετούν και σου στέλνουν φιλιά πολλά

10/8/09 09:12  
Blogger mahler76 said...

λέω να πάρω τον χυμούλι γιατί μόλις έφαγα και είμαι σκασμένος. Καλό απόγευμα :)

10/8/09 20:16  
Blogger ΑΧΤΙΔΑ said...

Πέρασα να πω μια καλημέρα κορίτσι μου , εκείνο το..ακτινίδιο κάτι μου ..έκανε και ξυνίστηκα..ο γιατρός μου είπε να τρώω ακτινίδια μα δεν το μπορώ καθημερινά..τώρα ε΄χω φλομώσει με ανανά ..έλεος!

11/8/09 09:00  
Blogger Unknown said...

Οχχχχ άργησα... Το αγαπημένο μου φαγητό... (Όταν ανέβεις φέρε 2-3 πιπεριές ΚΑΙ για μένα) φιλάκια

11/8/09 18:17  
Blogger marilia said...

mortal, δεν ήταν περιποιημένα πολύ... άσε που έσπασαν με το που το είπες! Εκείνο τον ψηλό τον κύριο Κώστα, θείο τον έχεις;

Διαβάτη, πολύ χαίρομαι που περνάς από τα μέρη μας! Φιλιά πολλά στα Γιάννενά μου και καλές διακοπούλες! :)

mahler76, πάρε όσο θες! Έχουμε κι άλλο Ακτινίδιο για... ζούλιγμα! ;)

αχτίδα, ακτινίδια υπάρχουν πολλά, Ακτινίδιο όμως... ένα! Και είναι, το άτιμο, για πολύ τεμάχισμα και δάγκωμα! :)

Σωτήρη, εγώ καθυστερώ να σε πάρω τηλέφωνο για τα χρόνια πολλά, αλλά ας όψονται τα... Ακτινίδια! :):):):) Η γιορτή δεν κρατάει 40 μέρες;

Καληνυχτοφιλιά

12/8/09 02:27  
Blogger Thalassini said...

Και γεμιστά έκανα, και μοσχαράκι με λαχανικά στη νέα μου πήλινη γάστρα που πήρα από τα χανιά, και γιουβαρλάκια χτες ουφ ουφ για δώσε καμιά άλλη ιδεα;;;
φιλάκια θαλασσινά!

13/8/09 14:07  
Blogger Meropi said...

-@Μαρίλια μου,
μ' αρέσεις γιατί είσαι τρυφερή. Ακόμα και τα ποστ που αφορούν φαγητό είναι τρυφερά.
Καλές διακοπές κορίτσι μου γλυκό. Είχα όμως την εντύπωση ότι των δασκάλων οι διακοπές είχαν αρχίσει από καιρό.

14/8/09 12:32  
Blogger marilia said...

Θαλασσινή μου, κολοκυθόπιτα!!! Γιατί αυτό το πράμα που ψήνω τώρα μάλλον δε θα μοιάζει με κολοκυθόπιτα, λιγμ! :(

Μερόπη μου, αυτά τα... τρυφερά μάς φάγανε! :( Κλαψ! Διακοπές φέτος... πολλές! Γεμάτο καλοκαίρι αν και τη θάλασσα την είδα μόνο από μακριά. Τέσσερα μπανάκια έχω κάνει μόοοοοοοονοοοοοοοοοο. Ουάαααααααααααααααααααααααααααααα!
Σνιφ!

17/8/09 22:09  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home