webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

17.8.09

Τρία χρόνια blogging


Η Άντρια, η νονά του δεύτερου... τερατακίου μου, με προσκάλεσε να παίξω λέγοντας 10 (!!!) πράγματα για τον εαυτό μου. Η αλήθεια, δε μ' αρέσει να μιλώ για 'μένα, αλλά θα φροντίσω να το κάνω όσο πιο ανώδυνο γίνεται...

1. Είμαι σνούπι. Στην κυριολεξία! Και είμαι βέβαιη ότι... αυτό θα με φάει!


2. Μ' αρέσουν πολύ τα παιδιά και ό,τι έχει σχέση μ' αυτά. Γι' αυτό και το επάγγελμά μου είναι αποτέλεσμα συνειδητής επιλογής.
3. Μ' αρέσουν πολύ τα γλυκά! Λατρεύω ό,τι περιέχει σοκολάτα. Από τα αγαπημένα μου γλυκά... οι τάρτες!
4. Λατρεύω το διάβασμα. Είμαι ικανή να προτιμήσω ένα βιβλίο με ένα ποτάκι στον καναπέ, παρά μια κεφάτη παρέα.
5. Είμαι κυκλοθυμική, πράγμα που τρελαίνει πρώτα εμένα και μετά τους γύρω μου.
6. Κλαίω πανεύκολα.
7. ...Ζουμπιέμαι πολύ απ' όλους. Δυστυχώς αισθάνομαι σαν χελωνάκι που μόοοοολις πάει να ξεμυτίσει και να βγάλει έξω το κεφαλάκι του, όλοι το περιμένουν με τεντωμένο το δάχτυλο για να του ζουμπήξουν το κεφαλάκι μέσα. Πολύ τραγική κατάσταση. Και πολύ ψυχοφθόρα.
8. Προτιμώ ν' ακούω παρά να μιλάω.
9. Τρελαίνομαι για... αγκαλίτσες. :$


10. Στις 19 Αυγούστου συμπληρώνω τρία χρόνια blogging! :))

25 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Koυκλίτσα μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΠΟΛΛΑ, ΠΟΛΛΑ στο μπλογκ σου
Να είσαι καλά και να ... snoop-ίζουμε
:-)

Φιλί και μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλίτσα

18/8/09 01:20  
Blogger ΑΧΤΙΔΑ said...

Το blogging κερδίζει με τέτοια δροσερά πλάσματα που το στολίζουν, νομίζω οτι έχουμε... γεννέθλια τον ίδιο χρόνο σε τρώω ένα μήνα καλή μου , Ιούλιος του 2007( πως πέρασε τόσος καιρός;),Εύχομαι να βρεις εδώ ή μαλλον να ανακαλύψεις ότι επιθύμησες να βρεις, ότι είχες ανάγκη.Εγώ τα βρήκα!Πάντως είσαι κουκλάκι γι' αυτό σε τσιμπολογούν όπως λες, χαίρομαι που σε γνωρίζω και σου στέλνω τα Χρόνια Πολλά και την ευχή μου για άπειρες αναρτήσεις χρυσό μου!

18/8/09 09:51  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Να προσθέσεις και φωτογραφία της υπερφυσικής μαϊμούς!
Να τα χιλιάσεις τα μπλογκοχρονάκια σου και ... να περιορίσεις τα σοκολατογλυκά!
Φιλάκια...

18/8/09 11:09  
Blogger marilia said...

Γλαρένια, ευχαριστώ!!! χιχι! Μ' άρεσε, πάλι, το δωράκι σου! χι! :)

σσσσσματς!

αχτίδα, εγώ είμαι πιο... παλιά. Είμαι του 2006! χιχιχιχιχι! Εδώ μέσα μπήκα για να αφήσω σχόλια σε άλλους e-φίλους και τελικά έγινα κι εγώ... μπλογκού. :):)

Ασκαρδαμυκτί, ο Στέλιος -και όχι "υπερφυσική μαϊμού"- έχει γίνει πολλές φορές διάσημος από αυτό εδώ το μπλογκί. Μέχρι και πάνω στο κρεβάτι μου τον έχω φωτογραφήσει. :) Όσο για τα γλυκά... αυτό το γιάμι παγωτό που δε με άφησες να φάω, ακόμα το σκέφτομαι! Σλουρπ!

18/8/09 14:27  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Χρόνια Πολλά και προκαταβολικά! Γιορτάζουμε κι εμείς γιατί έτσι σε βρήκαμε!

18/8/09 15:54  
Blogger marilia said...

Ταχυδρόμε, μαγουλοκοκκινισμένο ευχαριστώ. χεχε
Σσσσματς

18/8/09 16:26  
Blogger Andria said...

αααχχ είσαι τόσο γλυκειά!!! Θα σε λατρεύουν τα παιδάκια σου! Εντελώς για ζούμπηγμα! Πρέπει να σου βγάλω τον αστρολογικό χάρτη να δω που οφείλεται η τόση γλύκα! Εμείς γιατί άραγε είχαμε κάτι βλοσυρές ψυχρές δασκάλες ..τόση γκαντεμιά πια!!
Και τα 10 ήταν υπέροχα! Χρόνια πολλά και στο υπερ-blogaki σου! Φιλάκια!

18/8/09 19:52  
Blogger marilia said...

Άντρια, βάλε τα άστρα κάτω και πίεσέ τα να σου πουν για μένα! :):) Κανονική ανάκριση κάμε τους! Και άμα ξεστομίσουν τίποτα για την πάρτη μου, μαρτύρησέ μου το κι εμένα μπας και βγάλω άκρη για το μέλλον μου...

σνουποφιλιά

19/8/09 00:56  
Blogger mortal said...

Να τα εκατοστήσεις!

Για το Νο 9 είμαι διαθέσιμος...
Ματς!

19/8/09 02:24  
Blogger Andria said...

Στείλε μου ημερομηνία και ώρα γέννησης να δούμε το χάρτη του ουρανού όταν γεννήθηκες.

19/8/09 09:04  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά πατρίδα
χρόνια πολλά σνουπί μας
χρόνια πολλά συνονόματη!!!
Είσαι μια ανάσα δροσιάς στο έχω ξαναπεί!

φιλάκια πολλα!!!

19/8/09 09:58  
Blogger marilia said...

mortal, για... τέντωσε χεράκια. Με φτάνεις; ;Ρ Αν δεν κατέβεις Κρήτη, αγκαλιές δεν έχει!

Άντρια, 18 Νοεμβρίου 1981 ώρα 23:45 λέει η μάνα μου ότι γεννήθηκα. Λοιπόν, λοιπόν;;;

Θαλασσινή, πιάσε ζουμερό σνουποφιλί και άλλο ένα για το πατούσι σας! :)

19/8/09 11:27  
Blogger George said...

ααααα καλά !!! Πάει γέρασα και ξεκούτιανα!! Ήμουν βεβαιότατος οτι εγώ εδώ είχα σχολιάσει.
Σνούπι! Δεν πιστεύω να έκρυψες το σχόλιο μου για να μου κάνεις πλάκα ε??
Τέλος πάντων ας ξανασχολιάσω.
Να τα χιλιάσεις τα χρονάκια σου στο χώρο του μπλόγκιν. Η φωνούλα σου αν και δασκαλίστικη χρειάζεται. Θα ξεχάσω νομίζεις τα λίμερικ που μας είχες αφήσει μεταξεταστέους μαζί με την γλαρένια και ιδρωκοπήσαμε να τα μάθουμε?? ή που το πρώτο πράγμα που θα σχολιάσεις είναι οτι έκανα ορθογραφικά λάθη.
Έτσι για να τα λέμε όλα ε! Όχι μόνο τα ωραία που γράφεις !!!
:))))

20/8/09 00:48  
Blogger Andria said...

Κοίτα τα mails σου!

20/8/09 10:17  
Blogger marilia said...

Ο Χριστός και η Παναγία!!! Γνωριζόμαστε από κάπου; Έχουμε πιεί καφέ πουθενά; Πώς τα βρήκες όλα;;;; Εεεε;;;;;;

Ευχαριστώ, κουμπάρα! :)
Σνουποφιλιά

20/8/09 11:13  
Blogger marilia said...

Γιώργο, δε μεγάλωσες ακόμα! Μη διεκδηκείς... ξεκούτιασμα από τώρα! ;Ρ:Ρ Όσο για τα λίμερικ, σιγά μην τα 'μαθες! Μόνο η Γλαρένια ήταν καλή μαθήτρια! Μμ! Εσύ παίρνεις 9 γιατί... κάνεις και ορθογραφικά! χιχιχιχιχιχιχχιχιχιχιχι! Αλλά όπως λέει και η Άντρια, οι... μαθητές μου με συμπαθείτε! :Ρ

σνουποφιλιά

20/8/09 11:21  
Blogger Thalassini said...

xanartha na do ti fatsoula sou!! Mouaaaats!

20/8/09 14:35  
Blogger marilia said...

Κατάλαβα, κατάλαβα! Τη δείχνεις στην μπέμπα για να φάει όλο το φαΐ της, εεεεεεεεε;;;;;;!!! :):):):):):)

Φιλιά σβουριχτά!

20/8/09 14:57  
Blogger Unknown said...

Μαριλια χαρας το κουραγιο σου.Να τα χιλιασεις.Φιλια απο ρεθυμνο

20/8/09 22:53  
Blogger βασίλης said...

Χρόνια Πολλά Μαριλία! Μοιάζουμε στα κυκλοθυμικά και σε διάφορα ακόμα! Να είσαι καλά, ωραία η φατσούλα σου!

23/8/09 16:19  
Blogger anima rana said...

Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά, και να'μαστε πάντα φιλαράκια μέσα από τα blogάκια!!!! φιλούμπες snoopitsa μου!

23/8/09 19:53  
Blogger νατασσΆκι said...

Θηρίο! Τρία χρόνια!
:))

Πολλά πολλά ακόμα, εύχομαι
και το ξέρεις ότι είσαι από τις πρώτες μου "φίλες" εδώ, και χαίρομαι που δεν είσαι μόνο εδώ :))
Φιλάκια, μικρή γλυκιά δασκάλα

24/8/09 01:26  
Blogger marilia said...

Ελευθερία, σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλιά στο Ρέθυμνο! :)

Βασίλη, σνουποφιλί! ;)

Βατ(ρ)αχάκι! Αρφ πολύ όταν σε βλέπω! Αρφ! :)

Να-τασσάκι, τρία χρόνια και ούτε που το κατάλαβα. Έτσι, για να αποδεικνύουμε ότι φιλίες μπορούν να δημιουργηθούν και μέσω πίξελς και καλωδίων. Στο χέρι μας μετά αν θα τις κρατήσουμε και θα τις μεγαλώσουμε όπως τους πρέπει. ;)

σνουποφιλιά

24/8/09 14:48  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Oυπς.... λάθος κδικό πέρασαΑυτό ήταν το δώρο μου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

9/9/09 00:17  
Blogger dyosmaraki said...

Χρόοοονια Πολλά Μαριλίτσα μου
Αργησα πολύ???
Καλοκαίρι γαρ βλέπεις και ακόμη να συνέλθουμε.
Τώρα διαβάζω τις παλιές σου αναρτήσεις

14/9/09 17:46  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home