webzobbie's attack

Της πέτρας της υπομονή βάλε στο νου θεμέλιο κι ό,τι θα πεις με το θυμό, πες το, καλλιά, με γέλιο!

1.4.10

Πρωταπριλιά



Όοοοχι, δεν έχω σκοπό να πω ψέματα. Είμαστε τώρα για να μεγαλώνει η μύτη; Δε φτάνει ο λαιμόπονος, το συνάχι, ο κεφαλόπονος, το μπούκωμα και τα λοιπά... όμορφα που μου κουβάλησε η Ίωση; Και δε φτάνει που τα κουβάλησε, αρνείται και να τα πάρει και να ξεκουμπιστούν! Πού να μεγαλώσει και η μύτη. Μετά, δικαίως θα με κρατούν σε απόσταση. Και δε θα φταίνε μόνο τα μικρόβια...

Όχι, σαφώς και δεν έχει άλλο λόγο... πληκτρολόγησης αυτό το ποστάκιον, παρά να... ξεκουμπίσει τα καλαθάκια του Φρούτου. Άρρωστο σνούπι, του... θανατά, να κάθομαι να πληκτρολογώ, μπας και φύγει από το πρώτο πλάνο αυτή η... η.... η.... η κουνελίτσα, τέλος πάντων!

Αύριο, στις 2 Απριλίου, έχουμε τα γενέθλια του Άντερσεν. Μην ξεχάσετε να διαβάσετε κάνα παραμύθι. Προσοχή όμως! Μην το... πείτε σε κανέναν γιατί... θα μεγαλώσει η μύτη σας!!!

10 Comments:

Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μαριλίτσα μου περαστικούλιααααα..
και
ΚΑΛH ANAΣTAΣΗ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

1/4/10 01:23  
Blogger Demi said...

Περαστικά Μαριλιτσα γρηγορα να γινεις καλα!!!!
Καλό μηνα και καλή Ανάσταση!!!

1/4/10 01:52  
Blogger George said...

Εγώ διαφωνώ με όλες αυτές τις δήθεν γιορτές και απαιτώ να επανέλθει το ποστάκιον του φρούτου στην θεση του. Μην ξεχνάς πως ακόμα έχουμε Πασχαλιά και το ποστάκι εκείνο είναι πιο επετειακό για τις μέρες αυτές.

Ζητώ λοιπόν να επανέλθει άμεσα το προηγούμενο πόστ ή έστω το φρούτο να ξαναβάλει ένα παρόμοιας φύσης (επετειακό εννοώ) :) ποστάκιον!!!!!

Καλη σου μερα Μαριλίτσα μας!!!

1/4/10 09:17  
Blogger ΓΩΓΩ said...

Μαριλία ακριβως ετσι ειμαι και εγω χαλια τελειως...και δουλευω ακομα ακομα χειροτερα...Περαστικα μας λοιπον καλο μηνα να εχουμε και Καλη Ανασταση !!!

1/4/10 10:06  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Στις μέρες μας ένα είναι το παραμύθι! Περαστικά!

1/4/10 10:19  
Blogger marilia said...

Γλαρένια μου, να 'σαι καλά! Σ' ευχαριστώ για τη σνουποεικονίτσα! Καλή Ανάσταση και σ' εσάς! :)

Demi, ευχαριστώ. Είμαι λίγο καλύτερα σήμερα. Καλό Πάσχα! :)

Εσύ Γιώργο, να ησυχάσεις πάραυτα, αν δε θέλεις να... αποφλοιωθείτε και οι δυο! Άντε μπράβο! Μου κάνατε το μπλογκί... κουνέλι!!!

Γωγώ, περαστικά σου κι εσένα! Εσύ έχεις και μωρό παιδί! Να σε προσέχεις περισσότερο! Κι όταν γίνεις καλά, ένα φιλάκι στο μπεμπουλιό από μένα! :)

Ταχυδρόμε, εμένα μου 'ρχονται πρόχειρα πολλά παραμύθια στο μυαλό. Εσύ σε ποιο αναφέρεσαι συγκεκριμένα;
Τι; Σκέτα "περαστικά"; Σκέτα "περαστικάαααααα";;;;;;;;;

1/4/10 14:08  
Blogger νατασσΆκι said...

Καλό μήνα μικρή γλυκιά δασκάλα
περαστικά -να γίνεις εντελώς καλά, να χαρείς τις επόμενες μέρες τουλάχιστον
:)

Σμααααααττςςς!

1/4/10 23:45  
Blogger Αννα said...

To Aγιο Φως της Ανάστασης
να λάμψει στη ζωή σου
και όλου του κόσμου οι χαρές
να βρίκονται μαζι σου!!!

4/4/10 23:53  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Με κόλλησες κι εμένα άτιμο Σνούπι!

Λες να έχω "γρίπη των κουνελιών";

5/4/10 11:58  
Blogger Άιναφετς said...

Παν τα ψέματα...κοίτα να γίνεις καλά και ας τα παραμύθια για τους Παραμυθάδες!!! Ε, ας παινέψω και λίγο το σπίτι μου! ΑΦιλάκι!

6/4/10 18:42  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home